CES 2023

[FOTO] Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine uoči svjetske premijere

04.01.2023 u 12:09

Bionic
Reading

Potpuno novi ID. 7 će biti odjeven u pametnu kamuflažu koja koristi jedinstvenu tehnologiju i višeslojnu boju za stvaranje svjetlosnih efekata na dijelovima vozila

Na sajmu potrošačke elektronike CES (Consumer Electronics Show) u Las Vegasu između 5. i 8. siječnja, Volkswagen grupacija iz Amerike će predstaviti svoju prvu potpuno električnu limuzinu temeljenu na modularnoj matrici električnog pogona (MEB). Bit će odjeven u pametnu kamuflažu koja koristi jedinstvenu tehnologiju i višeslojnu boju za stvaranje svjetlosnih efekata na dijelovima vozila.

Ovo je interaktivna značajka i simbolizira sljedeći korak u digitalizaciji budućeg vodećeg modela ID. obitelji. Konceptno vozilo ID. AERO, prvotno predstavljeno u Kini, već je dalo pregled novog modela, koji utjelovljuje koncept aerodinamičnog dizajna i može postići doseg do 700 kilometara (WLTP). Nakon šest godina stanke, Volkswagen Grupa iz Amerike vraća se na CES – najveći svjetski sajam elektronike – s vrlo posebnim proizvodom.

'S novim ID.7, proširujemo našu ponudu električnih modela na više segmente. Limuzina će nuditi vrhunsku tehnologiju i kvalitetu. ID.7 jedan je od deset novih električnih modela koje planiramo lansirati do 2026. Naš cilj? Isporučiti odgovarajuće proizvode za naše kupce u svakom pojedinom segmentu,' kaže Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila. Svjetska premijera verzije serijske proizvodnje zakazana je za drugi kvartal ove godine.

ID.7 nudi inovativno iskustvo klime i udobnosti

Svojim najnovijim modelom temeljenim na MEB platformi, VW je odgovorio na povratne informacije kupaca i poboljšao korisničko iskustvo u relevantnim područjima. Mnoštvo inovacija dolazi kao standard u ID.7: novi koncept zaslona, head-up zaslon s proširenom stvarnošću, zaslon od 38 centimetara (15 inča), nove kontrole klima uređaja integrirane u prvu razinu infotainment sustava, osvijetljeni dodirni klizači.

Novi koncept klima uređaja s inteligentnim ventilacijskim otvorima nudi niz funkcija. Na primjer, ID.7 može detektirati približavanje vozača na temelju ključa i već će početi hladiti unutrašnjost u vrućim ljetnim danima ili grijati unutrašnjost u hladnim danima prije nego što vozač uđe u vozilo.

Novodizajnirani 'pametni ventilacijski otvori' kontroliraju protok zraka i kreću se dinamički kako bi što brže rasporedili zrak po velikim površinama. Ako u automobilu ima putnika, zrak se može usmjeriti ravno prema tijelu ili indirektno ventilirati unutrašnjost. Ove su funkcije u svakom trenutku vidljive na novom velikom zaslonu i mogu se aktivirati i spremiti pojedinačno za svakog korisnika.

Posebni zahtjevi mogu se aktivirati glasovnim naredbama. Ako korisnik kaže 'Zdravo Volkswagen, ruke su mi hladne!', ID.7 odgovara pokretanjem funkcije grijanja upravljača. Istodobno se topli zrak usmjerava prema rukama.

Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
  • Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
  • Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
  • Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
  • Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
  • Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine
    +18
Volkswagen pokazao prve slike ID. 7 limuzine Izvor: Promo fotografije / Autor: ingo barenschee

Neobičan koncept kamuflaže je interaktivan

Na sajmu CES u Las Vegasu, VW će pokazati inteligenciju ID.7 na sasvim poseban način. Kamuflirana limuzina ima digitalni dizajn s jedinstvenom bojom, koja interaktivno osvjetljava ID.7. Naneseno je 40 slojeva boje od kojih su neki vodljivi, a drugi imaju izolacijska svojstva. Ukupno 22 područja vozila mogu se zasebno kontrolirati i elektrificirana su ispod gornjeg sloja boje (elektroluminiscencija) tako da svijetle. Ako se sve to spoji na zvučni sustav, ritam se vizualizira osvjetljenjem pojedinih područja.

QR kodovi na haubi i s obje strane pružaju sučelje između fizičkog i digitalnog svijeta. Cjelokupna kamuflaža također ide dalje od teme QR koda i tako skriva obrise konačnog proizvodnog vozila.

MEB dopušta realizaciju aerodinamičnog dizajna i velikodušnog koncepta interijera

Što se tiče stila, ID.7 slijedi jezik dizajna modela potpuno električne ID. obitelji. Karakteristične značajke limuzine uključuju aerodinamični prednji dio i krov, koji pomažu smanjiti potrošnju energije i povećati doseg. Usisnici zraka koji se nalaze na prednjem kraju ciljano usmjeravaju zrak koji struji kroz njih niz bočne strane vozila prema stražnjem dijelu.

Oni stoga tvore zračnu zavjesu koja umiruje strujanje zraka na bokovima vozila. Krov se spušta unatrag i tako doprinosi vrlo dobrom koeficijentu otpora vozila ID.7. Domet je do oko 700 kilometara (WLTP), ovisno o odabranoj opremi vozila.

Kao i svi ostali modeli u ID. obitelji, ID.7 temelji se na MEB platformi Volkswagen grupe. Prednosti modularne matrice s kratkim prevjesima i dugim međuosovinskim razmakom (2,97 metara) donose prednosti za unutrašnjost. U ID.7, to rezultira karakterom luksuzne limuzine s posebno prostranim osjećajem.

Volkswagenova kampanja električne mobilnosti: 500.000 vozila temeljenih na MEB-u već je isporučeno

Sa svojom limuzinom ID.7, Volkswagen proširuje svoju uspješnu potpuno električnu ID. obitelj u višu srednju klasu segmenta velikih količina i unaprjeđuje svoju kampanju električne mobilnosti strategijom ACCELERATE. VW je već dosegao prvu prekretnicu: otkako su prvi modeli ID.3 predani kupcima u rujnu 2020., Volkswagen je isporučio 500.000 vozila iz svoje ID. obitelji širom svijeta preko svojih podružnica – oko godinu dana ranije nego što je planirano i unatoč tekućim poteškoćama u opskrbnom lancu.

Nakon modela ID.3, ID.4, ID.5 i ID.6 (samo u Kini) i novi ID. Buzz, ID.7 će biti šesti model iz ID-a. obitelji i drugi je Volkswagenov globalni automobil koji se temelji na MEB-u nakon ID.4. Planirano je lansirati električnu limuzinu na tri primarna tržišta Kine, Europe i Sjeverne Amerike. ID.7 za europsko tržište proizvodit će se u tvornici Volkswagen Emden. Nakon ID.4, to će biti drugi model temeljen na modularnoj matrici električnog pogona koji će se proizvoditi u Emdenu, u Njemačkoj.