Ovo je jedinstveno plug-in hibridno električno vozilo (PHEV) koje daje novu svrhu Mazdinom jedinstvenom rotacijskom motoru. Kompaktni, lagani motor s unutarnjim izgaranjem pokreće generator koji ili puni bateriju ili daje dodatnu snagu ako je potrebno, a vozilo uvijek pokreće električni motor
Mazda Motor Corporation je jučer započela masovnu proizvodnju Mazde MX-30 e Skyactiv R-EV za europsko tržište u svojoj tvornici br.1 Ujina u Hirošimi, u Japanu. Da podsjetimo, MX-30 e Skyactiv R-EV je svoju svjetsku premijeru imao u siječnju ove godine.
Ovo prvo je Mazdino vozilo u masovnoj proizvodnji s rotacijskim motorom u 11 godina otkako je Mazda RX-8 prestala proizvoditi u lipnju 2012. Mazda je kumulativno proizvela preko 1,99 milijuna vozila s rotacijskim motorom.
MX-30 e-Skyactiv R-EV jedinstveno je plug-in hibridno električno vozilo (PHEV) koje daje novu svrhu Mazdinom jedinstvenom rotacijskom motoru. Ovaj kompaktni, lagani motor s unutarnjim izgaranjem pokreće generator koji ili puni bateriju ili daje dodatnu snagu ako je potrebno. Vozilo uvijek pokreće električni motor.
Dok je električni domet vožnje MX-30 e-Skyactiv R-EV od 85 km dovoljan za većinu dnevnih potreba vožnje, rotacijski motor produljuje domet vožnje ako je potrebno. MX-30 e-Skyactiv R-EV idealno je vozilo za one koji se žele voziti na električnu energiju većinu vremena i povremeno putovati na veće udaljenosti bez straha od dometa.
Izvorni MX-30 e-Skyactiv EV predstavljen je 2020. kao prvo Mazdino baterijsko električno vozilo (BEV) u masovnoj proizvodnji. Sada MX-30 e-Skyactiv R-EV dodaje jedinstvenu opciju plug-in hibrida u liniju.
MX-30 utjelovljuje Mazdin pristup više rješenja za kretanje prema ugljičnoj neutralnosti. U procesu dizajna usvojeni su prirodni proizvodi poput pluta i tkanina izrađenih od recikliranog materijala.
Višetonska boja MX-30 nanosi se visokopreciznim pištoljem za prskanje koji pojedine boje precizno raznosi na površinu gdje su potrebne i značajno smanjuje gubitak boje. Štoviše, novorazvijene boje stvrdnjavaju se na neobično niskoj temperaturi od približno 80°C. Zajedno, ovi koraci smanjuju emisije CO2 procesa bojanja u više tonova za otprilike 34 – 37 posto.
Sustav solarne energije od 1,1 MW koji je počeo s radom u Mazdinoj tvornici u Hirošimi u srpnju 2021. opskrbljuje električnom energijom za punjenje novoproizvedenih vozila MX-30 e-Skyactiv R-EV prije otpreme.