N Vision 74 ima lijeve i desne neovisne dvostruke motore na stražnjim kotačima, s izlaznom snagom od 680 KS i ubrzanjem od manje od 4 s od 0 do 100 km/h. Sklop vodikovih gorivnih ćelija od 85 kW sprijeda, litij-ionska baterija od 62 kWh između vozača i suvozača i dva spremnika vodika od 2,1 kg straga omogućuju domet od gotovo 600 km
Za prvo pojavljivanje Hyundaija na prestižnom Concorso d'Eleganza Villa d'Este ovog tjedna na jezeru Como u Italiji, korejski je proizvođač automobila izložio svoj koncept N Vision 74, privlačeći pozornost svjetski poznatih gostiju izložbe klasičnih automobila i prototipa.
Prvi put predstavljen 2022., N Vision 74 hibrid je vodikove gorivne ćelije 'Rolling Lab' (kotrljajući laboratorij) iz Hyundaijeve marke N visokih performansi, s dizajnom inspiriranim konceptom Pony Coupe iz 1974. koji je osmislio legendarni talijanski dizajner Giorgetto Giugiaro.
Hyundai Motor koristi 'Rolling Lab' za testiranje i provjeru naprednih tehnologija za buduće proizvodne modele, podupirući svoju ambiciju da postane lider u budućnosti s nultom emisijom ispušnih cijevi. N Vision 74 vrhunac je Hyundaijevog naslijeđenog dizajna, najsuvremenije tehnologije i emocionalnih visokih performansi marke N, predstavljajući dugoročnu viziju Hyundaija N za održivu budućnost visokih performansi izvan elektrifikacije.
N Vision 74 je razvijen oko jedinstvene hibridne arhitekture vodikovih gorivnih ćelija koja kombinira prednosti baterijskog motora i sustava vodikovih gorivnih ćelija. Razvijen s prioritetom visokih performansi, sposoban je za stabilnu izlaznu snagu bez degradacije snage koju pokazuju električna vozila u uvjetima niskog stanja napunjenosti. U kombinaciji s 5-minutnim vremenom punjenja, ova jedinstvena hibridna arhitektura vodikovih gorivnih ćelija istražuje svoj potencijal visokih performansi kao potpuno funkcionalni Rolling Lab.
N Vision 74 ima lijeve i desne neovisne dvostruke motore na stražnjim kotačima, s izlaznom snagom od 680 KS i ubrzanjem od manje od 4 sekunde od 0 do 100 km/h. Snagu osigurava sklop vodikovih gorivnih ćelija od 85 kW sprijeda, litij-ionska baterija od 62 kWh između vozača i suvozača i dva spremnika vodika od 2,1 kg straga kako bi se osigurala udaljenost vožnje od gotovo 600 km.
Prije pojavljivanja na Concorso d’Eleganza Villa d’Este, N Vision 74 pojavio se uz restauraciju koncepta Pony Coupe na Hyundai Reunionu u jezeru Como, slaveći prvi 'Heritage Project' projekt baštine tvrtke.
Izlaganjem retro-futurističkog N Vision 74 na jednom od tri najbolja svjetska natjecanja klasičnih i konceptnih automobila, Hyundai Motor je uspio skrenuti pozornost i na svoje dizajnersko naslijeđe i na svoju viziju tehnologije održivih performansi.
'Sudjelovanje na Concorso d’Eleganza Villa d’Este ogromna je čast i govori o izvanrednom putu Hyundai Motorsa da stigne ovamo. Ipak, ima još puno toga za doći,' rekao je Luc Donckerwolke, predsjednik i glavni kreativni direktor Hyundai Motor Group. 'Budućnost koju smo zamišljali postupno postaje stvarnost. Automobil se pretvara iz prijevoznog sredstva u platformu mobilnosti koja proširuje naš stil života. Hyundai će biti u središtu ove transformacije dizajna, crpeći inspiraciju iz naše ostavštine kako bi utrli put budućim oblicima mobilnosti.'
'Velika je čast sudjelovati na tako prestižnom događaju u Italiji, zemlji koja je obilježila početak našeg dizajnerskog nasljeđa dok otkrivamo korijene Hyundaijevog DNK dizajna,' rekao je SangYup Lee, izvršni potpredsjednik i voditelj Hyundai Motor Design Centar. 'N Vision 74 je posveta našim prošlim naporima i izjava naše budućnosti, prenoseći hrabri duh koncepta Pony Coupe u futuristički dizajn koji ostvaruje san naših inženjera da stvore prvi korejski sportski automobil.'
Prozvan ‘Instant Icon’ ('Trenutnom ikonom') na dodjeli nagrada TopGear.com 2022., N Vision 74 istražuje ravnotežu između najsuvremenije tehnologije i dizajna baštine. Uzdiže odvažan stav koncepta Pony Coupe u Hyundaijev dizajn okrenut budućnosti. Njegov vanjski stil ponovno zamišlja čistu površinu, dinamički proporcionalan profil i B-stup koncepta Pony Coupe, dok kokpit usmjeren na vozača spaja elemente nasljeđa i moderan dizajn, kao što su digitalna ploča i analogni gumbi.