Nissan Navara facelift

Osvježena verzija omiljenog pickupa kreće na tržište: Učinkovitiji motor zadovoljava najnovije standarde

12.06.2019 u 15:41

Bionic
Reading

Zahvaljujući novom sustavu za informiranje i zabavu dimenzija osam inča, putnici će u budućnosti biti optimalno umreženi

Osvježena Nissan Navara će se u srpnju ove godine pojaviti na tržištu s učinkovitijim dizelskim motorima, sukladnima normi Euro6DTemp koja će vrijediti do prosinca 2021. Facelift ovog dobro prihvaćenog pickupa će uključivati ​​i novi infotainment sustav. Nove su i disk kočnice, koje su sada na svim kotačima, ali i stražnji ovjes i za verziju kabine King Cab.

U 2018. godini Nissan je diljem svijeta prodao 231.435 primjeraka svoje Navare. A nije tajna to da je šasija Navare osnova i za pickupove Renault Alaskan i Mercedes-Benz X-klasu. Zbog ojačanog stražnjeg ovjesa utovarni prostor sada je viši, što donosi povećanje odlaznog kuta s 30 na 31 stupanj. Osim toga, stražnji multilink ovjes (5-link), koji je namijenjen povećanju udobnosti vožnje, ali je prethodno bio rezervirano za modele s dvostrukom kabinom, sada se koristi i za kabinu King Cab. Ovisno o verziji, korisna nosivost Nissan Navare Facelifta povećat će se za oko 100 kilograma.

  • +23
Nissan Navara Facelift Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Zahvaljujući novom Nissanovom sustavu za informiranje i zabavu (NissanConnect Infotainment-System), kojim se može upravljati putem ekrana osjetljivog na dodir dimenzija osam inča, putnici će u budućnosti biti optimalno umreženi. Nove značajke nadopunjuju postojeći niz Nissanovih naprednih tehnologija NIM (Nissan Intelligent Mobilities). Osim toga, pomoć vozaču poput kretanja uzbrdo (Hill Start Assist) ili spuštanja niz strminu (Hill Descent Control) sada je standard. U verziji dvostruke kabine opreme Tekna dostupan je inteligentni sustav kočenja u nuždi i Intelligent Around View Monitor.

Ispod haube Nissan Navara Facelifta (2019.) sada radi četverocilindrični dizelski motor 2.3 l dCi, koji zadovoljava emisijski standard Euro-6d-Temp. Zahvaljujući dvostrukom turbopunjaču, maksimalni okretni moment slabijeg motora snage 163 KS povećava se s 403 na 425 Nm. Međutim, performanse vrhunske verzije sa 190 KS ostaju nepromijenjene. Snagu prenosi novi šesterostupanjski ručni mjenjač ​​s disk kočnicama na sva četiri kotača kako bi se osiguralo optimalno usporavanje. Za najjaču izvedbu motora tu je i 7-stupanjski automatski mjenjač. Osim toga, novi ESP-om upravljani sustav pomoći pri prikolici namijenjen je za suzbijanje pokreta valjanja i ljuljanja (Trailer Sway Assist), čime se vozilo stabilizira dok vuče prikolicu. Kao i kod svakog lakog Nissanovog komercijalnog vozila, korisnici imaju petogodišnje ograničeno jamstvo na 160.000 kilometara vožnje.