Iako ne raspolažemo točnim statističkim podatkom, slobodnom procjenom bismo zaključili da ljubitelji automobila najviše vole zvuk motora V8
Ima nešto u tonu prosječne V8-ice od čega vas prođu srsi. Nije bitno je li riječ o melodioznom zvuku Ferrarijevog V8 ili pak moćnom baritonu AMG-ovog V8, ova arhitektura motora jednostavno zvuči odlično.
No navedenim motorima i njihovim akustičkim karakteristikama svakako u prilog idu i dimenzije. Naime što je veći motor to mu je zvuk puniji.
No što se događa na obrnutom spektru? Što je s motorima V8 iznimno malene zapremine? Kako oni zvuče?
E pa stanoviti Rhys Davies ima odgovor na ovo pitanje, a do njega je došao spajanjem dva Yamahina 600-kubična motora V4.
1,2-litre zapremine maleno je i po današnjim standardima ultrakompaktnih agregata, a kamoli kad motor raspolaže s dvostruko više cilindara.
Nažalost nemamo podatke o ukupnoj snazi, no imamo odgovor na pitanje o akustici malenih V8. Zvuče furiozno i nimalo miroljubivo.