Nakon osvajanja četiri naslova momčadi i vozača Formule E, DS Automobiles nastavlja demonstrirati svoju stručnost u elektrifikaciji s DS 9 E-TENSE 4x4 360 i DS 9 E-TENSE 250
Simbol francuske umjetnosti putovanja, DS 9 pokazuje najveću sofisticiranost u elegantnoj i otmjenoj limuzini koja dobiva dva nova hibridna benzinska/plug-in električna pogona. Ove dvije nove pogonske jedinice dostupne su u specifikacijama Performance Line + i Rivoli +, koje karakteriziraju visokokvalitetni materijali koji su sinonim za vrhunsku stručnost marke.
DS 9 E-TENSE 4x4 360: 360 konjskih snaga i pogon na sve kotače uz stručnost DS PERFORMANCE
Nadgledan od strane DS Performance koji je osvojio sve naslove Formule E u 2019. i 2020. godini, razvoj i podešavanje DS 9 E-TENSE 4x4 360 pogonske jedinice i ovjesa rezultirali su izvanrednim performansama. Dinamični spokoj, popularan među kupcima DS Automobilesa, doseže nove visine.
DS 9 E-TENSE 4x4 360 koristi posebne prednje i stražnje osovine sa širim tragom. Kočioni sustav je poboljšan čeljustima s četiri klipa za bolju raspodjelu snage u teškim uvjetima s diskovima od 380 x 32 mm sprijeda (veći za 50 x 2 mm u usporedbi s DS 9 E-TENSE 225) i 290 x 12 mm straga . Kao i kod jednosjeda Formule E koji je osvojio prvenstvo, mehaničko kočenje se isporučuje samo ako je potrebno nakon povrata energije. Amortizeri, opruge i šipka protiv prevrtanja su jedinstveni, kao i mapa pogonske jedinice. Bez obzira na specifikaciju, DS ACTIVE SCAN SUSPENSION nudi se kao standard kako bi se iskoristio DS ovjes iz 21. stoljeća koji kombinira tihu udobnost velike limuzine s kipovima s dinamikom Grand Touring coupea.
4-cilindrični motor od 200 KS i dva elektromotora, jedan od 110 KS (integriran s mjenjačem sprijeda) i drugi od 113 KS (povezan sa stražnjom osovinom), potpomognuti su inteligentnim prijenosom na četiri kotača. Baterija od 11,9 kWh ima napredno upravljanje za uštedu energije za rukovanje različitim aplikacijama.
U načinu rada s nultom emisijom, DS 9 E-TENSE 4x4 360 pokriva 52 kilometra u WLTP gradskom ciklusu ili 47 kilometara u WLTP kombiniranom ciklusu. Potrošnja goriva ograničena je na 1,8 litara / 100 km uz homologiranu emisiju CO2 od 41 g/km u WLTP ciklusu. Najveća brzina DS 9 E-TENSE 4x4 360 elektronički je ograničena na 250 km/h, uz mogućnost postizanja 140 km/h samo pomoću električne energije. 0-100 km/h traje 5,6 sekundi.
Uz svoje ekskluzivne 20-colne Munich aluminijske naplatke i kočione čeljusti s markom DS PERFORMANCE, DS 9 E-TENSE 4x4 360 ima posebne oznake u DS PERFORMANCE bojama sprijeda i na poklopcu prtljažnika.
DS Energy Coach: ekskluzivna aplikacija
Razvijena uz DS Performance i dvostrukog prvaka Formule E Jean-Érica Vergnea, aplikacija DS Energy Coach pomaže vozačima da maksimiziraju regeneraciju energije tijekom usporavanja. Rezultati se prikazuju na središnjem ekranu.
Cijena u Francuskoj za model DS 9 E-TENSE 4x4 360 PERFORMANCE LINE + je 67.500 eura, a za DS 9 E-TENSE 4x4 360 RIVOLI + je 70.400 eura.
Montaža mehaničkih dijelova i ovjesa DS 9 E-TENSE 4x4 360 vrši se u tvornici Poissy u Francuskoj.
DS 9 E-TENSE 250
Ovaj model ima 4-cilindrični PureTech motor od 200 KS, povezan s električnim motorom od 80 kW (110 KS). Nova baterija od 15,6 kWh omogućuje vam vožnju do 70 kilometara u WLTP gradskom ciklusu ili 61 kilometar u WLTP kombiniranom ciklusu. Ugrađeni punjač od 7,4 kW omogućuje punjenje od 0 do 100 posto u 2 sata i 23 minuta. Emisije CO2 padaju na samo 26 g/km uz homologiranu potrošnju goriva od 1,1 l/ 100 km u kombiniranom ciklusu WLTP.
Najveća brzina DS 9 E-TENSE 250 elektronički je ograničena na 240 km/h, uz mogućnost postizanja 135 km/h samo pomoću električne energije. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8,1 sekundu.
Cijena u Francuskoj za model DS 9 E-TENSE 250 PERFORMANCE LINE + je 58.000 eura, a za DS 9 E-TENSE 250 RIVOLI + je 60.900 eura.