Model Kia Optima u Europi nikada nije ostavio neki dublji trag, ali s novim modelom možda će se stvari promijeniti
Kia Motors, južnokorejski proizvođač automobila, su jučer objavili prve slike eksterijera potpuno nove K5 limuzine. Za sve koji poznaju ovu liniju treba ipak reći da je u Europi ovaj model poznatiji kao Optima. Nova Kia K5, prema korejskom proizvođaču, sa sobom donosi sportski, moderan i odvažan karakter.
Prednji dio automobila karakterizira Kijin novi tigrov nos - 'Tiger Nose Evolution', široki trodimenzionalni dizajn koji organski integrira rešetku i prednja svjetla od prethodnih iteracija K5. Tekstura rešetke modelirana je po teksturi morske kože koja ima snažan i sportski izgled. Rešetka je izrađena s matricom isprepletenih detalja kako bi K5 dao elegantan i dinamičan izgled. K5-ova nova prednja svjetla odlikuju se prepoznatljivim potpisom dnevnog svjetla za svakodnevni rad.
Kia Motors je danas objavila vanjske slike potpuno nove Kia K5 limuzine. Objavljen u korejskim specifikacijama na tržištu, najnoviji model nudi svjež i inovativan novi izgled za limuzinski segment i prikazuje Kijin odvažni novi smjer dizajna.
Nova Kia K5 sa sobom donosi sportski, moderan i odvažan karakter. Prednji dio automobila karakterizira Kijin novi "Tiger Nose Evolution", široki trodimenzionalni dizajn koji organski integrira rešetku i prednja svjetla od prethodnih iteracija K5. Tekstura rešetke modelirana je po teksturi kože morskog psa koja ima snažan i sportski izgled. Rešetka je izrađena s matricom isprepletenih detalja kako bi K5 dao elegantan i dinamičan izgled. K5-ova nova prednja svjetla odlikuju se prepoznatljivim potpisom dnevnog svjetla za svakodnevni rad.
Iznad rešetke, duboko oblikovana hauba i karakteristični donji branik, naglašavajući glatke linije na prednjem dijelu automobila i pojačavajući pojavnost modela K5 na cesti.
Profil K5 izgleda mišićaviji od prethodnika, pri čemu se tijelo lagano sužava u sredini između lukova kotača. Prepoznatljivi nabori protežu se dužinom karoserije, dok kromirani okviri iznad novih prozora bez okvira unose veću dramatičnost njegovoj tekućoj, fastback liniji krova.
Potpuno novi K5 je dulji i širi od svog prethodnika. Duljina novog modela proširena je za 50 mm na 4905 mm, a širina za 25 mm pa je sada ona 1860 mm. Međuosovinski razmak produžen je na 2850 mm pružajući stabilan vozni karakter. Manja visina samog vozila sada je 1445 mm, što je niže za 20 mm, još više doprinosi sportskom profilu automobila.
Stražnji dio K5 ima novi dizajn stražnjih svjetala, koji pruža sportsku siluetu koje se ogleda u trodimenzionalnom dizajnu suptilnog stražnjeg krila. Jedinstveni potpis stražnjeg svjetla ogleda se vitkim motivom 'otkucaja srca' koji se nalazi na prednjem dijelu automobila, dok se bljesak kroma s krovne crte omata oko baze stražnjeg dijela do ispod stražnjeg prozora, objedinjujući bočni i stražnji profil automobila.
K5 će biti dostupan s ponudom novih dizajnerskih naplataka od aluminijske legure u dimenzijama od 16 do 19 cola, od sjajne crne do tamno sive i svijetlo sive boje.
Nova generacija K5 u prodaji će se naći na domaćem južnokorejskom tržištu u prosincu. Pojedinosti o dolasku K5, odnosno Optime u Europu nisu precizirane, iako se u Europi prodaju Optima Sportswagon, karavanska izvedba, ali i sportskiji model Stinger u formi sedana.
Isto tako nisu precizirani podaci o motorima, pretpostavlja se da će doći u svim kombinacijama: benzinskim, dizelskim te hibridnim i plug-in hibridnim pogonom.