Na stazi

Nissan GT-R NISMO posramio bi i mnoge superautomobile

11.07.2019 u 10:12

Bionic
Reading

Nissanovi inženjeri kod ovog su se modela odlučili za tehnologiju koja je dokazana na utrkama i učinili su je pristupačnom i udobnom za vozače svih razina vještina

Nissan je nedavno pozvao predstavnike medija na trkaću stazu EuroSpeedway Lausitz u Njemačkoj i obližnje ceste želeći predstaviti precizni inženjering novog Nissana GT-R NISMO za 2020. u regiji koja to najbolje može pokazati. Diljem svijeta može se pronaći mnoštvo nevjerojatnih lokacija za vožnju, ali samo će u Njemačkoj vozač moći doživjeti kombinaciju brzih cesta i staza koje mogu na najbolji način prikazati 'apsolutne trkaće performanse' modela GT-R NISMO.

Nissan GT-R NISMO za 2020. kombinacija je dvaju najvažnijih Nissanovih oznaka: GT-R – predstavlja 50 godina povijesti, naslijeđa, uspjeha u utrkama i obožavatelje diljem svijeta – i NISMO, NISsan MOtorsports International Co., Nissanov interni odjel za razvoj modela visokih performansi čiji su cilj ekstremne performanse, koje postižu usavršavanjem i najsitnijih detalja. U skladu s onim što predstavlja NISMO, model GT-R NISMO za 2020. ekstremnija je verzija modela GT-R stvorena za vožnju na trkaćoj stazi, sazrela zahvaljujući rigoroznom usavršavanju koje joj je dalo okretnije i bolje performanse za vožnju prometnicama.

Nissanov 3,8-litreni benzinski motor V6 s 24 ventila s dvostrukim turbopunjačem - koji je posebno izradio vlastiti takumi tehničar - ostaje srce GT-R-ova pogona. GT-R NISMO ima ekskluzivni dizajn turbopunjača, koji dolazi izravno iz trkaćeg automobila GT-R GT3, s modificiranim oblikom turbine i manje lopatica. Time se optimizira brzina protoka i poboljšava odziv ubrzanja za 20 posto, bez gubitka konjskih snaga. Snaga motora je 600 KS, a najveći okretni moment 652 Nm pri 3600-5600 okr/min.

  • +17
Nissan GT-R NISMO Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan Europe

Revidirani 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač s dvostrukom spojkom ima rafinirani način rada R, kojim ne samo da se stupnjevi prijenosa mijenjaju brže, nego i optimizira njihov odabir, posebno pri izlasku iz zavoja. To povećava osjećaj ubrzanja i usporavanja na cesti i na stazi.

Prilagodljivo upravljanje biranjem stupnjeva također je programirano za prilagođavanje rasporeda prebacivanja u korisnikov stil vožnje. Na taj način je moguće voziti u skladu sa zakonom na javnim cestama i na vrlo žestok način na trkaćoj stazi, bez ručnog mijenjanja stupnjeva prijenosa. Ispušni sustav je proizveden od titana s ručno izrađenim sjajnim plavim vrhovima.