Neki automobili bi trebali ostati praktički zauvijek vjerni izvornoj filozofiji. Poput primjerice BMW-ovog roadstera i coupea Z4
Ovaj zabavni sportski automobil od svojih je početaka nudio jednostavnu formulu za užitak u vožnji - idealan raspored ne prevelike mase po osovinama, motor sprijeda, pogon straga i ručni mjenjač u sredini.
Situacija se nije mnogo promijenila ni u posljednjoj generaciji, no neke stvari ipak su drugačije.
Za početak novi Z4, koji platformu dijeli s Toyotom Suprom, dolazi isključivo s automatskim mjenjačima i u BMW-u navodno nemaju planove ponuditi manualnu opciju jer je nitko ne želi.
Tako bar tvrdi BMW-ov prvi čovjek za istraživanje i razvoj - Klaus Fröhlich. Car and Driveru je također rekao kako možemo zaboraviti ultimativnu verziju sa značkom ‘M’.
‘Trenutno je segment veoma malen i morali smo se boriti protiv financijske kontrole da Z4 uopće postane stvarnost’ pojadao se BMW-ov direktor.
Tako će M40i ostati najsnažnija izvedba Z4 s kakvih 380-ak KS. Šteta, posebice stoga što u Toyoti već najavljuju lakšu, snažniju i bržu Supru namijenjenu stazi.