Svako četvrto vozilo prodano u svijetu je SUV kategorije, a budući da se Peugeotu 3008 pokazao kao tržišni hit kojeg ne mogu proizvesti u dovoljnim količinama, za očekivati je bilo da će Francuzi sve karte staviti i na 5008, kojeg nam je domaći koncesionar upravo predstavio u Zagorju.
U Peugeotu jasno ističu da novi 5008, osim imena, sa starim gotovo da i nema dodirne točke. Automobil je veći, sofisticiraniji i opremljeniji nego prije, a valja priznati da i izgleda mnogo bolje.
Novi 5008 dulji je za 19 cm, te raspolaže sa 6 cm dužim međuosovinskim razmakom. Ovo se ponajviše odrazilo na ponudu prostora u unutrašnjosti. 5008 raspolaže sa sedam zasebnih sjedala. Stražnja sjedala lako se preklapaju ili uklanjaju kako bi ostavila mjesta glomaznijoj prtljazi, a teže svega 11 kilograma.
Peugeot želi pozicionirati 5008 kao SUV C-segmenta, no konkurenciju vidi u višoj klasi - tako planira planove pomrsiti Nissan X-Trailu, Škodi Kodiaq, Range Roveru Discovery, te Hyundai Santa Feu. Kako bi u ovome uspio u Peugeotu su ga nakrcali opremom, pa praktički sve trenutno dostupne tehnološke džidže možete dobiti u ovom automobilu. Od automatskog kontroliranja dugih svjetala, do sustava automatskog kočenja i pomoći pri parkiranju.
Francuzi također žele nastaviti uspon u viši cjenovni rang, pa su automobil standardno opremili serijskom digitalnom pločom, a tu je i Focalov audio sustav, masažna sjedala i umetci od pravog drva.
U ponudi će zasad biti dva benzinska i dva dizelska modela, te četiri razine opreme. Benzinsku ponudu čine 1.2 sa 130, te 1.6 sa 163 KS, dok je paleta dostupnih dizelaša šira te ju čine modeli s 1.6-litrenim motorom od 120 KS, odnosno 2.0 u varijanti sa 150, odnosno 180 KS.
Početna cijena osnovnog benzinca iznosi 190.828 kn.
Peugeot nam je također predstavio i novi 308. Njihov najprodavaniji i najtrofejniji model ima novi dizajn, bogatiju opremu i nove motore.
Vozačkim okruženjem dominira novi 9,7-inčni zaslon osjetljiv na dodir kojim se upravlja gotovo svim funkcijama automobila, a tu je sad i unaprijeđeni 1.5 dizelaš koji razvija 10 KS više (130KS) i troši 4 do 6 posto manje goriva, te novi osmerostupanjski automatik.
Peugeot 308 je zadržao postojeće cijene, pa tako osnovni model starta od 129.996 kuna.