Uz povećani domet napravljene su i detaljne promjene na karoseriji i šasiji koje su poboljšale vrhunsko iskustvo vožnje i profinjenost, a tu su i novi i poboljšani multimedijski sustav, sveobuhvatniji napredni sigurnosni sustav te veći izbor detalja presvlaka i dodatna boja eksterijera
Lexus je predstavio paket nadogradnji za UX 300e, kompaktni luksuzni crossover koji je lansiran prije dvije godine kao prvi Lexusov potpuno električni model. U najznačajnijem razvoju, novi baterijski sustav povećava domet vožnje za više od 40 posto do 450 km – dovoljno za putovanje od Bruxellesa do Frankfurta, na primjer, ili od Nice do Firence u jednom skoku.
U isto vrijeme, detaljne promjene na karoseriji i šasiji poboljšale su vrhunsko iskustvo vožnje i profinjenost koji su obilježja obitelji Lexus UX. UX 300e također dobiva novi i poboljšani multimedijski sustav, koji je jedan od glavnih prioriteta za kupce premium automobila; sveobuhvatniji napredni sigurnosni sustav; a sada se nudi s većim izborom detalja presvlake i dodatnom bojom eksterijera.
Prvi proizvodni model lansiran pod zastavom Lexusove strategije elektrifikacije, UX 300e privukao je više od 10.000 kupaca diljem svijeta od lansiranja 2020., s gotovo polovicom te prodaje u Europi. Lice i glas kampanje za lansiranje novog UX-a međunarodno je priznata glazbenica Joy Crookes, čija se hit pjesma 'Feet Don't Fail Me Now' pojavljuje kao soundtrack za televizijsku reklamu.
Prve isporuke novog UX 300e na europskim tržištima bit će u svibnju 2023.
Nova baterija proširuje domet; iskustvo vožnje je profinjeno
Lexus je značajno produžio domet vožnje modela UX 300e iznad prethodnih 315 km povećanjem kapaciteta baterije s 54,3 kWh na 72,8 kWh.
Najveća izlazna snaga je 150 KW (204 KS), maksimalni okretni moment 300 Nm. Modeli sa 17-colnim kotačima sada postižu WLTP kombinirani domet od 450 km (ovisno o opcijama); modeli na 18-colnim kotačima postižu kombinirani doseg od 440 km (također ovisno o opcijama).
Učinjen je niz detaljnih promjena kako bi se poboljšalo iskustvo vožnje. Fino podešavanje električnog servoupravljača i amortizera izoštrilo je dinamiku vožnje, kao i povećanje krutosti karoserije dodatnim točkastim zavarivanjem. Ove izmjene dodatno poboljšavaju osjećaj usađenosti i odziv UX-a, karakteristike koje su naglašene niskim težištem vozila i smještajem baterije ispod poda. Također, izolacija je dodatno optimizirana za još tišu kabinu.
Novi i poboljšani multimedijski sustav
UX sada ima novi multimedijski sustav lakši za korištenje, sa zaslonom osjetljivim na dodir koji zamjenjuje touchpad. Kontrole sustava su intuitivnije, odgovori na naredbe su brži, funkcionalnost je povećana (ali može varirati ovisno o tržištu), a povezivost je bolja. Zaslon je sada postavljen 143 mm bliže vozaču radi lakše interakcije. I dok su prije zasloni bili veliki 7 ili 10 inča (prema stupnju opreme), sada su oni 8 inča, s oštrijom grafikom, ili 12,3 inča, s visokom razlučivošću.
Mogućnost prepoznavanja glasa multimedijskog sustava sada uključuje ugrađenog pomoćnika 'Hey Lexus' za glasovne naredbe. 'Hey Lexus' može se koristiti za upravljanje kontrolama (bez potrebe za isključivanjem audio sustava pri tome), upravljanje kontrolama klime, pretraživanje interneta i povezivanje s telefonskim pozivima. Integracija pametnog telefona može se izvršiti bežično putem Apple CarPlay-a ili putem Android Auto-a sa žičanom vezom. Povezivost se također proteže na aplikaciju za pametni telefon Lexus Link, koja može daljinski zaključati ili otključati vrata i postaviti klima uređaj ili grijanje prije ulaska u automobil.
U drugom poboljšanju, multimedijski sustav sada uključuje navigaciju temeljenu na oblaku kao standard. To daje pristup informacijama o cestama i prometu u stvarnom vremenu, što olakšava planiranje putovanja i preusmjeravanje kako bi se izbjegla kašnjenja u prometu. Drugim korisnim informacijama, kao što su lokalne cijene punjenja i lokacije parkiranja, također se može pristupiti iz oblaka pomoću 'Hey Lexus'. Zaslon od 12,3 inča dodaje ugrađenu navigaciju, pružajući stalnu vezu ako veza s oblakom nije dostupna.
Prostor na središnjoj konzoli koji je prije zauzimao multimedijski touchpad sada sadrži kontrole za grijana prednja sjedala ili, gdje nisu navedeni, mali pretinac za odlaganje stvari. Konzola također ima USB A-priključak za reprodukciju izvora zvuka visoke rezolucije, dva USB-C priključka za punjenje uređaja i osvijetljenu ladicu u koju može stati veliki pametni telefon.
Promjene interijera i eksterijera
Unutar UX-a, obje presvlake, tkanina i prava koža, sada su dostupne u novoj opciji boje lješnjaka. Za presvlake od perforirane kože tu je novi Kagome efekt nabora, inspiriran tradicionalnim japanskim pletenjem košara. Japansko naslijeđe također je nadahnulo površinsku teksturu ploče s instrumentima, koja ima izgled zrna Washi papira, kao što se vidi na kliznim vratima unutar tradicionalnih kuća.
Uz novi UX nudi se i nova opcija vanjske boje. Ovo je Sonic Platinum, sjajna srebrna boja s prekrasnom metalik teksturom, koju karakteriziraju kontrastni svijetli dijelovi i sjene.
Dodatne značajke uz Lexus Safety System +
Nadograđen je i UX-ov Lexusov sustav sigurnosti Safety System + dodavanjem mogućnosti. Intersection Turning Assist pomaže vozaču da sigurnije skrene lijevo i desno u promet na raskrižjima. Emergency Steering Assist automatski vrši male korektivne unose na upravljaču, kada je omogućen, kako bi spriječio nenamjerno izlazak vozila iz svoje trake. A dinamički radarski tempomat sada ima smanjenje brzine u zavoju, koji automatski prilagođava brzinu vozila prema radijusu zavoja.