Motorima s unutarnjim izgaranjem možda se bliži sudnji dan, no valja priznati da nikad nisu bili snažniji i štedljiviji! Internacionalni žiri sastavljen od 76 automobilskih novinara iz 36 svjetskih zemalja upravo je odabrao najbolje po kategorijama, a ovo su laureati
Za početak samo jedan motor može biti najbolji na svijetu, a ta je titula drugu godinu zaredom pripala Ferrarijevom veličanstvenom 3,9-litrenom biturbo V8 koji pokreće 488 GTB, 488 Spidera, Californiu T i GTV4 Lusso T. Maranello je zapravo osvojio dvostruku krunu, jer je u klasi iznad 4-litre obujma najviše mjesto na podiju pripalo njihovom 6,3-litrenom V12.
Čestitamo Ferrariju i sretnih par tisuća vlasnika, a sad nastavimo s popisom ništa manje vrijednih mehaničkih dragulja po ostalim kategorijama koje si možemo priuštiti i mi smrtnici:
• Internacionalni motor godine: Ferrari 3.9L twin-turbo V8
• Najbolji novi motor: Honda 3.5L V6 electric-gasoline hybrid
• Najbolji ekološki motor: Tesla full-electric powertrain
• Najbolji električni pogon: Tesla full-electric powertrain
• Najbolji sportski motor: Ferrari 3.9L twin-turbo V8
• Ispod 1.0L: Ford 999cc 3-cylinder turbo
• 1.0L-1.4L: PSA Peugeot Citroën 1.2L 3-cylinder turbo
• 1.4L-1.8L: BMW 1.5L 3-cylinder hybrid
• 1.8L-2.0L: Porsche 2.0L 4-cylinder turbo
• 2.0L-2.5L: Audi 2.5L 5-cylinder turbo
• 2.5L-3.0L: Porsche 3.0L 6-cylinder turbo;
• 3.0L-4.0L: Ferrari 3.9L twin-turbo V8
• Iznad 4.0L: Ferrari 6.3L V12