Captur je sada još sigurniji, prilagodljiviji, s više mogućnosti personalizacije i sve to u još privlačnijem ruhu, a te su odlike temelj njegovih globalnih ambicija, posebice na kineskom tržištu
Nakon što je početkom srpnja pokazao kako će izgledati druga generacija Captura, njihovog malenog gradskog SUV-a, Renault je prošli tjedan učinio to i na autosalonu u Frankfurtu. Treba reći da francuski proizvođač dosta očekuje upravo od ovog modela jer je Captur redizajniran iz temelja, počevši s novom platformom, u nastojanju da se vrati na vrh segmenta malih SUV-ova koji je predvodio u Europi od njegova uvođenja 2013. pa sve do ove godine.
Thierry Bolloré, glavni direktor Grupe Renault, i Laurens van den Acker, izvršni potpredsjednik odjela za dizajn, osobno su na frankfurtskom salonu automobila predstavili novi Renault Captur, čija je prva generacija prodana u više od 1,5 milijuna primjeraka u 90 zemalja diljem svijeta.
Renault Captur sada je još sigurniji, prilagodljiviji, s više mogućnosti personalizacije i sve to u još privlačnijem ruhu, a te su odlike temelj njegovih globalnih ambicija, posebice na kineskom tržištu.
'Za razvoj novog Captura kao početnu točku uzeli smo samo najbolje i najcjenjenije značajke prethodne generacije te ih podigli na višu razinu. Napravili smo revoluciju u unutrašnjosti, preoblikovali karoseriju i učinili Captur još prilagodljivijim. Kvaliteta života u automobilu za Renault je apsolutni prioritet. Kvalitetniji, napredniji, potpuniji SUV: novi Captur je 100 posto Captur, i još mnogo više', rekao je Laurens van den Acker, viši potpredsjednik odjela za dizajn.
Druga generacija nudi najnaprednija tehnološka rješenja u pogledu: povezanosti (Renault EASY CONNECT, s pratećim povezanim uslugama i novim multimedijskim sustavom EASY LINK), pomoći u vožnji (sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama - SAE druge razine) i elektrifikacije (s pogonom E-TECH Plug-in).
'Od 2020. novi Captur bit će prvi automobil u klasi dostupan s plug-in hibridnim motorom. Razvili smo jedinstven sustav prijenosa prilagođen potrebama hibridnog motora i uparili ga sa sustavom za upravljanje energijom preuzetim izravno iz Formule 1. U Renaultu nastojimo tehnologiju i inovacije učiniti dostupnima širokom krugu kupaca. To je naša priča. To je naša budućnost', rekao je Bolloré, glavni direktor Grupe Renault.
U novom Capturu koristit će se 1,6-litreni benzinski motor s dva elektromotora i 9,8 kWh baterijom, a moći će se puniti iz kućne utičnice i stanice za punjenje. Captur plug-in hibrid imat će električni domet od 45 km pri brzini od 135 km/h, no Renault još nije objavio podatke o emisijama. Captur je najmanji iz Renaultova SUV trojca, pored kompaktnog Kadjara te srednje velikog modela Koleosa.
Captur je 110 mm duži od trenutnog modela i ima 20 mm duži međuosovinski razmak, a veći dio tog dodatnog prostora ide na veće područje prtljažnika, odnosno 81 litru više od trenutnog Captura, kaže Renault.
Novi Captur naći će se u prodaji kasnije ove godine s benzinskim i dizelskim motorima. Izbor motora uključuje turbobenzinski 1-litreni TCe trocilindrični motor sa 100 KS (10 više od trenutne verzije), 1,3-litreni TCe četverocilindrični benzinski motor sa 130 KS ili 155 KS te 1,5-litreni Blue dCi četverocilindrični dizel motor s 95 KS ili 115 KS.