Bill Murray ponovno stvara lik iz 'Beskrajnog dana' (Groundhog Day) u Jeepovoj reklami za Super Bowl. I da, Fiat Chrysler je objavio oglas u nedjelju u 6,00 sati - istog trenutka kada se Murrayov lik probudi u filmu
Nakon relativno dosadnog prikazivanja u 2019. godini, proizvođači automobila vraćaju se na teren s paletom ključnih proizvoda - uključujući spotove marki koji su ili novi na pozornici Super Bowl-a ili ih nije bilo često.
Za emitiranje na izdanju 2020. (Super Bowl LIV, a rimska brojka LIV označava 54. izdanje) osam automobilskih marki emitiralo je svoje TV spotove, u usporedbi s pet prošle godine.
Porsche se vraća na listu oglašavača nakon 23 godine kako bi pokazao svoj prvi potpuno električni automobil, Taycan, u nadi da će povezati ovo električno vozilo s naslijeđem performansi marke.
Audi, nastavlja svoju električnu evoluciju promovirajući crossover e-tron Sportback. Njemački proizvođač automobila se vraća na najveću američku nogometnu noć s glazbom inspiriranom 60-sekundnom reklamom koja je nazvana 'Let It Go' i u kojoj glavnu ulogu ima glumica Maisie Williams, koja je poznata kao Arya Stark iz HBO-ve serije Game of Thrones .
Williams sjeda za upravljač potpuno novog modela Audi e-tron Sportback kako bi pomogla u pokretanju globalne Audijeve kampanje koja pokazuje dugoročnu ambiciju oblikovanja nove ere održive mobilnosti.
Fiat Chrysler Automobiles, nastavlja korištenje celebritija u svojim Super Bowl oglasima, a ove se godine okreće Billu Murrayu u nastavku filma Groundhog Day, jer se Super Bowl ove godine odvija točno na sam Groundhog Day. Filmske ekipe snimale su oglas posljednjih tjedana u blizini Chicaga u Woodstocku, u saveznoj državi Illinois, gdje je snimljen originalni film. Reklama je za Jeep Gladiator, a Fiat Chrysler je objavio oglas u nedjelju u 6,00 sati - istog trenutka kada se Murrayov lik probudi u filmu.
Genesis se oglašava za vrijeme Super Bowla po prvi put, a u središtu pozornosti je nadolazeći crossover GV80, koji će biti ključan model za novi luksuzni brand koji se priprema uz seriju već aktualnih limuzina.
KIA je svijetu predstavila još jedan novi crossover ove godine – model Seltos, nakon prošlogodišnjeg spota za model Telluride.
Hyundai, korejski proizvođač automobila, ističe novu Sonatinu pametnu funkciju parkiranja slavnom glumačkom grupom koja uključuje glumca Chrisa Evansa i umirovljenu zvijezdu Boston Red Soxa Davida Ortiza.
Gledatelji Super Bowla također su vidjeli uskrsnuće Hummera - ovaj put kao marke - pod markom GMC, uz asistenciju NBA zvijezde LeBrona Jamesa.
Toyotin 60-sekundni spot tvrtke Saatchi i Saatchi biti će lansirna platforma za novu kampanju za crossover Highlander.
Proizvođač automobila izvršio je last minute izmjene u svom oglasu kako bi uklonio scenu koja bi se mogla smatrati neosjetljivom nakon smrti Kobea Bryanta u padu helikoptera prošlog tjedna, izvijestila je Ad Age, sestrinska publikacija Automotive News.
Inače kanal Fox naplaćuje 5,6 milijuna dolara za 30 sekundi trajanja oglasa tijekom igre, prema Ad Ageu, podružnici Automotive News. Super Bowl utakmica 2019. godine između New England Patriotsa i Los Angeles Ramsa privukla je 98,2 milijuna gledatelja, što je najmanje publike od utakmice Patriotsa i New York Giantsa iz 2008. godine.
I da, u dramatičnoj utakmici Kansas City Chiefsi su pobijedili San Francisco 49ers-e s 31 prema 20.