HIBRIDI

Citroën nastavlja s 48V hibridnim pogonom: C3 Hybrid sa 100 KS i C5 X Hybrid sa 136 KS

07.10.2024 u 14:24

Bionic
Reading

Kompaktna, lagana i pristupačna, hibridna tehnologija od 48 V omogućuje da se do 50 posto gradskih putovanja provede u električnom načinu rada, što je velika prednost za gradski automobil C3, ali također i za C5 X smanjujući potošnju i povećavajući udobnost u gradu

Citroën je objavio kako nakon uvođenja 48-voltne hibridne tehnologije na modelima C3 Aircross, C4, C4 X i C5 Aircross s početkom listopada sada u Francuskoj nudi 48V hibridnu tehnologiju i na modelima C3 i C5 X. Dostupna od 20.200 eura u hibridnom modelu od 100 KS na razini opreme You s paketom Plus, ova nova ponuda daje C3 svestranost upotrebe, fluidnost automatskog mjenjača i posebno je učinkovita za urbani model. Ova verzija je idealno smještena između ponude Turbo benzinskog motora od 100 KS i potpuno električne ponude. Svaki kupac, kažu u Citroënu, tako ima motor koji najbolje odgovara njegovoj upotrebi i proračunu. Na modelu C5 X, hibrid od 136 KS je dostupan po cijeni od 40.650 eura i nudi pristupačno elektrificirano rješenje, promičući smanjenje potrošnje goriva i glatku vožnju u gradu. C5 X nudi PureTech 130 benzinski motor, 136 KS hibrid te 180 i 225 plug-in hibrid.

Citroën sada uvodi hibridni pogonski sklop u cijeloj svojoj ponudi, od C3 do C5 X, uključujući C3 Aircross, C4, C4 X i C5 Aircross.

Omogućuje vam uštedu novca na dnevnoj bazi, a istovremeno nudi jedinstveno iskustvo udobnosti u automobilu. Omogućuje pristup elektrifikaciji za kupce koji nemaju pristup stanici za punjenje, u proračunu usporedivom s proračunom dizela, s optimiziranom potrošnjom i emisijom CO2.

Pristup elektrifikaciji

Kompaktna, lagana i pristupačna, tehnologija od 48 V omogućuje da se do 50 posto gradskih putovanja provede u električnom načinu rada, što je velika prednost za gradski automobil C3, ali također i za C5 X smanjujući potošnju i povećavajući udobnost u gradu. Bez ograničenja ponovnog punjenja, omogućuje vam da iskoristite prednosti električne vožnje i od lakoće vožnje bez buke ili vibracija, do mogućnosti vožnje u zonama s niskim emisijama uz smanjenje vašeg proračuna i utjecaja na okoliš.

48V hibridna tehnologija

Ova hibridizacija omogućuje kombiniranje prednosti benzinskog i električnog motora s dva motora koji rade zajedno ili odvojeno, automatski i bez intervencije vozača. Temeljen na novoj hibridnoj tehnologiji od 48 V, sastoji se od litij-ionske baterije od 48 V koja se puni tijekom određenih faza vožnje i 3-cilindričnog benzinskog motora od 100 KS (74 kW) na C3, 136 KS (100 kW) na C5 X. Ovo nova generacija motora, dizajnirana da se posebno prilagodi ovom novom hibridnom sustavu, povezana je s novim elektrificiranim ë-DCS6 automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom koja uključuje električni motor Ë-Motor od 21 kW (28,6 KS) proizveden u Francuskoj.

Jednostavna uporaba, smanjena potrošnja i emisije

S ovim novim hibridnim motorom, Citroën nudi novu elektrificiranu alternativu koja vam omogućuje da uživate u udobnosti čisto električne vožnje, uštedite gorivo i smanjite emisije CO2, dok kontrolirate troškove i uživate u pravom užitku vožnje.

48V hibridna tehnologija, kroz upravljanje između benzinskog motora i elektromotora, smanjuje potrošnju i pozitivno utječe na emisiju CO2. S potrošnjom u kombiniranom ciklusu od 5,3 l/100 km, potrošnja C3 Hybrid 100 KS razina opreme You s Pack Plus opremljenim automatskim mjenjačem je 5 posto niža od potrošnje C3 Turbo 100 iste razine s ručnim mjenjačem ( 5,6l/100km). Ovaj dobitak od 5 posto odražava se na emisiju CO2 s ciljem manjim od 121 g CO2/km za C3 Hybrid 100 KS (u odnosu na 127 g/km za C3 Turbo 100). Ova bi ušteda bila gotovo 15 posto za ekvivalentan mjenjač.

Citroën C5 Aircross Hybrid 136 ë-DCS6: funkcionalni prikaz Izvor: Promo fotografije / Autor: Citroën

S kombiniranom potrošnjom goriva od 5,1 l/100 km, potrošnja goriva C5 X Hybrid 136 KS razina opreme You je 15 posto niža od potrošnje goriva C5 X PureTech 130 iste razine (6,0 l/100 km). Ovaj dobitak od 15 posto nalazi se u emisiji CO2 od 116 g CO2/km za C5 X Hybrid 136 KS (naspram 137 g/km za C5 X PureTech 130).Uz potrošnju u mješovitom ciklusu od 5,1l/100km, potrošnja C5 X Hybride 136 KS You. Ovaj dobitak od 15 posto odražava se u emisiji CO2 od 116 g CO2/km za C5.

Treba reći ikako se za očekivane maksimalne vrijednosti trenutno čeka odobrenje, a prve isporuke će početi 2025. godine.

Treba napomenuti kako ovaj motor ima vrlo zanimljivu učinkovitost u gradskim uvjetima vožnje s prosječnom uštedom goriva do 30 posto (gradski ciklus).

S baterijom koja se automatski puni kada automobil uspori, ovaj novi motor povećava udobnost svakodnevne uporabe i svidjeti će se kupcima koji žele pristup električnoj vožnji bez brige o ograničenju punjenja.

Jednostavan i lagan za korištenje, hibrid od 48 V nudi užitak i svestranost s okretnim momentom od 205 Nm u hibridu od 100 KS i 230 Nm za hibridu od 136 KS (55 Nm za električni motor). U slučaju jakog ubrzanja, električni motor isporučuje dodatnu snagu od 9 kW (približno 12 KS), što osigurava stalnu udobnost korištenja jamčeći dinamičko ubrzanje. Hibridna vožnja stoga je ugodna uz veliku udobnost korištenja i bezbrižnost na dnevnoj bazi.