Novi, sedmi nastavak uspješne filmske franšize Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part One uključuje dva modela automobila slavne marke pod svjetlima reflektora - Fiat 500 Abarth iz 1960-ih i potpuno novi električni Abarth 500e
Abarthov svemir i Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part One okupili su se 19. lipnja na dugo očekivanoj premijeri sljedećeg dijela filmske sage koja je održana u pitoresknom ambijentu Rima.
Kao što je rečeno u uzbudljivoj reklami, Abarth je uspio nemoguće učiniti mogućim: uspio je stvoriti električni Abarth koji zadržava tipične performanse i užitak u vožnji marke.
Abarth se pojavio uz Mission: Impossible – Dead Reckoning, Part One tijekom dugo očekivane premijere sljedećeg dijela franšize, koju je napisao i režirao Christopher McQuarrie. Događaj se održao 19. lipnja u evokativnom okruženju Rima, a uslijedile su i druge lokacije na kojima je film sniman, poput Londona, Abu Dhabija i drugih. Film, od Paramount Pictures-a i Skydance-a, počinje igrati u kinima diljem svijeta 12. srpnja.
Dva glavna lika dijelila su svjetla reflektora tijekom premijere: legendarni Fiat 500 Abarth iz 1960-ih glumio je na romantičnoj Piazzi di Spagna, koju su entuzijasti odmah prepoznali po jednoj od kulminacijskih scena filma; i novi Abarth 500e, bespoštedni i potpuno električni model privlačnog oštrog dizajna, koji se smjestio ispred crvenog tepiha koji vodi do gledališta.
O filmu Mission: Impossible - Dead Reckoning, Part One:
U Nemogućoj misiji – Obračun s mrtvima, prvi dio, Ethan Hunt (Tom Cruise) i njegov tim iz MMF-a kreću u svoju najopasniju misiju dosad: ući u trag novom zastrašujućem oružju koje prijeti cijelom čovječanstvu prije nego što padne u pogrešne ruke. S kontrolom nad budućnošću i sudbinom svijeta na kocki, te približavanjem mračnih sila iz Ethanove prošlosti, počinje smrtonosna utrka oko svijeta. Suočen s tajanstvenim, svemoćnim neprijateljem, Ethan je prisiljen smatrati da ništa ne može biti važnije od njegove misije - čak ni životi onih do kojih mu je najviše stalo.
Takvo spajanje nije slučajnost: Abarth je oduvijek bio sinonim za uzbudljiva iskustva vožnje poput onih u kojima će ljubitelji filmova uživati ovog ljeta u Nemogućoj misiji pod nazivom Obračun s mrtvima, prvi dio, samo u kinima. Suradnja je proizašla iz želje da se istaknu zajednički osjećaji koje su obje marke uvijek dijelile i izražavale: uzbudljiva vožnja, adrenalin, snaga i izvanredne performanse.
Ove zajedničke vrijednosti bit će detaljno ispričane u 'Mission Possible, uzbudljivom novom TV spotu stvorenom u partnerstvu s ovim dijelom Mission: Impossible, s kojim Abarth dijeli svoja temeljna načela. Lansiranje novog Abartha 500e demonstracija je, na kraju krajeva, da je uzbudljiv, emotivan i zabavan za vožnju električni Abarth doista moguća misija. Jer Abarth nemoguće čini mogućim. Jureći ludim ulicama Rima, izvorni model iz 1960-ih pretvara se u novi električni model, izražavajući, u čistom stilu 'Mission: Impossible Style', stav marke da iz normalnih automobila dobije 'dodatne performanse' i pokazujući koliko su uzbudljivi i snažan je električni Abarth.