Više od 270.000 konfiguracija modela marke nastalo je iz impresivnog virtualnog alata za oblikovanje značajki modela DarkRebel, prvog izložbenog vozila marke stvorenog u bezgraničnim mogućnostima Metahypea, prostora Cupre u Metaverzumu
Krajem travnja ove godine bili smo prisutni na događaju Exponential Impulse održanom u Brelinu, a tamo je održana svjetska premijera Cupre Tavascana, njihovog prvog potpuno električnog SUV coupéa. Uslijedila je virtualna premijera potpuno virtualnog sportskog automobila DarkRebel s nefiltriranim Cuprinim DNK-om.
S ovim digitalnim showcarom je predstavljen i Hyper konfigurator marke, a zanimljivo, iz Cupre su rekli da će njegova stvarna, fizička verzija uskoro biti i dostupna. Isto tako, najavili su da će to uslijediti nakon prikupljanja svih konfiguracija korisnika, što će utjecati na konačni dizajn automobila.
Nekonvencionalna marka automobila Cupra kaže da je DarkRebel vozilo koje pomiče granice dizajna, performansi i čak dovodi u pitanje način na koji će vozila biti dizajnirana i stvarana za nove generacije u budućnosti.
Sada je poznato da je model DarkRebel korak bliže fizičkom svijetu budući da se bliži kraj mogućnosti utjecaja na njegovu fizičku verziju putem Hyper konfiguratora vozila. Treba reći kako su se na poziv Cupre krajem travnja odazvale tisuće ljudi diljem svijeta.
Više od 270.000 konfiguracija modela marke koje je izradilo Cupra pleme, uključujući ambasadore marke kao što su Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati i Daniel Brühl, upotrebljavalo je impresivni virtualni alat za oblikovanje značajki modela DarkRebel, prvog izložbenog vozila marke stvorenog u bezgraničnim mogućnostima Metahypea, prostora marke u Metaverzumu. Tisuće konfiguracijskih podataka bit će uključene u konačni fizički dizajn modela DarkRebel.
'Cupra DarkRebel najnovija je provokacija marke, stvorena bez granica stvarnog svijeta. Ovo izložbeno vozilo stvoreno je za sljedeću generaciju, dizajnirao ga je tim, a ne pojedinac, i on je buntovnik sa svrhom – želi pokazati da električni automobili mogu biti seksi, emotivni i šokantni', rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor marke Cupra. 'Vjerujem da je Cupra čista opsesija. To je marka koju su stvorili ljudi fasciniranih onim što rade. DarkRebel dokaz je te strasti dovedene do krajnjih granica.'
Korisnici iz cijelog svijeta doprinijeli su svojom kreativnošću i utjecali na konačni dizajn vozila DarkRebel. Dvije zemlje s najviše konfiguracija su Španjolska i Njemačka, dok su Meksiko i Turska u prvih deset.
U Hyper konfiguratoru korisnici su mogli birati između tri okruženja – Exponential square, Exponential cube i Exponential infinite, gdje su mogli stvoriti vlastiti model DarkRebel. Cupra pleme privukla je konfiguracija Exponential square koja, nadahnuta prirodnim elementima kao što su minerali i kamenje, uključuje grube teksture i zemljane boje.
Sudjelujući u iskustvu Hyper konfiguratora, 74 posto korisnika upotrebljavalo je mobilne uređaje – jasan pokazatelj da će DarkRebel biti vozilo dizajnirano od strane nove generacije i za novu generaciju.
Hyper konfigurator za stvaranje jedinstvenog personaliziranog modela DarkRebel i dalje je dostupan cijelom Cupra plemenu.