Procedura za predstavljanje trkaćih GT automobila inače se svodi na lansiranje konvencionalne izvedbe vozila za mase, a tek potom bolida koncipiranog na serijskom modelu. U BMW-u su na ovo rekli: ‘pfffft, malo morgen’ i pred nama je M8 GTE
Valja napomenuti da smo dosad imali prilike vidjeli tek konceptnu seriju 8, dok ćemo na serijski model morati još malo pričekati, no oni nestrpljivi mogu pokušati razlučiti linije koje će krasiti konačnu verziju najraskošnijeg bavarskog gran tourera na netom predstavljenom modelu M8 GTE.
Za to će im, doduše, trebati jako puno mašte jer M8 GTE izgleda, pa… nimalo nalik automobilu kojim biste krstarili pitoresknim dionicama Azurne obale i itekako nalik monstrumu kojim biste osvojili 24 sata Le Mansa.
Upravo se ovome nadaju u BMW-u, a da se utrke izdržljivosti, kojim slučajem, osvajaju izgledom - M8 GTE već bi bio proglašen pobjednikom za ovu, iduću, a možda i 2019. godinu. Hvala lijepo, vidimo se idućeg desetljeća.
Budući da ovo nije slučaj, M8 GTE je morao biti opremljen četverolitrenim twin-turbo V8 sa standardnim blokom i glavama cilindara koji, prema pravilima, ne razvija više od 500 KS, te šesterostupanjskim sekvencijalnim mjenjačem. Čitavo vozilo zajedno s naljepnicama teži 1.225 kg, odnosno 25 kg manje nego što pravilnik propisuje. Kilograme, doduše, nikad nije teško nadodati. Problem ih je skinuti.
Premijeru na trkaćoj stazi M8 GTE imat će početkom iduće godine na 24 sata Daytone, no nestrpljivo se očekuje njegov debi na 24 sata Le Mansa gdje će se BMW po prvi put pojaviti nakon 2011.