Nije mala stvar okačiti ime jednog od ponajboljih, ako ne i najboljeg vozača svih vremena na vlastiti proizvod, no vjerovat ćemo McLarenu da njihov najnoviji automobil uistinu zaslužuje ovu čast
Ayrton Senna je za upravljačem McLarenovih bolida osvojio sva tri naslova svjetskog prvaka u Formuli 1 - 1988., 1990., i 1991. Ekipa iz Wokinga po legendarnom Brazilcu odlučila je nazvati svoj najekstremniji ulični automobil. Vozilo koje je, po svemu sudeći, stepenicu ispod hibridnog hiperautomobila P1.
Na McLaren Senni, zato, ništa nije hibridno. Čudotvorci iz Wokinga odlučili su ga učiniti beskompromisno snažnim i agilnim, a u tu svrhu, masa je morala drastično pasti.
Senna teži tek 1.198 kg što je 220 kg manje od superbrzog McLarena 720S. Tu je i poznati četverolitreni twin-turbopunjeni V8 koji sad razvija 800 KS i 800 Nm te ih na stražnje kotače prenosi putem sedmerobrzinskog automatskog mjenjača s dvije spojke.
Britanci ne navode podatke o performansama, no za očekivati je sprint do stotke za cca 2,5 sekundi, te maksimalac debelo iznad 300 km/h.
Budući da je ovo čudo namijenjeno trkaćoj stazi McLaren ga je opremio takozvanim ovjesom RaceActive Chassis Control II kojeg čini neovisna arhitektura s hidrauličkim amortizerima i stabilizatorima.
McLaren će proizvesti svega 500 primjeraka Senne. Čitava serija već je pronašla kupce po cijeni od 750.000 funti, odnosno nešto manje od 6,5 milijuna kuna.