Lansiranje C-SUV-a je predviđeno 2022., a dostupne će biti dvije mogućnosti pogona: pogon na stražnje kotače (RWD) s jednim e-motorom od 200 KS ili sustav pogona na sve kotače (AWD) s drugim e-motorom postavljenim sprijeda, koji nudi kombiniranu snagu od 400 KS
Türkiye’nin Otomobili Girişim Grubu (TOGG), osnovan kako bi ostvario 60-godišnji san Turske i postao prvi svjetski brend mobilnosti u Turskoj vodeći transformaciju turske automobilske industrije. TOGG je još krajem 2019. godine predstavio svoj prototip C-SUV-a u ranoj fazi koji još nema službeno komercijalno ime, kao i koncept limuzine na javnom događaju održanom u IT Valleyu u Gebzeu u Turskoj.
Bivši menadžer Boscha Gürcan Karakas ima velike planove za turski e-automobil, a Togg također planira uskoro prodavati automobile i u Njemačkoj.
Lansiranje C-SUV-a 2022. će prema riječima proizvođača pozicionirat TOGG kao prvog europskog proizvođača nekonvencionalnih električnih SUV-ova na baterije. Osim što će biti 'rođeni' električni BEV s nultom emisijom, C-SUV će biti i 'pametan automobil s najboljim karakteristikama u klasi', kao što su najduži međuosovinski razmak, najprostraniji interijer, najbolje performanse ubrzanja i najniža ukupna vrijednost troška vlasništva.
Dizajn nastao na osnovu turskih potrošača
Turski automobil razvija se na izvornoj, električnoj platformi koju su izgradili TOGG-ovi inženjeri i dizajneri, s pravima intelektualnog vlasništva u 100-postotnom vlasništvu Turske.
Kao dio procesa projektiranja; ukupno 18 dizajnerskih kuća iz Turske i inozemstva objektivno je ocijenjeno u skladu sa 6 različitih kriterija koje je postavio TOGG. TOGG Design Team, uključujući iskusnog turskog dizajnera Murata Günaka, ušao je u uži izbor 3 dizajnerske kuće s najvišim ocjenama. Dizajnerske kuće koje su ušle u uži izbor, a koje su upoznate s uvidima u opsežnu tursku anketu o potrošačima, dale su alternative 2D dizajna za natjecanje.
Natječaj za dizajn dovršen je u 4 faze i trajao je 6 mjeseci. U tom je razdoblju ocijenjeno više od 100 različitih tema, a dizajnerskim kućama je kao povratna informacija dostavljen daljnji uvid potrošača. Po jedan vanjski i jedan unutarnji dizajn iz svake kuće koja je ušla u uži izbor testirani su kod potencijalnih kupaca automobila u Turskoj. Rezultate je također ocijenio TOGG Design Team o inženjerskoj kompatibilnosti. Nakon ovih faza, talijanska dizajnerska kuća Pininfarina, među najboljima na svijetu, izabrana je za strateškog partnera i započela je faza 3D dizajna.
Autentičan i moderan vanjski dizajn
Potaknuti uvidom potrošača u Tursku, zajednički rad dizajnerskog tima TOGG -a i Pininfarine konvergirao se u autentičan jezik dizajna privlačan turskom i svjetskom ukusu.
Prepoznatljive i oštre linije koje oblikuju modele C-SUV i konceptne limuzine izražavaju robustan i snažan karakter automobila, dok tvore dizajnersku DNK asortimana koji će se proširiti u narednim godinama.
Prepoznatljive crte karaktera SUV -a; izražavaju tečan kontinuitet koji turskim automobilima daje autentičan i moderan izgled. Dizajn i položaj prednjih svjetala daju vozilu prodoran izgled, dok kromirani detalji koji oblikuju prednju masku naglašavaju prestižni izgled svojim kontinuitetom uz bočni i stražnji dizajn.
Nadahnut anadolskom kulturom
Osim što ga oblikuju uvidi turskih potrošača, dizajn je inspiriran i turskom kulturom. Tulipan, koji ima jake korijene u anadolskoj kulturi, postao je inspiracija. Elegantna interpretacija dizajna tulipana utisnuta je na prednju rešetku i naplatke, kako bi automobilu dao njegov prepoznatljiv izgled, istodobno naglašavajući duboku vezu s bogatom turskom kulturnom baštinom.
Jednostavan, elegantan i tehnološki interijer
Interijer nudi budućim kupcima dobrodošlicu s pažljivo odabranim stilskim i visokokvalitetnim materijalima i najsuvremenijom tehnologijom. Širok digitalni infotainment zaslon naglašava naprednu tehnologiju automobila. Zaslon usmjeren na korisnika podržava pretvaranje automobila u pametan životni prostor obuhvaćajući sve putnike, kao i vozača.
Jedinstvena središnja konzola ističe se kao jedna od najvažnijih stilskih i funkcionalnih značajki interijera. Oblik, koji podsjeća na kokpit zrakoplova, također pomaže u kontroli zaslona osjetljivog na dodir putem ergonomije konzole, koja sadrži funkcije mjenjača i elektroničke parkirne kočnice. Dizajn sučelja usmjeren na korisnika podržava pojednostavljeni i minimalistički dizajn interijera, smanjujući što je više moguće prekidača za fizičku kontrolu uz pomoć tehnologije glasovnih naredbi.
Prostran životni prostor
Ovi turski automobili pretvaraju se u novi životni prostor koji će udobno ugostiti peteročlanu obitelj zahvaljujući najboljem međuosovinskom razmaku u klasi. S visokim prostorom za glavu u kabini i najdužim u klasi prostorom za noge straga, prostrani interijer pruža vrhunsku udobnost cijeloj obitelji tijekom dugih putovanja.
Potpuno nova, izvorna električna modularna platforma
Tri glavna stupa koji definiraju potpuno novu, izvornu električnu modularnu platformu koja će osigurati infrastrukturu za sve modele TOGG asortimana su sljedeći:
- Originalna potpuno nova, najsuvremenija, izvorna električna i povezana platforma, potpuno je razvijena od strane inženjera TOGG-a, s pravima intelektualnog vlasništva u 100-postotnom vlasništvu TOGG-a.
- Modularno po duljini i širini za podršku svim varijantama vozila s maksimalnom učinkovitošću, udobnošću i izdržljivošću i sigurnost.
- Vrhunska infrastruktura koja maksimizira širinu, prostranost i udobnost životnog prostora u automobilu nudeći najduži međuosovinski razmak u svojoj klasi.
Električno vozačko iskustvo
Niski ukupni troškovi vlasništva, tiha, ugodna i čista vožnja bez emisija ispušnih plinova: to su glavne prednosti električnog automobila na baterije u odnosu na automobile s motorom s unutarnjim izgaranjem. Turski će se automobili puniti u kućama, uredima i na punjačima na putu zahvaljujući široko rasprostranjenoj infrastrukturi za punjenje koja će biti spremna do 2022. Korisnici će, dok upravljaju povezanim i pametnim automobilom, lako planirati i upravljati punjenjem putem povezanih usluga.
Domet preko 500 kilometara
Korisnici će moći birati između dvije različite ponude koje nudi visokoenergetska tehnologija Li-ion baterija. Turski automobili ponudit će dvije baterije koje pružaju domet od 300+ km ili 500+ km i omogućit će korisnicima da konfiguriraju svoje automobile odabirom najprikladnijeg dometa na temelju svojih potreba.
Turski automobili dostići će stanje napunjenosti od 80 posto u kratkom vremenskom razdoblju od manje od 30 minuta. Stoga bi automobil bio napunjen dovoljno za ostatak putovanja tijekom kratke stanke za kavu na dugim rutama.
Dugotrajna baterija s najsuvremenijim sustavima upravljanja baterijama i sustavima za upravljanje toplinskom tekućinom nudi 8 godina jamstva.
Ekonomija i svijest o okolišu
Električni i povezani automobili s baterijama koji imaju slabije sustave u usporedbi s automobilima s motorom s unutarnjim izgaranjem, minimizirat će potrebu za tehničkim servisom/održavanjem uz pomoć značajki poput bežičnog ažuriranja i upozorenja za preventivno održavanje za vozače. Osim toga, cijena 'goriva' po kilometru bit će znatno niža u usporedbi s automobilom s motorom s unutarnjim izgaranjem, zbog nižih potreba za energijom za istu udaljenost. Turski automobili imat će važnu prednost u ukupnim troškovima vlasništva s obzirom na kombinaciju ovih osnovnih elemenata. Istodobno će zauzeti svoje mjesto među ekološki osviještenim automobilima s nultom emisijom.
Jedinstvena dinamika vožnje
Turski proizvođač kaže kako će tehnologija elektromotora (e-motor) redefinirat standarde vožnje s iskustvom iznad očekivanja. Dostupne su dvije mogućnosti pogona, pogon na stražnje kotače (RWD) s jednim e-motorom od 200 KS ili sustav pogona na sve kotače (AWD) s drugim e-motorom postavljenim sprijeda, koji nudi kombiniranu snagu 400 KS. Sustav pogona na sve kotače (AWD) s dva e-motora visoke učinkovitosti na prednjoj i stražnjoj osovini pružit će bolje upravljanje cestom i performanse u teškim vremenskim uvjetima i uvjetima na cesti.
Nezavisni MacPhersonov ovjes na prednjoj osovini optimizira udobnost i performanse; dok multi-link sustav ovjesa sa straga nudi sportski osjećaj i osjetljivu vožnju uz precizno upravljanje.
Uzbudljivo iskustvo ubrzanja s oba pogonska sustava. Automobil će ubrzati 0-100 km/h za 7,6 sekundi s opcijom RWD od 200 KS i tek za 4,8 sekundi s opcijom AWD s 400 KS, pružajući neusporedivo ubrzanje uz nultu emisiju i u tišini.
Napredna sigurnost
Najveća sigurnost zahvaljujući novoj strukturi sudara s baterijom pričvršćenom za platformu karoserije koja poboljšava torzijsku krutost za više od 30 posto i opsežnim pasivnim i aktivnim mjerama sigurnosti uključujući 7 standardnih zračnih jastuka i najbolje kočenje u klasi sa snažnim prednjim dijelom i stražnje ventilirane disk kočnice. Sa svim tim sigurnosnim elementima i optimiziranim konstrukcijskim dizajnom, turski automobil bit će kompatibilan s EuroNCAP-om s 5 zvjezdica kada će biti lansiran 2022. godine.
Sustavi za podršku upravljačkim programima ažurirani na Internetu
Napredni sustavi pomoći vozaču, uključujući 'Slow Traffic Pilot', turski automobil imat će sposobnost autonomne vožnje 'razine 2+' i olakšat će opterećenje na vozačima, stvarajući vrijeme za korištenje pametnih značajki u automobilu. Svojom fleksibilnom topologijom arhitekture turski će automobil učinit besprijekornu transformaciju u autonomnu vožnju 'razine 3 i dalje'. Povezana arhitektura automobila omogućit će bežično ažuriranje, a automobil će se kontinuirano razvijati najnaprednijom tehnologijom.
S ponuđenim pametnim tehnologijama, turski automobili postat će treći životni prostor nakon kuća i ureda. Zahvaljujući povezanoj arhitekturi, turski automobili bit će trajno povezani s internetom bez podrške vanjskih uređaja. Automobil će biti u komunikaciji sa svim pametnim uređajima, kućama, zgradama, infrastrukturom, uključujući električnu mrežu i cijeli pametni grad. Povezani automobil postat će bitna komponenta ekosustava mobilnosti. Nakon napretka 5G tehnologije, nove usluge koje će dodati vrijednost životu korisnika pojavit će se unutar ekosustava.
Jedinstveno korisničko iskustvo
Turski automobil će poboljšati korisničko iskustvo, pionirski primjer ovog 'ometajućeg' pristupa je 'holografski asistent'. Ovaj inovativni pomoćnik će imati koristi od naprednih algoritama za praćenje oka i holografskih trodimenzionalnih tehnologija snimanja za pružanje korisničkog iskustva daleko izvan uobičajenog virtualnog zaslona. Tehnologija "Holographic Assistant" potpuno će promijeniti iskustvo u automobilu zamjenom tehnologija dvodimenzionalnog prikaza koje se trenutno koriste u automobilima s 3D tehnologijama i proširene stvarnosti.
Zahvaljujući ovoj tehnologiji, vozač ne samo da će vidjeti informacije na zaslonu vozila bez skidanja pogleda s ceste, već će imati pristup i svim ostalim podacima o cesti i okolišu. Uz proširenu stvarnost i 3D poboljšanu sliku, vozač će moći lakše koristiti navigaciju i druge sustave pomoći vozaču te imati sigurnije, udobnije i interaktivno iskustvo u vožnji. TOGG ima za cilj biti prva tvrtka u automobilskoj industriji koja će svojim korisnicima ponuditi ovo jedinstveno iskustvo vožnje putem ove revolucionarne tehnologije.