Prve službene fotografije

BMW serije 8 Gran Coupé: Novi ljepotan bavarskog proizvođača

19.06.2019 u 10:57

Bionic
Reading

Model Gran Coupé pridružuje se modelima serije 8 Coupé i Cabrio, a motori će mu biti klasični benzinski i dizelski

Njemački proizvođač premium automobila BMW je i službeno predstavio svoj novi luksuzni BMW serije 8 Gran Coupé, a ovaj model s četvero vrata u prodaju kreće već u rujnu, odmah nakon IAA salona u Frankfurtu. Iako su gotovo svi svjetski autonovinari već danima imali fotografije proizvodne verzije nove 8-ice, embargo na objavu istih je trajao do prije samo koji sat.

Model Gran Coupé pridružuje se modelima serije 8 Coupé i Cabrio s linijom koja će u ponudi imati šesterocilindrične redne i motore V8, uključujući jako brzi M550i xDrive Gran Coupé. Gran Coupé serije 8 zamjenjuje ukinuti model Gran Coupé serije 6 u rastućem tržišnom segmentu u kojem će mu glavni konkurenti biti top verzije modela Audi A7 i Mercedes-Benz CLS, kao i Porsche Panamera.

Što se dimenzija tiče, model Gran Coupé bit će duljine 5082 mm, širine1932 mm i visine 1407 mm, a bit će dulji za 239 mm, 30 mm širi i 66 mm viši od svog bratskog modela Coupé. Ova dodana duljina djelomice je rezultat veće dužine međuosovinskog razmaka od 201 mm u odnosu na model Coupé i kabrioleta serije 8, a on iznosi 3023 mm. Većim međuosovinskim razmakom omogućuju se dva dodatna vrata bez okvira i prostor stražnjih sjedala koji je jednak prethodnom modelu.

Gran Coupé serije 8 ima tradicionalni prtljažnik straga, s kapacitetom od 440 litara. Duljina tereta može se produžiti kada se spusti stražnje sjedalo s konfiguracijom 40/20/40.

BMW serije 8 Gran Coupé
  • BMW serije 8 Gran Coupé
  • BMW serije 8 Gran Coupé
  • BMW serije 8 Gran Coupé
  • BMW serije 8 Gran Coupé
  • BMW serije 8 Gran Coupé
    +13
BMW serije 8 Gran Coupé Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

Izbor motora za Gran Coupé serije 8 identičan je kao u ostala dva modela serije 8. Ulazni model za novu liniju je 6-cilindrični benzinski turbo 3-litreni motor 840i, koji razvija 340 KS (250 kW) i najveći okretni moment od 500 Nm. Može se koristiti pogonom na stražnje ili sve kotače (xDrive), a ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 5,2, odnosno 4,9 sekundi. Krajnja brzina mu je 250 km/h. Dostupan je i 6-cilindrični redni dizelski 3-litreni motor 840d, snage 320 KS (235 nkW) i 680 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je 5,1 sekundu. Krajnja brzina mu je 250 km/h. Zasad najjača verzija je M850i ​​xDrive, koja ima benzinski turbomotor V8 obujma 4395 cm³ i snage 530 KS (390 kW), a najveći okretni moment mu je 750 Nm. S težinom praznog vozila od 1995 kg, BMW tvrdi da mu je ubrzanje od 0 do 100 km/h samo 3,9 sekundi. Svi motori upareni su s automatskim Steptronic mjenjačem s osam brzina, a oba, 840i i M850i ​​xDrive, imaju M sportski stražnji diferencijal. Upravljanje stražnjim kotačima standardno je na automobilima s pogonom na četiri kotača i opcionalno na modelima na stražnji pogon.

Kasnije ove godine BMW-ova M divizija će lansirati još snažnije M8 ​​i M8 Competition varijante s twinturbo 4,4-litrenim benzinskim motorom V8 sa 600 KS za M8 i 625 KS za M8 Competition.