Izmjene u odnosu na model e-tron uključuju odvajanje prednje i stražnje osovine, tako da model može imati i pogon samo na stražnjim kotačima, što dodaje još 10 kilometara raspona
Audi je na autosalonu u Los Angelesu predstavio svoje drugo električno vozilo, e-tron Sportback, koje već ima niz tehničkih poboljšanja u odnosu na e-tron koji je lansiran prošle godine. Ovaj SUV kupe je iste težine, duljine i visine kao i e-tron te je od B-stupa prema naprijed identičan.
Njegove dimenzije su: duljina 4901 mm, širina 1935 mm i visina 1616 mm, dok mu je međuosovinski razmak 2928 mm . Donji dio stražnjih vrata, branik i stražnja svjetla također su isti, dok je očita razlika u liniji stražnjeg dijela krova kao kod modela A7. Ta linija krova čini ovaj automobil malo aerodinamičnijim od E-trona, s koeficijentom otpora zraka od 0,25 u usporedbi s e-tronovih 0,27, što Sportbacku nudi dodatnih 10 kilometara raspona. Sada domet jednim punjenjem iznosi 446 kilometara (prema WLTP testovima).
Izmjene u odnosu na model e-tron uključuju odvajanje prednje i stražnje osovine, tako da model može imati i pogon samo na stražnjim kotačima, što dodaje još 10 kilometara raspona. Kočione pločice optimizirane su s jačim oprugama, tako da trenje nije potrebno kada se ne zahtjeva, stvarajući dodatni domet od 1,9 km. Audi je također zamijenio dvije crpke vode za hlađenje baterije jednom većom, čime se štedi na težini i cijeni te troši manje energije, što povećava doseg od 1,9 km. Iskoristivost energije iz baterije povećala se za 88 do 91 posto napunjenosti, stvarajući veći raspon za 10 kilometara.
U Audiju e-tron Sportback 55 quattro na svakoj osovini nalazi se po jedan asinhroni elektromotor. Sa snagom od 265 kW i 561 Nm okretnog momenta (kombinirana potrošnja energije u kWh / 100 km *: 26,0 - 21,9 (WLTP); 22,7 - 20,6 (NEDC); kombinirana emisija CO2 u g / km *: 0) Audi e-tron Sportback 55 quattro ubrzava od 0 do 100 km / h za 6,6 sekundi, a pri brzini od 200 km / h (elektronički ograničena) potrošnja energije u kWh / 100 km je 26,0 - 21,9 (WLTP) ili 22,7 - 20,6 (NEDC); Emisija CO2 kombinirana u g / km je ravna 0. Ako se vozač promijeni iz D u S i pritisne papučicu gasa se aktivira Boost-modus. Ovdje pogon proizvodi 300 kW snage i 664 Nm okretnog momenta na osam sekundi. Ubrzanje od 0 do 100 km / h je tada u 5,7 sekundi. Dvostupanjski planetarni mjenjač s jednim prijenosnim omjerom prenosi okretni moment na obje na osovine.
Kod slabijeg modela, e-trona Sportback 50 quattro, snaga je 230 kW i 540 Nm okretnog momenta (kombinirana potrošnja energije u kWh / 100 km *: 26,3 - 21,6 (WLTP); 23,9 - 21,4 (NEDC); emisije CO2 kombinirano u g / km: 0). Baterija radi bez gornjeg 'Floor-a', a 27 modula sastoji se od dvanaest prizmatičnih ćelija. Sustav baterije, koji teži oko 120 kilograma manje nego u Sportback 55 quattro, osigurava bruto 71 kWh energije (64,7 kWh neto). To ovom modelu u WLTP ciklus s punim nabojem osigurava domet do 347 kilometara. Audi e-tron Sportback 50 quattro ubrzava od 0 do 100 km / h za 6,8 sekundi i maksimalna mu je brzina 190 km / h (potrošnja kombinirana u kWh / 100 km *: 26,3 - 21,6 (WLTP); 23 , 9 - 21,4 (NEDC), emisija CO2 kombinirana u g / km: 0).
Iznutra, e-tron Sportback identičan je e-tronu, sadrži dvostruki zaslon osjetljiv na dodir usredotočen na vozača i opcionalna virtualna ogledala. Jedine razlike su 20 mm manje prostora za glavu straga zahvaljujući kupe liniji krova i 615 litara prtljažnog prostora, 45 litara manje od e-trona.
Model e-tron Sportback ima digitalna matrična LED svjetla, prva za vozilo masovne proizvodnje. Koristi hardver koji se nalazi u video projektorima i sastoji se od otprilike 1 milijun mikro ogledala. Svako se može naginjati do 5000 puta u sekundi uz pomoć elektrostatičkih polja. Svjetla osvjetljavaju trake i dinamički se prilagođavaju kada vozač promijeni traku. Također skreće pozornost na pješake koje opazi.
Tehnologija omogućuje projekcije i kada automobil miruje. Do sredine 2020. godine ponuditi će se pet različitih pozdravnih animacija, a koje su projicirane na zid ili pod. Stručnjak za svjetlo iz Audija Stephan Berlitz rekao je: 'Počinjemo novo doba rasvjete. U budućnosti bi [ova tehnologija] mogla omogućiti komunikaciju između automobila i automobila.'
Kao i kod e-trona, ovaj se model može napuniti na postajama s brzim punjenjem od 150 kW, što daje 80-postotnu napunjenost za manje od pola sata.
Audi e-tron Sportback, koji će se proizvoditi u CO2 neutralnom pogonu u Bruxellesu, na europsko će tržište dolazi u proljeće 2020. godine. U Njemačkoj će e-tron Sportback biti dostupan u dvije izvedbe, početna cijena kreće se od 71.350 eura. Za početak Audi nudi ograničeno izdanje modela 'edition one' u boji plazma plavoj bojio. Zasnovan je na S liniji, a uključuje virtualna vanjska ogledala, aluminijske elemente, ekskluzivne 21-colne felge, narančaste kočione čeljusti i panoramski stakleni krov. Ulazna rasvjeta na ulaznim vratima oblikuje naziv modela 'edition one' na podu. Za unutrašnjost postoji izbor između dizajna interijera, kojeg upotpunjuju pojedinačna konturna sjedala s ekskluzivnim Monaco-sivim navlakama u Valcona koži, i unutrašnjost S linije sa sportskim sjedalima, također u Valcona koži. Osim toga, vrhunski zvučni sustav Bang & Olufsen s 3D zvukom naprijed, pomoćni paket Tour i Matrix LED prednja svjetla s dinamičnim treptajućim svjetlom sprijeda / straga, kao i dinamičkim podešavanjem svjetla dio su opreme.