Možda njegov konačni dizajn i neće biti potpuno identičan prikazanom konceptu 'smart forstars', ali je izvjesno da će zbog kineskog vlasnika koristiti platformu CMA, osnovu za Volvo XC40, Polestar 2 i potpuno novi Lynk & Co 01
Čini se da Smart ubrzano radi na potpuno električnom malenom gradskom SUV-u sa svojim novim kineskim partnerima. Da podsjetimo, Daimler AG (Daimler) i Zhejiang Geely Holding Group (Geely Holding) još su u ožujku prošle godine najavili zajedničko ulaganje u omjeru 50 prema 50 posto u globalno usmjereno zajedničko vlasništvo oko upravljanja i daljnjeg razvoja marke Smart, pionira malih gradskih vozila, kao lidera u premium elektrificiranim vozilima. Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju, nova generacija električnih modela Smart proizvodit će se u novoj tvornici električnih automobila u Kini, a globalna prodaja trebala bi početi 2022. godine. Kinezi će tako preuzeti inženjering marke Smart, dok će odjel Mercedes-Benza nastaviti dizajnirati vizualni izgled Smarta.
Smart je, ako se malo vratimo u povijest, još 2005. godine predstavio konceptni model pod nazivom 'smart formore', no puno atraktivniji bio je pokušaj Smarta 2012. godine na izložbi Mondial de l’Automobile u Parizu pod nazivom 'smart forstars'.
Tim konceptnim vozilom je urbani globalni brend imao namjeru zainteresirati stanovnike velikih gradova, koji vole robusnije vozilo nalik terencu. 'Smart forstars' na električni pogon dio je segmenta SUC (Sports Utility Coupé) s prostorom za dvije osobe i puno prostora za odlaganje. Njegovo ime je referenca na staklenu kupolu iznad putnika koja omogućuje jasan pogled na zvjezdano nebo, a istodobno nagovještava duhovitu ideju integriranja videoprojektora u prednji poklopac motora. To omogućuje gledanje pravih filmskih zvijezda na otvorenom u bilo kojem trenutku. Ipak, niti u tom projektu nije se odmaknulo dalje od konceptnog predloška.
Danas, kada je marka Smart sinonim za isključivo električne pogonske sklopove, posve je jasno da će i novi gradski SUV ili SUC imati baterijski pogon na struju. Možda njegov konačni dizajn i neće biti potpuno identičan prikazanom konceptu 'Smart forstars', ali je izvjesno da će zbog kineskog vlasnika koristiti CMA platformu (Compact Modular Architecture) koja je osnova za Volvo XC40, Polestar 2 ili potpuno novi Lynk & Co 01 predstavljen u Pekingu.
Upravo ovaj posljednji kineski SUV mogao bi uskoro stići i na europsko tržište, a njegove dimenzije su nešto veće (duljina 4541 mm, širina 1857 mm i međuosovinski razmak 2735 mm) od onih koje bi budući električni gradski SUV Smarta trebao imati.
Nagađa se da bi Smartov električni gradski SUV trebao biti duljine do najviše četiri metra, no to i ne bi trebao biti problem za Geely, jer bi oni mogli vrlo lagano prilagoditi svoju platformu CMA predviđenim dimenzijama. Tako bi ovaj gradski SUV bio manji od kompaktnih SUV-ova Mercedesa i Geelyja. Zasad nema podataka o tehničkim specifikacijama električnog pogonskog sklopa Smartovog gradskog SUV-a, no nagađa se da bi mu domet trebao biti oko 300 kilometara.