Uskoro će gotovo sva vozila biti na električni pogon, ali mnogima se neće svidjeti ideja da motocikli ostanu bez svog karaketrističnog zvuka motora s unutarnjim izgaranjem
Ako ste pomislili da su elektromotori predviđeni samo za pogon automobila (i bicikala) vjerojatno biste se prevarili, jer Curtiss Motorcycles Co. radi isključivo motocikle na električni pogon. Nakon njihovog modela Curtiss Zeus Radial V8, tu je i njegov mlađi brat - Curtiss Hades. Samo ime dolazi iz grčke mitologije i Boga podzemnog svijeta - Hada.
Uspoređujući Hades s izgledom modela Zeus Radial V8, koji izgleda poput motora s unutarnjim izgaranjem, ovaj novi model izgleda poput nekog oružja. Preciznije, pištolja koji je spreman odapeti u konkurenciju svojim zadivljujuće dobrim izgledom. Kao i svi drugi modeli Curtissa, i ovaj je potpuno električni motocikl.
Glenn Hammond Curtiss
Glenn Hammond Curtiss (1878. - 1930.) bio je američki pionir u zrakoplovstvu i motociklizmu te utemeljitelj američke zrakoplovne industrije. Karijeru je započeo kao biciklist natjecatelj i graditelj istih prije nego što je prešao na motocikle. Već 1904. počeo je proizvoditi motore za zrakoplove. Curtiss se 1908. pridružio Aerial Experiment Association, pionirskoj istraživačkoj grupi, koju je osnovao Alexander Graham Bell u Beinn Bhreaghu, Nova Škotska, radi izrade letećih strojeva.
Hades koristi električnu bateriju za pokretanje aksijalnog elektromotora, a u kombinaciji s pametnim načinom prikrivanja izvora energije, ovaj motocikl ga integrira u svoj okvir. Baterija od 16,8 kWh (na 399 Volti) nalazi se u školjci koja izgleda poput metka.
Curtiss Hades ima elektromotor snage do 217 konjskih snaga i 200 Nm najvećeg okretnog momenta. To je moguće upotrebom pogonskog pretvarača Cascadia Motion PM100. Kako sve više tvrtki prelazi na potpuno električne platforme, privlačan dizajn Hadesa svakako ga izdvaja od ostalih motocikala.
Šasija je izrađena od titana, kroma i aluminija. Prednja vilica je izrađena od aluminija i ima RaceTech monoamortizer, a straga swing-arm vilicu s RaceTech monoamortizerom. Dimenzije kotača su: naprijed 110/80 R 18, a straga 160/60 R 18 i obje BST felge su izrađene od karbonskih vlakana. Njegova cijena je 75.000 dolara u Americi, a proizvodnja započinje 2020. godine.