Opsežno ažurirani IS je dobio vanjski izgled inspiriran izgledom većeg ES-a, a svojim je dimenzijama duži i širi od prethodnika
Lexus je službeno otkrio svoju opsežno ažuriranu verziju modela IS za 2021. godinu, no čini se da se nažalost u Europi neće prodavati. Još od predstavljanja svoje prve generacije 1999. godine, IS je bio jedinstvena kompaktna sportska limuzina sa pogonom na zadnja dva kotača. IS je stekao popularnost svojim voznim performansama na visokoj razini, kao i sportskim stilom, a prodao se ukupno u 1,09 milijuna primjeraka u više od 20 godina.
Novi IS ima vanjski redizajn inspiriran izgledom ES-a. Svojim je dimenzijama 30 mm duži i 30 mm širi od prethodnika, pa je sada dimenzija: duljina 4710 mm, širina 1840 mm, visina 1435 mm (+5 mm), dok mu je međuosovisnki razmak 2800 mm. Tu su i produženi lukovi kotača u koje se mogu smjestiti kotači od 19 cola. Lexus tvrdi da proširena i spuštena silueta IS-a odgovara njegovoj visokoj razini vozačkih performansi, dok dodatne stilske linije imaju za cilj povećati vizualnu agresiju. F-Sport modeli odlikuju se jedinstvenom verzijom 3D vretenaste rešetke automobila, koristeći mrežasti uzorak i niže smješten usis zraka.
Dostupna su nova LED svjetla s trostrukim snopovima koja se nalaze unutar redizajniranih prednjih svjetala, dok se koso položeni stražnji stup i spuštena stražnja strana pridružuju novoj svjetlosnoj traci 'u obliku oštrice' koja se proteže cijelom širinom stražnjih vrata. Novi IS nudi i pet novih boja karoserije.
Izgled interijera vozačima će biti poznat iz aktualnih Lexusovih modela, ali tehnologija je u novom IS-u ona ažurirana. Osnovni modeli imaju novi 8,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir koji je pomaknut 7,5 cm bliže vozaču, dok modeli s navigacijom imaju 10,3-inčni dodirni zaslon. Oba sada standardno uključuju Apple CarPlay, Android Auto i Amazon Alexa integraciju.
Mark Levinson zvučni sustav je također poboljšan sa 17 zvučnika i ukupnom snagom od 1800 W. Poboljšana je i tehnologija sigurnosne pomoći sa nizom novih značajki usklađenih sa standardom klase. Nova aplikacija proširene stvarnosti za pametne telefone također vam omogućuje interakciju s automobilom na više načina.
Pogonski agregati uvelike su slični u prethodnom IS-u, a osnovna verzija je ažurirani 2,0-litreni turbo benzinac od 241 KS, te dva 3,5-litrena V6 snage od 260 i 311 KS. O hibridnim pogonima zasad nema detalja, ali znamo da će osim pogona na stražnjim kotačima biti i verzije s AWD pogonom na sva četiri kotača.
Lexus navodi značajna poboljšanja podvozja na novom IS-u, na čemu su intenzivno radili japanski inženjeri marke. Čvrstoća karoserije poboljšana je kako bi se poboljšala NVH razina, odnosno buka, vibracije te oštrina, kao i udobnost vožnje, a ovjes je redizajniran tako da prihvati veći izbor veličina kotača.
Unatoč tome, navodi se da se neovješena težina smanjuje, s 20 posto lakšim piralnim oprugama i lakšim materijalima, uključujući kovani aluminij, za ostale neovješene dijelove. I na kraju, tvrdi se da novi amortizeri sa zakretnim ventilom sa brzinskim ventilima pružaju dosljedniju reakciju i kvalitetu vožnje.