Ukupno su od 2005. godine M-Sport Fieste ostvarile više od 2000 ukupnih pobjeda, što je doista zapanjujuća brojka koja odražava popularnost i uspjeh M-Sportovih operacija s korisnicima
Nakon najave da će se Ford Fiesta prestati proizvoditi 2023., M-Sport želi istaknuti da će se proizvodnja reli automobila temeljenih na Fiesti nastaviti, a pripreme su već neko vrijeme u iščekivanju ovog trenutka.
Fiesta čini okosnicu reli aktivnosti M-Sporta, predstavljajući 80 posto trenutne ponude reli automobila, i jedina je linija u ovom sportu s modelom koji se nudi na svim razinama FIA-ine reli piramide.
Zahvaljujući bliskoj suradnji M-Sporta s Fordom, tvrtka Cumbrian već je neko vrijeme svjesna da se model Fiesta bliži kraju proizvodnje. Uz suradnju i potporu Forda, M-Sport je sveobuhvatno povećao svoje zalihe karoserijskih školjki Fieste kako bi osigurao nastavak proizvodnje za sve modele u godinama koje dolaze, kako u Ujedinjenom Kraljevstvu tako iu Poljskoj. Svi M-Sportovi reli automobili temeljeni na Fiesti također se nastavljaju razvijati, s višestrukim ažuriranjima planiranim za cijelu liniju u sljedećih dvanaest mjeseci.
Fiesta predstavlja neka od najvećih postignuća i uspjeha M-Sporta, a vrhunac dolazi putem Fieste WRC koja je dovela M-Sport do pet svjetskih prvenstava 2017. i 2018. M-Sportova 'ljubavna afera' s Fiestom je započela 2005. s Ford Fiesta ST Grupa N automobilom, koji je omiljen i pristupačan homologirani reli automobil za mase.
Od tada, M-Sportovi automobili temeljeni na Fiesti postajali su sve jači, nudeći svojim kupcima priliku da krenu od temelja sporta i popnu se do samog vrha u istom kultnom modelu automobila. Ukupno su M-Sport Fieste ostvarile više od 2000 ukupnih pobjeda, što je doista zapanjujuća brojka koja odražava popularnost i uspjeh M-Sportovih operacija s kupcima.
M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 za WRC
Dizajniran u skladu s novim tehničkim propisima FIA Rally1 za 2022., Ford Puma Hybrid Rally1 je M-Sportov reli automobil s vrhunskim specifikacijama, koji proizvodi više od 507 KS i 550 Nm okretnog momenta iz svog Ecoboost Hybrid pogonskog sklopa.
Puma Hybrid Rally1 koristi potpuno novu šasiju cjevastog T45 čeličnog space frame okvira po narudžbi, koja pruža poboljšanu sigurnosnu ćeliju za posadu, proizvod godina istraživanja i razvoja poduzetog u partnerstvu s FIA-om za daljnje poboljšanje sigurnosnih standarda vozača i suvozača.
Obilježavajući značajan trenutak u povijesti relija, Puma Hybrid Rally1 je prvi hibridni FIA-in homologirani automobil prihvatljiv za natjecanje u najvišoj kategoriji WRC-a. Baterija-električni motorni element hibridnog pogonskog sklopa hvata energiju tijekom kočenja, pohranjujući je u bateriju kapaciteta 3,9 kWh. Rekuperirana energija zatim se može koristiti putem elektromotora od 100 kW u skladu s 1,6-litrenim EcoBoost motorom kako bi se proizvela ukupna vršna snaga od preko 507 KS.
Puma Hybrid Rally1 također može koristiti obnovljenu energiju za ekološki prihvatljive svrhe bez emisija, radeći isključivo na svom baterijskom električnom motoru. Potpuno električni način rada pomaže u osiguravanju minimalnog utjecaja na okoliš prilikom putovanja kroz mjesta, gradove, servisne parkove i odabrane dionice između etapa. Zahvaljujući svojoj plug-in hibridnoj tehnologiji, baterija se također može puniti pomoću posebno prilagođene jedinice za punjenje u servisnom parku. Uz električni pogonski sklop bez emisija, unutarnji izgaranje koristi gorivo bez fosilnih goriva koje se proizvodi iz 100 posto održivih izvora.
Malcolm Wilson OBE, direktor M-Sporta, rekao je: 'Fiesta je ključni dio poslovnih aktivnosti M-Sporta i stoji iza velikog dijela uspjeha tvrtke u posljednja dva desetljeća. Zahvaljujući našem dugom i poznatom partnerstvu s Fordom, uspjeli smo se početi pripremati za završetak proizvodnje Fieste znatno prije vremena. Želio bih uvjeriti sve naše kupce da ćemo još godinama proizvoditi automobile za reli Fiestu, kako u Velikoj Britaniji tako iu Poljskoj.'
'Fiesta je bila prvi automobil usmjeren na kupca koji je razvio M-Sport i mislim da 2000 ukupnih pobjeda govori samo za sebe. Razvoj je također u tijeku s našim automobilima baziranim na Fiesti, a Fiesta Rally2, Rally3 i Rally4 trenutno prolaze temeljite razvojne programe.'
Mark Rushbrook, direktor Ford Performancea, rekao je: 'Fiesta je postigla nevjerojatan uspjeh u reliju što je uvelike zahvaljujući vremenu i trudu koje je M-Sport uložio u svoju sveobuhvatnu ‘Ljestvicu mogućnosti’ već više od desetljeća. Ford Performance s ponosom podržava M-Sport sa svim svojim programima temeljenim na Fiesti od samog početka i zajedno smo uživali u nevjerojatnom uspjehu. Želimo da se ovaj uspjeh nastavi, a Ford Performance će nastaviti podržavati M-Sport s njegovim različitim razvojnim programima za reli automobile temeljene na Fiesti.'