Nova pozicija

Citroën ima novog generalnog direktora: Vincent Cobée zamijenio Lindu Jackson

20.01.2020 u 11:00

Bionic
Reading

Vincent Cobée ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od izvanredne važnosti za marku Citroën u postizanju cilja međunarodnog rasta

Od 15. siječnja 2020. Linda Jackson, dosadašnja generalna direktorica marke Citroën, prelazi na novu funkciju. Njezinu poziciju preuzima Vincent Cobée, koji trenutačno obavlja funkciju zamjenika direktora marke Citroën, a istovremeno će postati i član globalnog izvršnog odbora.

Linda Jackson će odsad biti zadužena za provođenje studije kojoj je cilj utvrditi i istaknuti različitosti marki u okviru portfelja marki. Ta će uloga obuhvaćati utvrđivanje različitosti marki i usklađivanje poruka Marke u cijeloj Grupi, kao i isticanje različitosti marki u okviru portfelja marki. Carlos Tavares, predsjednik upravnog odbora grupe PSA, biti će nadređen Lindi Jackson.

Vincent Cobée ima vrlo veliko iskustvo rada na međunarodnim tržištima, što je od izvanredne važnosti za marku Citroën u postizanju cilja međunarodnog rasta.

Carlos Tavares, izjavio je: 'Nakon šest godina provedenih na čelu tvrtke Citroën tijekom kojih je odradila uspješno pozicioniranje Marke, povećala prodaju i tržišni udio u Europi te pripremila teren za širenje na međunarodno tržište, s velikim zadovoljstvom najavljujem da Linda Jackson, sa svojim velikim iskustvom u izgradnji marke, preuzima ovu novu odgovornost unutar Grupe.'

Vincent Cobée (51) diplomirao je na učilištima Ecole Polytechnique, Ecole Nationale des Ponts et Chaussées i na poslovnoj školi Harvard Business School. Godine 1991. započeo je karijeru na javnim radovima u Francuskoj i Singapuru. Njegova je karijera ubrzo krenula međunarodnim putem: u Kanadi je radio od 1996. u tvrtki Egis Projects kao voditelj novih projekata, a zatim je 1997. prešao na Filipine gdje je promaknut u upravitelja projekata. Njegovo iskustvo u automobilskoj industriji započelo je 2002. godine kada se pridružio tvrtki Nissan Motor Corporation. U njoj je obnašao razne strateške funkcije, konkretno funkciju direktora nabave za Nissan Europe (2005.), a zatim direktora programa marke Nissan u Japanu (2008.). Ostao je i nakon toga u Japanu te je 2010. preuzeo funkciju voditelja marke Datsun, a zatim je 2017. postao izvršni direktor zadužen za strategiju proizvoda, marku te proizvode i programe tvrtke Mitsubishi Motors Corporation.