Novi šef FCA grupe, Mike Manley, ima pune ruke posla s talijanskim brendovima. Najgore rezultate u prvih deset mjeseci zabilježio je Maserati kojem je prodaja pala za 19 posto, a zarada za čak 87 posto
Maserati je dosad ostvario profitnu maržu od tek 2,4 posto, što je značajno manje od planiranih 14 posto.
Prvi čovjek FCA za loše rezultate krivi odluku uprave prema kojoj su Alfa Romeo i Maserati smješteni pod isti krov, čime je ovaj potonji izgubio na ekskluzivnosti, te stekao imidž automobila za mase.
Stanju sigurno nije pomogla ni situacija u Kini gdje je automobilsko tržište također zabilježilo pad prodaje, dok je u Europi uvođenje WLTP standarda za potrošnju i emisiju ispušnih drastično usporilo isporuku novih vozila.
Analitičari se ipak ne slažu kako su ovo jedini razlozi za Maseratijeve tegobe.
Proizvođač iz Modene jednostavno nema dovoljno novih proizvoda kojima bi parirao konkurenciji.
Najnoviji automobil sa značkom trozupca je Levante koji se na tržištu pojavio prije dvije godine i to u jedinoj SUV klasi koja ne bilježi rast - luksuznoj. Hoće li nova uprava uspjeti zaokrenuti poslovanje Maseratija - ostaje za vidjeti.
Recept za uspjeh svakako imaju u vlastitom dvorištu. Zove se Ferrari.