'E-FOREST'

Kia počinje graditi pogon za proizvodnju električnih namjenskih vozila (PBV)

13.04.2023 u 09:54

Bionic
Reading

Hyundai Motor Group će 2030. imati ukupnu ponudu od 31 EV modela, uključujući modele Hyundai Motora, Kije i luksuzne marke Genesis. Kia će ove godine lansirati EV9, a Hyundai planira lansirati IONIQ 7 2024. godine

Kia je održala ceremoniju polaganja temeljca za svoj pogon posvećen proizvodnji električnih namjenskih vozila (PBV). Svečanost je održana u Kijinoj tvornici Hwaseong, koja se nalazi u provinciji Gyeonggi u Južnoj Koreji, a nazočilo ju je više od 200 ljudi, uključujući vladine dužnosnike, izvršnog predsjednika Hyundai Motor Groupa Euisun Chunga, Kijinog globalnog predsjednika i izvršnog direktora Ho Sung Songa i druge zaposlenike iz Hyundai Motor Group i industrije automobilskih dijelova.

Vrhunska pametna tvornica s godišnjim proizvodnim kapacitetom od 150.000 jedinica

Kia će uložiti oko jedan bilijun wona (otprilike 758 milijuna USD) kako bi osigurala 99.000 hektara zemlje, a tvrtka planira započeti masovnu proizvodnju u drugoj polovici 2025. Planira proizvesti 150.000 jedinica u prvoj punoj godini, s potencijal širenja u skladu s budućim tržišnim uvjetima.

Nova PBV tvornica bit će izgrađena kao ekološki prihvatljiva tvornica koja primjenjuje buduće inovativne proizvodne tehnologije uz smanjenje emisije ugljika. Također će tražiti učinkovitost i inteligenciju s Hyundai Motorom i Kijinom markom pametnih tvornica 'E-FOREST technology' kao što su digitalni proizvodni sustavi.

Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’ Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai Motor Group

Inače, E-FOREST je pametni tvornički ekosustav koji slijedi inovacije u proizvodnim sustavima organskim povezivanjem svega kako bi se ostvarila vrijednost za kupca.

Jedan od inovativnih proizvodnih procesa koji će se implementirati u novoj PBV tvornici poznat je kao 'stanična metoda' (izv. Cellular ili Cell) koja omogućuje proizvodnju vozila na temelju različitih zahtjeva kupaca.

Stanična metoda je strategija rasporeda procesa koja grupira zajedno strojeve ili radne stanice koje se koriste za proizvodnju sličnih proizvoda ili dijelova. Cilj cellular metode je stvoriti učinkovitiji i fleksibilniji proizvodni proces smanjenjem udaljenosti koju materijali i proizvodi trebaju prijeći tijekom proizvodnje. Prema toj metodi, strojevi su raspoređeni na način koji optimizira protok materijala i proizvoda između radnih stanica, s ciljem minimiziranja zastoja, smanjenja troškova i povećanja produktivnosti.

Vrhunski proizvodni sustav tvornice PBV objedinjuje novu staničnu metodu s originalnim pokretnim sustavom za masovnu proizvodnju kako bi se omogućila fleksibilna proizvodnja s većom prilagodbom različitih vrsta proizvoda.

Osim toga, tvornica PBV će biti izgrađena kao tvornica s niskim udjelom ugljika radom suhe kabine, prirodnom metodom gradnje, tijekom procesa lakiranja u proizvodnji vozila i smanjenjem emisije ugljika za oko 20 posto u usporedbi s postojećim tvornicama korištenjem prirodnog svjetla i pojednostavljenja procesa proizvodnje.

Kia će također primijeniti inovativne tehnologije kao što su automatizacija objekata korištenjem strojnog učenja i umjetne inteligencije (AI), automatizacija pregleda kvalitete lakiranja ispod vozila, automatizacija ugradnje dijelova kao što su staklo, naziv vozila i logo tvrtke te u stvarnom vremenu analiza podataka o kvaliteti automatskog mjerenja za autonomno ispravljanje i ugradnju karoserije vozila u stvarnom vremenu.

Novi objekt bit će postrojenje 'prijateljski nastrojeno prema ljudima' gurajući automatizaciju u teškim poslovima i zadacima koji zahtijevaju gledanje u strop, istovremeno povećavajući osjećaj 'otvorenosti' i smanjujući razinu buke.

Prva baterijska električna PBV proizvodnja od 2025.

Kia planira prikazati SW (naziv projekta), prvi model u tvrtkinoj namjenskoj PBV liniji, 2025. godine. Model će biti PBV srednje veličine i temeljit će se na platformi 'eS', namjenskoj skejtbord platformi za električne baterijske PBV-ove, koji omogućuju fleksibilno kombiniranje različitih vrsta karoserija vozila.

SW je razvijen da odgovori na različite poslovne zahtjeve kao što su dostava, poziv za prijevoz (ride hailing) i business-to-business transakcije između poduzeća (B2B) zahvaljujući izvrsnoj strukturi tereta i prostranom unutarnjem prostoru koji doseže visinu odrasle osobe.

Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
  • Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
  • Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
  • Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
  • Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
  • Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’
    +2
Hyundai-Kia Motors pametna tvornica 'E-FOREST’ Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai/Kia Motors

Nakon lansiranja SW PBV srednje veličine, Kia planira proširiti svoju ponudu proizvoda na velike PBV koji se mogu koristiti za logistiku, dostavu svježe hrane, prijevoze s više sjedala te mobilne urede i trgovine, kao i male PBV i robotaksije srednje veličine s tehnologijom autonomne vožnje.

Hyundai Motor Group ima za cilj postati jedan od 3 najveća svjetska proizvođača električnih vozila do 2030.

Na svečanosti polaganja temeljca, Hyundai Motor Group također je istaknuo svoj cilj da postane jedan od tri najveća svjetska proizvođača električnih vozila do 2030. godine kroz kombiniranu prodaju električnih modela Hyundai Motor, Kia i Genesis.

Grupacija je također objavila da planira značajno proširiti godišnju proizvodnju električnih vozila u Koreji na 1,51 milijun jedinica i globalnu količinu na 3,64 milijuna jedinica do 2030. Kako bi omogućili takve planove, Hyundai Motor i Kia, zajedno s Hyundai MOBIS-om, planiraju uložiti 24 KRW bilijuna (otprilike 18 milijardi USD) u sektoru električnih vozila u zemlji.

Godine 2030. Hyundai Motor Group će imati ukupnu ponudu od 31 EV modela, uključujući modele Hyundai Motora, Kije i luksuzne marke Genesis. Kia će ove godine lansirati EV9, svoj prvi električni vodeći SUV s tri reda sjedala, a Hyundai Motor planira lansirati IONIQ 7 2024. godine.

Velika investicija Hyundai Motor Groupa ima za cilj nadograditi korejski ekosustav električnih vozila i ojačati njegovu ulogu središta za pokretanje inovacija u globalnoj automobilskoj industriji budućnosti. Također se očekuje promicanje dobrog ciklusa domaće proizvodnje električnih vozila, istraživanja i razvoja, infrastrukture i povezanih industrija.