Premda je potkraj prošle godine najavljivao investiranje 20 milijardi eura u svrhu pokretanja proizvodnih kapaciteta za izradu 200 GWh baterija do 2030, jedan od najvećih svjetskih proizvođača automobilskih dijelova, njemački Bosch, naprasno je digao ruke od ove tehnologije
Štoviše, u Boschu su odlučili u cijelosti rasprodati portfelj kompanija za proizvodnju baterija, poput start-upa koji se bavio izradom čvrstih baterija Seeo Inc. kojeg su preuzeli prije tek nešto više od godinu dana.
Bosch će također izaći i iz partnerstva za razvoj litij-ionskih baterija iduće generacije - Lithium Energy and Power GmbH, u koji su ušli s Mitsubishijem i GS Yuasom.
Kompanija iz Stuttgarta ipak tvrdi kako još uvijek vjeruju u tehnologiju čvrstih baterija, te kako planiraju voditi tržište elektromobilnosti od 2020. Bosch ističe kako se njihovi dijelovi nalaze u više od 800.000 električnih automobila.
Prava šteta, jer Bosch je još prošle godine najavljivao predstavljanje svega 190 kg teškog baterijskog paketa kapaciteta 50 kWh koji je u prodaju trebao krenuti 2020.
Srećom na ovom terenu ne manjka kompanija koje investiraju milijarde, no s Boschovim odustajanjem broj njih koje planiraju razvijati baterijske sustave u Europi drastično se smanjio.