Za otprilike mjesec i pol dana BMW će skinuti velo tajne sa svojeg nekoć najvažnijeg modela. Kažemo ‘nekoć’ jer i ptičice na grani znaju da su proizvođačima SUV vozila trenutno najpopularnija i najvažnija
Ovo ne umanjuje značaj ‘trojci’, automobilu koji već desetljećima postavlja standarde u kategoriji poslovnih limuzina srednje klase.
Bavarci su nam zasad ustupili ‘špijunske’ fotografije automobila presvučenog kamuflažom, kao i par tehničkih detalja.
Serija 3, kodne oznake G20, ležat će niže za 1 cm na dosad najsofisticiranijem adaptivnom ovjesu, te raspolagati dužim tragom među kotačima i rasporedom mase po osovinama od 50:50.
U BMW-u također kažu kako su učvrstili šasiju, iako je ukupna masa automobila u prosijeku smanjena za 55 kilograma.
Medijsko izvješće navodi i podatak o najsnažnijem četverocilindričnom motoru koji je ikad ugrađen u serijski automobil, no BMW ne ulazi u detalje o tehničkim karakteristikama, tek da nova jedinica troši 4 posto manje goriva od prethodnog modela.
Moramo priznati da s nestrpljenjem očekujemo pariški autosalon, gdje će BMW serije 3 imati svjetsku premijeru.