Problem električnih automobila je nedostatna autonomija. Baterijski sklopovi, nažalost, još uvijek ne raspolažu kapacitetom koji bi osigurao bar 500-injak km s jednim punjenjem
Jedno od rješenja mogao bi biti brži proces punjenja, kao što je Porsche upravo pokazao na primjeru prototipnog Caymana E-Volution.
Automobil je debitirao na simpoziju električnih vozila u Stuttgartu, a zapravo je prozor u tehnologiju koja će se naći pod poklopcem Porscheovog konkurenta Tesli - električnog Missiona E.
Caymana E-Voultion pokreće elektromotor nedefinirane snage, sposoban ubrzati ga s mjesta do 100 km/h za 3,3 sekunde. To je poprilično brže od najboljeg vremena koje mogu postići benzinske varijante Porscheovog kupea.
Autonomija je deklarirana na 200 km s punom baterijom, no Porsche tvrdi kako je 80 posto kapaciteta baterije moguće napuniti za svega 15 minuta. Kad uzmemo u obzir podatak da će Mission E raspolagati autonomijom od 500 km, moglo bi se reći da će anksioznost od prekratke autonomije, u skoroj budućnosti, postati stvar prošlosti.
Tajna je u brzom punjaču koji radi na 800 volta, te je sposoban isporučiti do 320 kW po vozilu. Usporedbe radi Teslin Supercharger radi na 480 volta i isporučuje 120 kW po vozilu.
Ovi električni turbopunjači trebali bi biti standardni dio mreže punionica koju Porsche razvija s VW-om, Mercedesom, BMW-om i Fordom.
Električni Cayman, nažalost neće zaživjeti u serijskom obliku, no veselimo se vidjeti konačnu verziju Missiona E.