Proizvođač električnih automobila iz Palo Alta iza sebe ima tešku godinu s pregršt izazova koje su, manje više, uspješno svladali, no jedan problem, čini se, ostaje postojan
Iz godine u godinu pionir automobilske elektrifikacije muku muči s kvalitetom izrade.
Naime, Teslin električni pogon možda i može prevaliti milijun milja bez greške, no istovremeno je teško progledati kroz prste manjkavostima u završnoj obradi ostatka vozila.
Jason Fenske, s YouTube kanala Engineering Explained, nedavno je zaprimio potpuno novi primjerak Modela 3 s tek 35 prevaljenih kilometara na satu. Možda biste očekivali da je nov automobil u besprijekornom stanju, no kao što možete saznati iz priloženog videa, nedostataka ne manjka.
Tako je doplaćeni premaz pun ogrebotina i oštećenja. Na pojedinim mjestima premaz je nanesen preko prašine, a ima i dijelova s teksturom nalik kori naranče. Kao da sve ovo nije dovoljno, Model 3 raspolaže i drastičnim odstupanjima u razmacima između panela.
Tako je primjerice onaj između poklopca motora i blatobrana širok 4,4 mm s vozačeve strane i 2,4 milimetara sa suvozačeve. Između stražnjih vrata i stražnjeg blatobrana, pak, odstupanje je jednako ali uočljivije jer s vozačeve strane mjeri čak 6,8 mm, a sa suvozačeve 4,8 mm.
Svi ovi nedostaci ne bi trebali imati utjecaj na pouzdanost, no teško se mogu opravdati s obzirom na visoku cijenu Modela 3.
U Tesli su obećali otkloniti nedostatke na automobilu, no ako planiraju nastaviti dominirati u segmentu i nakon što se europska i dalekoistočna konkurencija uključi u igru nadolazeće godine, ovakvih propusta trebalo bi biti sve manje.