Kia novim logotipom radi na pojavnosti marke u budućnosti, pa su zato korejskom uredu za patente poslali nekoliko dizajnerskih rješenja
Kia planira novi logo, a primjećen je još na konceptnom vozilu ‘Imagine by Kia’ koje je prikazano na autosalonu u Ženevi 2019. godine. Pretpostavlja se da bi ovaj logo ili vrlo sličan njemu uskoro mogao ući u serijsku proizvodnju. Novi amblem bi mogao vrlo brzo ukrasiti čitavu paletu Kijinih modela.
Čini se da južnokorejski proizvođač automobila s novim logotipom radi na pojavnosti marke u budućnosti, pa su zato korejskom uredu za patente poslali nekoliko dizajnerskih rješenja. Primjetno je da prikazano rješenje na konceptu Imagine, ali i na konceptu Habaniro, više nema zasebna štampana slova KIA, već su ova tri slova međusobno povezana.
Ako pogledamo prve slike novog Sorenta, onda je primjetno da se na njemu još uvijek nalazi klasičan logotip, s većim razmacima između slova i manje nagiba.
Novi Kijin logo bio bi radikalan odmak od prethodnog s ovalnim obrubom, koji svojim jasno kontrastnim slovima djeluje prilično konzervativno i pretrpio je tek manje promjene od 1994. godine. Nakon dosljednoga unošenja osjećajnosti u modele poput Stingera ili ProCeeda, korištenje emocionalnijeg logotipa čini se logičnim. Mogućnost korištenja logotipa posebno za elektrificirane modele kako bi se oni razlikovali od ostatka flote marki također bi bila zamisliva i ne baš tako radikalna ideja. Zasad nije jasno hoće li se novi zaštitni znak uopće plasirati u Europu ili je dizajniran samo za američko ili domaće južnokorejsko tržište.
Kia, najstariji proizvođač automobila u Koreji, počeo je djelovati u lipnju 1944. godine kao proizvođač dijelova za bicikle. Chul-Ho Kim, koji je osnovao tvrtku, imao je na umu određeno ime. Prema proizvođaču automobila, naziv 'Kia' je kombinacija 'ki' (起), što znači nastati ili izaći iz 'A' (亞), a označava Aziju. Prema tome, Kia (起亞) se može definirati kao 'uspon iz Azije'.
Zanimljivo je i kako Kia ima dva logotipa: tekstualni simbol za međunarodnu upotrebu i drugi samo za Južnu Koreju. Potonji je poznat pod nazivom 'K' logotip, a godinama se koristi za neke modele koji se prodaju u Koreji, ali se vrlo rijetko može naći izvan Azije. Stilizirani 'K' nesumnjivo je privlačan, posebno njegova upotreba ornje dijagonalne dvostruke linije i nedostatak vertikalne linije. Tanak je i kinetičan te sugerira jako uzbudljivu vožnju. Postoje i neki primjeri u kojima su vlasnici Kia automobila samoinicijativno skinuli originalnu oznaku i zamijenili ju amblemom poznatim kao '3.0 K', iako se dosta raspravljalo o legitimnosti ove značke.