Pokreće ga pouzdani 1,5-litreni Mitsubishi četverocilindrični benzinski turbo motor s direktnim ubrizgavanjem snage 177 KS (130 kW) i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm. Potrošnja u kombiniranim uvjetima je 7,1 l/100 km, a emisija CO2 od 175 g/km (sve WLTP)
Nakon vrlo dobro prihvaćenog SUV-a Forthing T5 EVO, kineskog proizvođača Dongfeng Liuzhou Automobile Co., Ltd., na hrvatsko nam je tržište stigao i jedan potpuno drugačiji model. Riječ je o MPV-u ili monovolumenu pod nazivom Forthing U-Tour.
Vanjski dizajn
Već na prvi pogled posve je jasno da je riječ o vozilu više, luksuzne klase čija originalna estetika dizajna, koja se poprilično razlikuje od vrijednost tradicionalnih obiteljskih automobila. Prednja maska nudi posebno dojmljivu estetiku, tehnologiju i modernost. A prednja LED svjetla s dnevnim LED svjetlima odaju dojam velike dinamičnosti i kvalitetne tehnologije izrade.
Gledajući U-Tour s boka vidljiv je gotovo klasično lijepi oblik jednog monovolumena, sugerirajući da je riječ o vozilu za luksuzni prijevoz više putnika u kabini. Dok straga uz lijepo zaobljene, a ipak jasno određene površine vješto uklapaju lijepo dizajnirana LED stražnja svjetla. Vidjeli smo već i kod modela T5 EVO da ovaj kineski proizvođač zna lijepo upakirati svoje modele u skladnu cjelinu.
Njegove vanjske dimenzije su sljedeće: duljina 4850 mm, širina 1900 mm, visina 1715 mm, međuosovinski razmak 2900 mm. Težina praznog vozila je 1715 kg.
U-Tour je opremljen električnim otvaranjem / zatvaranjem prtljažnika, stražnjim brisačem, uzdužnim krovnim nosačima, toniranim prednjim te zatamnjenim stražnjim staklima i panoramskim krovom u crnoj boji. Vanjska zrcala su grijana, električno podesiva i preklopiva. Tu su i moderno dizajnirani aluminijski naplatci od 18 cola (6,5Jx18 ET49), s gumama dimenzija 215/55R18. Rezervni kotač je na čeličnom naplatku, smanjenih dimenzija - T125/80R17.
Forthing U-Tour dolazi u četiri metalik boje i to bez nadoplate.
Unutrašnjost
Novi U-Tour nudi luksuznu unutrašnjost sa 7 sjedala, što ga čini idealnim za obiteljske potrebe ili VIP prijevoz. S velikim panoramskim krovom, svaki dio interijera je osmišljen da pruži maksimalnu udobnost svim putnicima. Fleksibilna konfiguracija sjedala omogućuje jednostavno prilagođavanje unutrašnjosti potrebama putnika, bilo da prevozite obitelj ili dodatni teret na vikend izlet ili gradsku svakodnevnicu.
Vozilo se nudi s jednim paketom opreme koji daje naglasak na maksimalan komfor svih putnika uz izuzetnu prostranost i varijabilnu unutrašnjost. Interijer vozila opremljen je kvalitetnom eko kožom, te su prvi i drugi red sjedala dodatno opremljeni grijanjem i ventilacijom, dok je vozačevo sjedalo eletrično podesivo u 10 smjerova opremljeno i opcijom masaže i podešavanjem lumbalnog djela sjedala.
Omogućeno je i električno podešavanje suvozačkog sjedala u 4 smjera. Čak su i sjedala u drugom redu električno podesiva, a njihova konfiguracija je 2+2+3, čime se naglašava da ovaj MPV nije vozilo od sedam sjedala tek za povremeni prijevoz sedam osoba. Osim toga, troja sjedala u trećem redu su s mogućnošću preklapanja 60:40 čime se dobija ravna podnica ako je u pitanju prijevoz više npr. putnih kofera.
Odmah je primjetna digitalna instrument ploča te multimedijski uređaj s LCD zaslonom veličine 10,25 inča. Lijepo obllikovani multifunkcijski upravljač je podesiv po visini i dubini, a za promjenu stupnjeva prijenosa je zadužen električni selektor odabira vožnje (P, R, N, D). Tu je i 6 zvučnika te automatski klima uređaj s filterom za mikro čestice.
U-Tour unutar kabine nudi i sljedeće: električno pokretani panoramski otvor, impulsno podizanje prozora (s jednim dodirom), monokromatsko unutarnje zrcalo, naslone za ruke u drugom redu sjedala (s unutrašnje strane sjedala), otvore ventilacije u drugom i trećem redu sjedala, pokretanje pritiskom na gumb, pretinac za naočale, Smart ključ.
Nadalje, tu su i: Sustav pokretanja bez fizičke upotrebe ključa, središnje daljinsko zaključavanje, središnji pretinac za pohranu s naslonom za ruku, svjetlo u prtljažniku, unutarnju rasvjetu s odgodom, USB priključak na središnjoj konzoli i u drugom redu sjedala, električni podizače prozora naprijed i straga.
Sustavi pomoći vozaču i sigurnost
Novi Forthing U-Tour je opremljen modernim sigurnosnim sustavima: ABS/ESP sustavom Bosch, upozorenje za promjenu trake, upozorenje na udar sprijeda te na nalet vozila straga, kamera s panoramskim pogledom od 360 stupnjeva, prednji i stražnji parking senzori.
Provjereni pogonski sklop: 1,5-litreni turbo motor snage 177 KS
Novi Forthing U-Tour, kao i u slučaju T5 EVO SUV-a, koristi pouzdani 1,5-litreni redni Mitsubishi četverocilindrični benzinski turbo motor s direktnim ubrizgavanjem, najveće snage 177 KS (130 kW) i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm u rasponu 1500-4000 okr./min. Zadovoljava normu Euro 6.
Za prijenos snage na prednja dva kotača brine se 7-brzinski mjenjač (7-DCT) s dvostrukom spojkom iz proizvodnih pogona Magna Steyr. Moderno izvedena ručica automatskog mjenjača je praktično smještena na središnjoj konzoli.
Proizvođač navodi podatke o ubrzanju od 0-100 km/h za 9,5 sekundi, dok je krajnja brzina 180 km/h.
U-Tour održava izvrsnu potrošnju goriva u svojoj kategoriji od 7,1 l/100 km (kombinirana potrošnja prema WLTP-u) te kombiniranu emisiju CO2 od 175 g/km, također po WLTP-u. Spremnik benzinskog goriva je volumena od 55 litara.
Za ovjes su zaduženi prednji MacPherson neovisni ovjes sa poprečnim stabilizatorom, dok je straga Multi-link ovjes. Naravno, disk kočnice su ugrađene sprijeda i straga, dok je parkirna kočnica električna.
Za kraj, novi Forthing U-Tour dolazi kod nas samo u Exclusive, najopremljenijoj razini opreme, po cijeni od 32.990 eura, uz jamstvo od 5 godina i 100.000 km.