Gledajući performanse coupé verzije očekuje se da će i kabriolet biti fenomenalan: ubrzanje od 0 do 100 km/h je oko 2,9 s, od 0 do 200 km/h je oko 8,8 s, krajnja brzina preko 325 km/h
Maserati je prije nešto više od godinu dana svijetu predstavio svoj dugonajavljivani supersportski model MC20. Ovaj supersportski model, prema proizvođaču, kombinira performanse, sportskost i luksuz u jedinstvenom Maseratijevu stilu. Samo ime modela MC20 sastavljeno je od pojmova 'MC' za Maserati Corse i '20' za 2020. godinu, godinu njegove svjetske premijere i početak nove ere Maseratija.
Sada je talijanski proizvođač sportskih automobila pokazao rani prototip novog kabrioleta MC20 Cabrio, koji je izašao iz povijesne tvornice u Modeni. Ovoga puta Maserati je odabrao novi izgled svoje kamuflaže s igrom oblaka; uostalom, to je kabriolet.
Karoserija od karbonskih vlakana i kompozitnih materijala
Kao i MC20 coupé, novi model ostaje jedinstven, odvažan u svakom pogledu i dizajniran za savršenstvo. Karoserija je u cijelosti izrađena od karbonskih vlakana i kompozitnih materijala, identično rješenje proučeno za sve buduće konfiguracije: coupé, kabriolet i, u budućnosti, električni.
Nettuno - twin turbo V6 motor
Posve je očekivano da će se i u kabiolet verziji MC20 naći sjajni Nettuno motor iz coupé verzije MC20. Inače, ova je verzija izuzetno lagan automobil, ispod 1500 kg (masa praznog vozila), a zahvaljujući svojoj snazi od 630 KS najbolji je u klasi prema omjeru masa/snaga, sa samo 2,33 kg/KS. Ovaj rekord postiže se korištenjem odabranih kvalitetnih materijala, iskorištavanjem svih potencijala ugljičnih vlakana bez ikakvih odricanja s obzirom na udobnost.
Nettuno, prvi motor u ovom novom poglavlju povijesti marke s oznakom troupca, je twin turbo V6 i mnogi kažu da se radi o tehnološkom dragulju, koji je već nagrađen međunarodnim patentom, a koji stavlja tehnologiju MTC (Maserati Twin Combustion), revolucionarni sustav izgaranja razvijen od strane ovog talijanskog proizvođača, na svjetske ceste.
Gledajući njegove performanse, jasno je da je riječ o sjajnoj kombinaciji: ubrzanje od 0 do 100 km/h je oko 2,9 s, od 0 do 200 km/h je oko 8,8 s, a krajnja brzina preko 325 km/h.
Prema prvim slikama čini se da će kabriolet verzija imati tvrdi sklopivi krov, a ne platneni, pa bi ova verzija mogla biti nešto teža od MC20 coupéa jer bi cijela konstrukcija mogla težiti 70-tak kg. No i uz tu činjenicu posve je izvjesno da će i kabriolet MC20 imati gotovo iste performanse kao i coupé.
Maserati još nije potvrdio datum otkrivanja kabrioleta, ali je nedavno odgodio lansiranje svog novog SUV-a Grecale zbog krize s poluvodičima na proljeće. Očekujte da će kabriolet MC20 biti predstavljen javnosti odmah nakon modela Grecale.