Tesla posljednjih 14 godina postojanja nije zabilježila dobit na koncu kalendarskog razdoblja, no ako je za vjerovati analizi nekolicini njemačkih inženjera - Model 3 mogao bi u skoro vrijeme preokrenuti ovaj trend
WirtschaftsWoche je popričao s ekipom koja je temeljito rastavila nekoliko primjeraka Modela 3. Prema njihovim rezultatima proizvođač iz Palo Alta po primjerku ovog električnog automobila potroši 18.000 dolara na materijal i ostale troškove, te 10.000 dolara na proizvodnju.
Ukupno 28.000 američkih dolara po primjerku, odnosno kakvih 180.000 kuna, niska je cijena kad se u obzir uzme da je početni iznos potreban za kupovinu najjeftinijeg Modela 3 - 35.000 dolara.
Nisku cijenu proizvodnje u Tesli su uspjeli postići, između ostalog, i baterijskim paketom sa znatno manje kobalta od konkurencije. Nijemci tvrde kako baterija Modela 3, razvijena u suradnji s Panasonicom, raspolaže s čak dvije trećine manje kobalta od prosječne baterije u drugim električnim vozilima.
S obzirom na to da se u posljednjih godinu i pol dana cijena ovog rijetkog metala utrostručila, riječ je o popriličnoj uštedi.
Ako Tesla uspije doseći planiranu proizvodnju od 10.000 primjeraka Modela 3 tjedno, ciljevi prvog čovjeka američke kompanije, Elona Muska, koji je najavio kako im dodatne financijske injekcije neće trebati, mogli bi se i ostvariti.