TUŽNA VREMENA

Ništa od BMW-a Z4 M, a vjerojatno i ručnog mjenjača

18.09.2018 u 15:39

Bionic
Reading

Neki automobili bi trebali ostati praktički zauvijek vjerni izvornoj filozofiji. Poput primjerice BMW-ovog roadstera i coupea Z4

Ovaj zabavni sportski automobil od svojih je početaka nudio jednostavnu formulu za užitak u vožnji - idealan raspored ne prevelike mase po osovinama, motor sprijeda, pogon straga i ručni mjenjač u sredini.

Situacija se nije mnogo promijenila ni u posljednjoj generaciji, no neke stvari ipak su drugačije.

Za početak novi Z4, koji platformu dijeli s Toyotom Suprom, dolazi isključivo s automatskim mjenjačima i u BMW-u navodno nemaju planove ponuditi manualnu opciju jer je nitko ne želi.

Tako bar tvrdi BMW-ov prvi čovjek za istraživanje i razvoj - Klaus Fröhlich. Car and Driveru je također rekao kako možemo zaboraviti ultimativnu verziju sa značkom ‘M’.

BMW Z4
  • BMW Z4
  • BMW Z4
  • BMW Z4
  • BMW Z4
  • BMW Z4
    +5
BMW Z4 Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

‘Trenutno je segment veoma malen i morali smo se boriti protiv financijske kontrole da Z4 uopće postane stvarnost’ pojadao se BMW-ov direktor.

Tako će M40i ostati najsnažnija izvedba Z4 s kakvih 380-ak KS. Šteta, posebice stoga što u Toyoti već najavljuju lakšu, snažniju i bržu Supru namijenjenu stazi.