Treća generacija gradskog automobila korejske tvrtke, koja će biti otkrivena na sajmu u Frankfurtu, imati će novi dizajn i tehnološku nadogradnju
Hyundai je upravo pokazao prvu prilično jasnu skicu koja prikazuje kako će izgledati njihov gradski automobil i10 treće generacije prije predstavljanja na sajmu automobila IAA u Frankfurtu u rujnu. Skica pokazuje novi smjer dizajna, s novom širokom prednjom rešetkom koja odražava trenutni stil tvrtke. Najveći konkurent mu je u ovome segmentu Volkswagen Up. Kao i kod trenutnog modela i10, dnevna svjetla automobila nalaze se unutar rešetke. Također nagovještava kako Hyundai naziva 'C-stupom u obliku slova X', koji smo vam pokazali prije otprilike mjesec dana.
Hyundai kaže da će model biti dizajniran, razvijen i proizveden u Europi. Iako nije otkrio nikakve tehničke detalje, Hyundai kaže da će automobil imati 'niz novih značajki povezanosti i sigurnosnih značajki', uključujući povezivanje pametnih telefona, kameru za vožnju unazad i niz sustava pomoći vozaču. Već duže vrijeme se na prometnicama može vidjeti dobro maskirani model Hyundaija koji se povezuje upravo s novim i10.
Prema skici, novi i10 je zadržao poznate malene dimenzije i uspravan položaj odlazne i10, ali će oblik karoserije krasiti nove obloge, uključujući i C-stup, za koji se čini da se uzdiže na isti način kao zamaskirani testni model primjećen u javnosti.
Pojedinosti o unutrašnjosti tek treba vidjeti, ali očekuje se da će korejski proizvođač podignuti kvalitetu i uvesti obećane napredne tehnologije.
Prostor u unutrašnjosti vjerojatno se neće značajno povećati, jer je trenutni i10 tek djelomično kraći od najnovijeg modela Kia Picanto, a očekuje da će novi model i10 s Picantom dijeliti svoju platformu i mehaniku. Očekuje se da će motori uključivati poznate 1,0-litrene trocilindrične i 1,2-litrene četverocilindrične benzinske jedinice s prirodnim usisom zraka, a turbopunjeni 1,0-litreni trocilindrični motor vjerovatno će preuzeti iz Picanta.
Iako cijene još nisu objavljene, očekujte se da će cijene blago narasti zbog poboljšane kvalitete i trenunog stanja na tržištu.