HRVATSKA PREMIJERA

[FOTO] Renault Mégane Conquest je stigao! Isprobali smo ovaj atraktivan sportski SUV coupé, evo prvih dojmova

10.06.2021 u 08:27

Bionic
Reading

Vanjski izgled Renaultova Mégane Conquesta spoj je elegancije i robusnosti, a pogonski sklop E-TECH Hibrid sa 145 KS, kao i motori visokih performansi TCe 140 i TCe 160 s 12-voltnim mikrohibridom omogućuju veću učinkovitost, odzivnost i užitak u vožnji

Renault je jučer održao hrvatsku premijeru svog novog modela pod nazivom Mégane Conquest, a da bi objasnili zanimljivu genezu ovog atraktivnog sportskog SUV coupéa, morat ćemo se vratiti koju godinu unatrag.

Naime prije nešto više od dvije godine predstavili smo vam vrlo zanimljiv showcar model korejskog Renault Samsung Motorsa, podružnice francuskog proizvođača automobila Renaulta, pod nazivom XM3 Inspire. Ovaj upečatljiv SUV sportskog coupé oblika najavio je novi proizvodni model XM3 za korejsko tržište, a njegov unikatni dizajn bio je prava novina u vrlo konkurentnom C-segmentu.

Ova kategorija kompaktnih automobila bilježi u Europi, koja je ionako naš primarni interes, već godinama najbolje prodajne rezultate od svih segmenata osobnih automobila, pa tako recimo od 2006. s projekcijom do 2022. godine ima i najveći rast s nekih 34 na 40 posto. Kao referentni podatak, drugi najrazvijeniji segment prema ovim analizama je subkompaktni B-segment s prilično stabilnom linijom od 34 posto, u koji spada npr. Renault Clio.

Treba reći da Renault u okviru C-segmenta, kao jedan od vodećih proizvođača automobila, ima već dobro prihvaćene kompaktne modele Mégane, Kadjar i Scénic, no istovremeno ozbiljne projekcije predviđaju prilično zanimljivu činjenicu. Naime u 2022. godini očekuje se da će C-SUV segment s devet posto udjela europskog tržišta u 2008. narasti na nestvarnih 55 posto, što je gotovo eksponencijalan rast. Drugim riječima, više od 20 posto budućih kupaca novih automobila već bi iduće godine moglo odabrati kompaktno SUV vozilo kao svoj primarni automobil. Samo po sebi to je već vrlo ozbiljan razlog koji je u Renaultu pod novim vodstvom vrlo lucidnog Luce di Mea, novog izvršnog direktora marke, upalio sve 'senzore' za dobar posao.

Tim više, kada u vlastitom dvorištu imate model koji je razvijan u konkretnom proizvodnom obliku više od dvije godine, u obliku 'azijskog' XM3 i 'ruskog' modela Arkana. Ipak, treba naglasiti da se za razliku od modela primarno razvijenog za rusko tržište koji još koristi staru Renaultovu B0+ platformu, europska je verzija Mégane Conquesta (koji nosi i ime Arkana na nekim europskim tržištima) izgrađena na CMF-B platformi kompaktnih automobila Renault-Nissan-Mitsubishi Alijanse. Ista se platforma također koristi za najnovije generacije Clija i Captura. Sam model Mégane Conquest se proizvodi u tvornici u Busanu u Južnoj Koreji, gdje se proizvodi i prethodno spomenuti Renault Samsung Motors XM3. Treba reći i da se Mégane Conquest nalazi u prodaji u Hrvatskoj od lipnja.

Uspješnim predstavljanjem sportskog SUV-a Mégane Conquest na europskom tlu, Renault je srušio konvencije tržišta te je postao prvi proizvođač automobila za široki krug kupaca koji je na europskom tržištu ponudio SUV coupé, vrstu vozila dosad rezerviranu za premium marke.

Novi Renault Mégane Conquest spaja odlike suvremenog SUV-a s vrhunskom hibridnom tehnologijom – povišen vozački položaj koji ulijeva sigurnost, prostran putnički prostor koji ne utječe na obujam prtljažnika te inovativan i upečatljiv stil.

Novi model donosi više uzbuđenja u vožnji, posebice s opremom R.S. Line. U pogledu sigurnosti je Renault Mégane Conquest na testiranjima sigurnosti neovisnog tijela Euro NCAP osvojio maksimalnih 5 zvjezdica. Istovremeno kombinira nekoliko vrsta motora zahvaljujući najnovijoj tehnologiji potpunog hibrida: E-TECH hibrid snage 145 KS i 1,3 TCe mikrohibridne 12-voltne motore u inačicama sa 140 i 160 KS (od listopada 2021.).

Vanjski dizajn

Vanjski izgled Renaultova Mégane Conquesta spoj je elegancije i robusnosti. Njegov je izgled jedinstven – hibridan. Gornji dio je fluidan i dinamičan poput limuzine. Izražava svu eleganciju vozila, s visokom linijom struka i odsječenom linijom krova, a sve to pojačano kromiranim trakama i staklenim krovom.

Izraženim razmakom od tla (200 mm), povišenom, mišićavom bočnom linijom i snažnim ramenima, Mégane Conquest svojim se dizajnom savršeno uklapa u svijet SUV-ova. Prednja i stražnja zaštita podvozja te zaštitni lukovi blatobrana dodatno ističu izgled SUV-a. Pritom linija krova koja se slijeva prema stražnjem dijelu i linija prozora zajedno tvore okretan i vitak dizajn jednog SUV coupéa, koji se proteže prema stražnjim prozorima i vizualno čini automobil još dinamičnijim.

Prednja maska s većim Renaultovim znakom ističe se u njezinu središtu, a okružena je kromiranim elementima koji novom Méganeu Conquest daju dašak elegancije i profinjenosti. Ispod nje, istaknut prednji odbojnik vozilu daje još dinamičniji izgled, a zaštita podvozja čini ga još robusnijim.

Full LED prednja svjetla s Renaultovim prepoznatljivim svjetlosnim potpisom u obliku slova 'C' simbol su elegantnog i dinamičnog dizajna novog Méganea Conquesta. Stražnji kraj također krasi potpis u obliku slova 'C' s trakom koja se proteže cijelom širinom poklopca prtljažnika, ističući napete elegantne linije i njegov prepoznatljiv izgled.

Bočni profil novog Méganea Conquesta jedna je od njegovih najupečatljivijih karakteristika. Dinamične linije SUV-a prepoznatljive su već na prvi pogled jer spajaju eleganciju s robusnošću i dinamičnošću. Mégane Conquest mjeri 4568 mm u duljinu i 1571 mm u visinu, međuosovinski razmak iznosi 2720 mm. Novi Mégane Conquest na raspolaganju ima i tri linije 17 i 18-colnih naplataka, a u verziji s 18-colnim kotačima tu su i gume dimenzija 215/55R18, koje dodatno ističu njegovu robusnost.

Ukupna veličina cijelog vozila rezultirala je fluidnijim profilom, dok kromirani detalji, kao što su ukrasna linija koja uokviruje prozore, bočni zaštitni profili vrata i umetci na prednjem odbojniku ističu njegov stav.

Novi Mégane Conquest na tržište stiže u sedam boja karoserije: bijeloj, bisernoj bijeloj, metalik crnoj, metalik sivoj, Zanzibar plavoj, vatreno crvenoj i Valencia narančastoj (ekskluzivno u inačici R.S. Line). Opcijski crni krov dodatno ističe dinamični aspekt automobila.

Inačica R.S. Line: Za još 'sportskiji' stil

Novi Renault Mégane Conquest dostupan je i u inačici Renault Sport R.S. Line. Ona će zasigurno ispuniti očekivanja kupaca koji žele vozilo koje se svojim dinamičnim dizajnom izdvaja iz gomile.

Novi Mégane Conquest četvrti je model u Renaultovoj ponudi (nakon Clija, Captura i novog Méganea) dostupan s novom opremom R.S. Line koja spaja eleganciju i sportski karakter. Nadahnuće crpi iz Renault Sportovog DNK-a i nove generacije legendarnog Méganea R.S.

Odvažniji dizajn te inačice dodatno je istaknut narančastom bojom Valencia, ekskluzivno dostupnom za nju, te snažnim kontrastom koji stvaraju crni i tamni metalni dijelovi koji krase karoseriju, uključujući i aerodinamični prednji spojler po uzoru na Formulu 1. Crveni umetci u odbojniku i naplatci Silverstone jedinstveno su obilježje ove inačice. Iznad blatobrana nalaze se oznake R.S. Line, a straga ovu inačicu možete prepoznati po jedinstvenim dvostrukim kromiranim ispušnim cijevima i tamnijoj zaštiti podvozja, kao i prethodno spomenuti prednji spojler po uzoru na F1.

Opcijski paket Colour dodatno će istaknuti izgled novog Méganea Conquest R.S. Line: prednji i stražnji odbojnik te donja zaštita vrata su obojeni u boju karoserije, s crnim krovom i sjajnim crnim spojlerom.

Renault Mégane Conquest
  • Renault Mégane Conquest
  • Renault Mégane Conquest
  • Renault Mégane Conquest
  • Renault Mégane Conquest
  • Renault Mégane Conquest
    +32
Renault Mégane Conquest Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Dizajn unutrašnjosti

Novi Mégane Conquest može se pohvaliti vrlo lijepo uređenjem kabine, koja naprednom tehnologijom i kokpitom odiše kvalitetom i udobnošću te velikom prostranošću za ovako sportsko dizajniran automobil. Opremljen je digitalnom instrumentnom pločom sa zaslonom u boji veličine 4,2”, 7” ili 10,2” (ovisno o inačici), zbog čega nudi personalizirano i intuitivno iskustvo vožnje.

Središnja konzola nudi obilje prostora za odlaganje, kao i sustav bežičnog punjenja pametnog telefona, bočne pretince i mrežicu za odlaganje na suvozačevoj strani. Na središnjoj konzoli nalazi se i elektronička automatska parkirna kočnica s funkcijom Auto-Hold koja je dostupna već od prve razine opreme. U višim razinama opreme dostupan je 9,3-inčni okomiti dodirni zaslon koji putnički prostor čini još suvremenijim (7-inčni vodoravni zaslon u ostalim razinama opreme).

Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid opremljen je elektroničkom ručicom mjenjača e-Shifter (bez mehaničkog prijenosnog kabela) koju inače nalazimo u najvišim razinama opreme novog Espacea i Captura.

Elegantan dizajn armaturne ploče u skladu je s vanjštinom novog Méganea Conquesta i krase ga najsuvremenije ergonomske značajke. Gornji dio obložen je mekom pjenom, a svaka se inačica odlikuje ekskluzivnim ukrasnim umetcima koji se protežu širinom armaturne ploče.

Od prve razine opreme nadalje, ručice vrata i ventilacijski otvori ukrašeni su kromom, a ručica mjenjača presvučena je kožom. Od druge razine opreme dostupni su i upravljač presvučen kožom, kromirani umetci koji krase armaturnu ploču i držač čaša te pjenaste obloge gornjeg dijela vrata.

Osim opcije bežičnog punjenja, novi Renault Mégane Conquest ima i četiri USB utičnice (dvije sprijeda i dvije straga) za punjenje elektroničkih uređaja. Pretinci u vratima dovoljno su veliki da u njima pohranite 1,5-litrene boce.

Vozač i suvozač mogu uživati u udobnom i ergonomičnom povišenom sjedećem položaju. Putnici na stražnjoj klupi mogu osloniti ruke na (uklonjivi) široki središnji naslon, kao i podešavati ventilacijske otvore na stražnjem dijelu središnje konzole. Sve inačice serijski su opremljene automatskim klima-uređaj s pročišćivačem zraka. Pojedine inačice novog Méganea Conquesta dostupne su s panoramskim krovom za još svjetliji putnički prostor.

Unutrašnjost novog Méganea Conquesta krase raznovrsne presvlake. U prvoj razini opreme dostupne su presvlake od tkanine, dok su sjedala viših inačica presvučena mješavinom umjetne kože i tkanine (kožnate presvlake dostupne su uz nadoplatu). Inačica R.S. Line uključuje presvlake u kombinaciji kože i materijala nalik brušenoj koži.

Novi Renault Mégane Conquest nudi izdašan obujam prtljažnika od 513 l za inačice s termičkim motorom i 480 l za inačicu E-TECH Hibrid. Ima i povišenu podnicu koja se može spustiti kako bi se povećao obujam prtljažnika ili podići kako bi se pohranila teža prtljaga. U toj se konfiguraciji stražnja klupa može preklopiti u omjeru 2/3:1/3 kako bi se dobila ravna podnica.

Povezano i prilagođeno iskustvo vožnje

Zahvaljujući ekosustavu Renault EASY CONNECT, iz novog Méganea Conquest možete pristupiti nizu povezanih usluga putem aplikacije MY Renault ili novog multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Osim povezanosti s 4G mrežom tu su i dodatne usluge koje pružaju partneri kao što su Google (pretraživanje odredišta) i TomTom (informacije o prometu u stvarnom vremenu i kritičnim točkama). Od daljinskog povezivanja s vozilom do informacija o prometu u stvarnom vremenu, uključujući slanje odredišta vozilu i pješačke upute za zadnju dionicu rute, lociranje vozila i (uskoro dostupno) daljinsko otključavanje i zaključavanje vozila, svi sustavi nude jedinstvenu povezanost u vozilu i izvan njega uz pomoć pametnog telefona. Multimedijski sustav Renault EASY LINK i karte u vozilu automatski se i redovito ažuriraju preko interneta.

Multimedijska platforma Renault EASY LINK dostupna je u tri inačice, kompatibilne sa sustavima Android Auto™ i Apple CarPlay: sa 7-inčnim zaslonom, sa 7-inčnim zaslonom i ugrađenom navigacijom te s 9,3-inčnim zaslonom i ugrađenom navigacijom. Praktično i ergonomično sučelje ovog sustava nadahnuto je pametnim telefonima. Korisnici mogu izrađivati profile i prilagođavati zaslone odabirom widgeta kako bi svi putnici mogli pristupiti omiljenim aplikacijama.

MULTI-SENSE: personalizirani doživljaj novog Méganea Conquest

Uporabom Renaultove tehnologije MULTI-SENSE vozači mogu prilagoditi vožnju svojem raspoloženju. Primjerice, mogu prilagoditi mapiranje motora, rada upravljača, ambijentalnog osvjetljenja i postavki digitalnog zaslona instrumentne ploče. K tome su im na raspolaganju tri načina rada: Eco, za smanjenje potrošnje i emisija CO₂; Sport, za snažnija ubrzanja i sportski osjećaj upravljanja; MySense (zadani način rada), za savršeno prilagođen doživljaj vožnje.

Postavkama sustava MULTI-SENSE moguće je pristupiti putem multimedijskog sustava Renault EASY LINK u vozilu ili pritiskom posebnih tipki na središnjem zaslonu. Vozači jednim dodirom prsta mogu otvoriti prozor sustava MULTI-SENSE i zatim mijenjati postavke ili birati između osam boja ambijentalnog osvjetljenja.

Ovisno o odabranom načinu rada, vozači mogu birati koji će podaci biti prikazani na zaslonu instrumentne ploče, primjerice potrošnja goriva u načinu rada Eco ili snaga i okretni moment u načinu rada Sport.

Hibridni pogonski sklopovi

Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid sa 145 KS kao i motori visokih performansi TCe 140 i TCe 160 s 12-voltnim mikrohibridom omogućuju veću učinkovitost, odzivnost i užitak u vožnji. Renault je u Mégane Conquest odlučio ugraditi istu inovativnu hibridnu tehnologiju kao i u Clio, Captur i Mégane. Potpuno hibridni motor već je dostupan u Cliju E-TECH Hibrid.

Tehnologija E-TECH hibrida Renaultova je inovacija za koju je prijavljeno više od 150 patenata i koja se temelji na iskustvu u Formuli 1, ponajviše u pogledu prikupljanja i obnavljanja energije. Hibridni motor E-TECH temelji se na serijsko-paralelnoj arhitekturi. Njegove su prednosti brojne: maksimalan broj kombinacija rada termičkog i električnog motora uz smanjenje emisija CO₂.

Hibridni motor E-TECH snage 145 KS temelji se na 1,6-litrenom četverocilindričnom benzinskom motoru nove generacije koji je konstruiran unutar Alijanse. Posebno je prilagođen za hibridna vozila i opremljen filtrom krutih čestica koji smanjuje emisije onečišćujućih tvari. Razvija 69 kW (91 KS) te mu pomažu dva elektromotora – glavni električni motor (36 kW) i visokonaponski elektropokretač-generator (15 kW).

Kombiniran je s inovativnom konstrukcijom mjenjača bez spojke s više načina rada. Revolucionarna kombinacija električnih motora i dog-clutch mjenjača optimizira promjene stupnjeva prijenosa i čini ih uglađenijima. Ova arhitektura, osmišljena kako bi se smanjila potrošnja goriva, rezultat je Renaultova bogatog iskustva u Formuli 1.

Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid opremljen je baterijom kapaciteta 1,2 kWh (230 V) koja znatno smanjuje potrošnju goriva i emisije CO₂. U gradskoj vožnji čak 80 posto vremena radi na električni pogon, što omogućuje uštedu goriva do 40 posto u usporedbi s termičkim motorom. Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid odlikuje se malom potrošnjom goriva (4,8 l/100 km) i niskom razinom emisija CO2 (108 g/km prema WLTP-u).

Baš kao i kod električnog vozila, baterija se puni tijekom usporavanja i kočenja, a može se puniti i viškom energije koju oslobodi termički motor kada se vozilo kreće optimalnom brzinom. Sve to rezultira tihim i uglađenim radom uz minimalne gubitke energije. U posve električnom načinu rada maksimalna brzina novog Méganea Conquest E-TECH Hibrid iznosi 75 km/h.

Hibridni motor E-TECH snage 145 KS dostupan je u svim inačicama novog Méganea Conquest, uključujući inačicu R.S. Line. Raznolika ponuda omogućuje vozaču da uživa u dinamičnom, sportskom stilu i tehnologiji za maksimalno učinkovitu i okretnu vožnju.

Mikrohibridi TCe 140 i TCe 160: štedljivost, fleksibilnost i praktičnost

Sve inačice Méganea Conquest dostupne su s 1,3-litrenim mikrohibridnim četverocilindarskim benzinskim turbomotorom TCe s izravnim ubrizgavanjem. Mikrohibridizacija motora postignuta je dodavanjem elektropokretača-generatora povezanog s 12-voltnom litij-ionskom baterijom ispod suvozačeva sjedala.

Budući da je riječ o štedljivom motoru visokih performansi koji ispunjava najviše zahtjeve u pogledu pouzdanosti i izdržljivosti, vozač će istinski uživati u vožnji. Kombiniran je sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem EDC s dvostrukom spojkom i dostupan u dvije razine snage: 140 KS (od predstavljanja) i 160 KS (od trećeg tromjesečja 2021.).

12-voltni mikrohibrid novog Méganea Conquest unaprjeđuje rad funkcije Stop & Start i prikuplja energiju tijekom usporavanja. Osim toga omogućuje i gašenje termičkog motora prilikom kočenja. Pokretač-alternator i baterija također pomažu u intenzivnim fazama rada motora, primjerice prilikom pokretanja ili ubrzavanja. Mikrohibridizacija motora smanjuje potrošnju goriva za 8 posto i emisije CO2 za 8,5 posto te uglađeno pokreće motor za još veću udobnost u vožnji.

Mikrohibridni benzinski motor 1.3 TCe opremljen je filtrom koji uništava krute čestice u ispušnim plinovima tako što ih hvata u mikroporoznu saćastu strukturu koja se automatski regenerira u redovitim intervalima.

Hibridna inačica s motorom TCe 140 razvija okretni moment od 260 Nm pri 1750 do 3500 okr./min. To je dodatnih 10 KS i 20 Nm u usporedbi s prethodnim motorom 1.3 TCe 130. Novi Mégane Conquest stoga na sjajan način spaja štedljivost, fleksibilnost i užitak u vožnji s malom potrošnjom goriva (5,7 l/100 km) i niskim emisijama CO2 (130 g/km) prema WLTP-u.

Za korisnike koji žele dinamičnije vozilo, novi će model biti dostupan i s mikrohibridom 1.3 TCe snage 160 KS. Osim snažnim odzivom i užitkom u vožnji, inačica se ističe kontroliranom potrošnjom i niskim emisijama.

Sustavi pomoći u vožnji i sigurnosne značajke

Novi Mégane Conquest opremljen je najnaprednijim sustavima za pomoć u vožnji koji vožnju čine sigurnijom i bezbrižnijom, uključujući sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Napredni sustavi za pomoć u vožnji podijeljeni su u tri skupine – vožnja, parkiranje i sigurnost, a zajedno tvore koncept Renault EASY DRIVE.

Skupina 'vožnja' uključuje sljedeće: Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama; Adaptivni tempomat (s funkcijom Stop&Go); Automatsko uključivanje/isključivanje dugih svjetala.

Skupina 'sigurnost' uključuje sljedeće: Aktivni sustav kočenja u nuždi; Upozorenje na vozilo u mrtvom kutu; Prepoznavanje prometnih znakova s upozorenjem na prekoračenje brzine; Upozorenje na izlazak iz traka i sustav za održavanje vozila u prometnom traku.

Skupina 'parkiranje' uključuje sljedeće: 360-stupanjsku kameru; Upozorenje na nadolazeći promet straga; Prednje, stražnje i bočne parkirne senzore; Sustav za pomoć pri parkiranju (Easy Park Assist).

Prvi dojmovi o vožnji

Mi smo isprobali verziju Méganea Conquesta R.S. Line E-TECH Hibrid sa 145 KS, i treba reći da je naša testna ruta uključivala gradsku vožnju, regionalne prometnice koje su bile sastavljene od ravničarskog, ali i brdskog dijela te na kraju i brzog dijela autocestom. Kako smo već isprobali ovu tehnologiju u rujnu prošle godine nije nas trebalo posebno uvjeravati u karakteristike ovog pogonskog hibridnog sustava.

Vožnja novim Mégane Conquestom je uglađena, uz automatsko pokretanje u električnom načinu rada. Budući da je mjenjač izveden bez spojke, za pokretanje nije nužan termički motor, a trenutačna isporuka okretnog momenta osigurava žustro pokretanje i niže emisije CO₂.

Vozač ne mora brinuti ni o čemu jer hibridna tehnologija E-TECH prilagođava vožnju automatski i neprimjetno. Toliko je svestrana da se prilagođava svim vrstama ceste i svim korisnicima. Prikladan je za sve one koji uporabom električnog pogona žele uštedjeti gorivo, ali i za vozače koji žele smanjiti potrošnju i pritom zadržati svoje navike za upravljačem.

U sustavu MULTI-SENSE vozač može birati između četiri postavke: My Sense za svakodnevnu vožnju, Eco za još nižu potrošnju goriva i Sport koji kombinira snagu svih motora.

Sigurnim voznim svojstvima pridonose učinkoviti stražnji ovjes koji osigurava veću stabilnost prilikom brze vožnje zavojima. Bočno gibanje ograničeno je čak i na najzahtjevnijim cestama, dok je udobnost poboljšana optimizacijom amortizera. Povrh toga, učinkovitost šasije poboljšana je preciznim i izravnim upravljanjem, dok je okretnost vozila impresivna.

Rad pogona prikazuje se u stvarnom vremenu na zaslonima instrumentne ploče i multimedijskog sustava te uključuje animirani dijagram protoka energije koji pokazuje smjer kretanja energije i odabrani pogon (električni, benzinski ili hibridni). Prikaz snage na instrumentnoj ploči prilagođava se jakosti pritiska na papučicu gasa te prikazuje faze prikupljanja energije (otpuštanje pritiska s papučice gasa, kočenje). Naposljetku, pokazivač napunjenosti baterije s lijeve strane instrumentne ploče prikazuje raspoložive zalihe električne energije u stvarnom vremenu, kao i potrošnju ovisno o odabranom pogonu i/ili vrsti ceste.

Za kraj, novi Renault Mégane Conquest kreće s modelom TCe 140 EDC ZEN po cijeni od 183.900 kn, tu je još i oprema INTENS 199.900 kn) i R.S. Line (219.900 kn). Renault Mégane Conquest E-TECH ZEN kreće od 194.900 kn, INTENS od 210.900 kn te R.S.Line po cijeni od 230.900 kn.

Treba reći da je trenutno u tijeku komercijalna akcija, koja obuhvaća redovni popust na gornje cijene u iznosu od 6000 kn. Renault Fleksi financiranje podrazumijeva ratu već od 1699 kuna mjesečno na četiri godine, održavanje My Revision 5 god/100.000 km plus obvezno osiguranje za 1 godinu i kasko osiguranje za jednu godinu.