Francuska marka je ove godine ubrzala elektrifikaciju vlastite game predstavljanjem novog modela 408 kojim je osnažila ponudu plug-in hibrida, kao i predstavljanjem novog modela 308 i 100-postotno električnih modela lakih gospodarskih vozila
Peugeot je predstavio svoj rastući tim tehničara odgovornih za sastavljanje i testiranje svake pojedine baterije koja se ugrađuje u električna osobna i laka gospodarska vozila (100-postotno električne ili plug-in hibride). Ti stručnjaci predstavljaju izvrsnost, ključnu vrijednost marke Peugeot, a prije nego što započnu s radom u europskim tvornicama marke, smještenima u Španjolskoj, Slovačkoj i Francuskoj, moraju proći posebnu obuku.
Svaka se baterija posebno testira kako bi bila pouzdana, učinkovita i dugotrajna. Francuska marka je ove godine ubrzala elektrifikaciju vlastite game predstavljanjem novog modela 408 kojim je osnažila ponudu plug-in hibrida, kao i predstavljanjem novog modela 308 i 100-postotno električnih modela lakih gospodarskih vozila. U 2022. na svjetskom je tržištu elektrificirano više od 70 posto game marke. Prema podacima iz prvog tromjesečja ove godine, svako četvrto prodano osobno vozilo marke u Europi bilo je elektrificirano (u usporedbi sa svakim šestim u 2021.).
Proizvodnja baterija
Cjelokupna gama marke bit će elektrificirana do 2025., što će zahtijevati znatno veću proizvodnju baterija. Peugeot procjenjuje da će do iduće godine sastaviti do 10.000 baterija mjesečno za gamu svojih osobnih vozila i čak 7000 baterija mjesečno za gamu svojih lakih gospodarskih vozila.
Kvalificiranim tehničarima potrebno je otprilike 60 minuta da sastave jednu bateriju od 50 kWh (pri čemu su ćelije i komponente već sastavljene), dok im za sastavljanje većih baterija, kapaciteta 75 kWh, treba 90 minuta. Stručni tim svaku bateriju podvrgava nizu strogih testova. Zahvaljujući tomu, svaka je baterija pokrivena jamstvom do 8 godina ili 160.000 km za kapacitet punjenja od najmanje 70 posto.
Postupak testiranja traje ukupno 15 minuta, a na temelju njega izdaje se odobrenje za ugradnju baterije u vozilo. Prvim se testom provjerava pravilno funkcioniranje baterije koja se ugrađuje u vozilo. Zatim se ispituje njezina učinkovitost pri punom opterećenju.Posljednjim testom se provjerava nepropusnost baterije: baterija se ispituje pod tlakom kako bi se na temelju gubitka tlaka otkrila eventualna propuštanja baterije. Time se sprječava da vlaga i prašina prodru u ćelije baterije i posljedično utječu na njezin životni vijek ili učinkovitost.
Baterije sastavlja stručno osoblje u posebnim radionicama u sklopu pet tvornica Stellantis Grupe: Vigo i Zaragoza (Španjolska), Trnava (Slovačka), Sochaux i Mulhouse (Francuska), a uskoro i Hordain (Francuska). Na istoj proizvodnoj liniji proizvode se električna vozila te vozila s termičkim motorom.
Tehničari koji testiraju i sastavljaju baterije vozila dolaze iz tvornica Stellantis Grupe. Odabrani su na temelju svojih vještina u području elektrifikacije, a prije početka rada prolaze posebnu jednomjesečnu obuku. Kao rezultat energetske tranzicije i povećanja udjela elektrificiranih modela u prodajnom miksu, marka Peugeot i Stellantis Grupa odlučile su povećati broj tehničara kvalificiranih za sastavljanje vozila nove generacije.
Elektrificirana gama marke
Jérôme Micheron, direktor proizvoda, Peugeot, je izjavio: 'Elektrifikacija game Peugeot pokazala se vrlo uspješnom: Svako četvrto prodano osobno vozilo u Europi u prvoj polovici 2022. godine bilo je vozilo s niskom razinom emisija (Low Emission Vehicles – LEV). Peugeot je proširio vlastitu gamu elektrificiranih modela potpuno električnim e-208 i e-2008, novi 408 i novi 308 (kompakt i SW), kao i 3008 i 508 (limuzina i SW) dostupni su s plug-in hibridnim motorom. Gamu lakih gospodarskih vozila marka je upotpunila 100-postotno električnim modelima e-Partner, e-Expert i e-Boxer'.
Peugeot u 2022. godini širi svoju elektrificiranu gamu. Novi 408 će od samog predstavljanja biti dostupan s plug-in hibridnim motorom s dvjema opcijama snage (180 KS i 225 KS). U novom modelu 308 ti su motori dostupni i za kompaktnu te SW (karavan) izvedbu. Oba se nova modela temelje na poboljšanoj platformi EMP2 koja omogućuje ugradnju 100-postotno električnog pogona. Krajem prošle godine, gamu lakih gospodarskih vozila upotpunio je e-Expert Hydrogen – furgon u kojem je električna tehnologija kombinirana s tehnologijom gorivnih ćelija.