Ovaj novi format trgovine odlična je prilika da se novim ciljnim skupinama približi brend i uspostavi kontakt s njima na brz, privlačan i tržišno specifičan način
Porsche, njemački proizvođač sportskih automobila, planira u travnju otvoriti svoj prvu 'pop-up trgovinu' u Europi. Taj izložbeno-prodajni prostor će se nalaziti u blizini njihovog sjedišta u Stuttgartu, u Njemačkoj.
Ako vam nije poznat taj način promoviranja proizvoda, treba reći da se radi vrlo jednostavnoj filozofiji 'Be where I am' (Budi tamo gdje sam), jer kupci, posebno od marki poput Porschea očekuju sve više. Možda će vam ta ideja, kao potencijalnim kupcima automobila svidjeti, no nije sve tako jednostavno kako se čini na prvi pogled. Naime, Porsche se nada da će uspjeti tamo gdje ostali brendovi, uključujući i njemačku marku Opel, nisu uspjeli, sa svojom prvom pop-up trgovinom u Europi. 2018. godine Opelova pop-up trgovina u Stuttgartu zatvorena je, navodno, zbog niske prodaje i visoke cijene izložbenog prostora.
Proizvođač sportskih automobila stoga sve više nadopunjava svoje Porsche centre novim prodajnim formatima gdje ponuda proizvoda dolazi kupcima i novim ciljnim skupinama umjesto obrnuto. Ti formati uključuju prodajne 'pop-up' modularne setove koji se mogu fleksibilno i u kratkom roku koristiti na visoko posjećenim mjestima.
Osnovni koncept pruža Porsche, a realizira se u suradnji Porscheovih podružnica i dilera na pojedinim tržištima. Oni pojedinačno odabiru fokus teme svakog prodajnog izloga. Cilj je zajamčiti najveći mogući značaj lokalnoj ciljnoj skupini, istovremeno osiguravajući određenu vrijednost priznanja. Kao zajednička značajka, sve lokacije imaju salon za konfiguraciju za odabir materijala i boja kao dijela konfiguracije vozila. Digitalni elementi poput velikih ekrana i interaktivnih jedinica također su fiksni dio koncepta. Ovaj je cilj omogućiti mlađim ciljnim skupinama da na djelomično razigrani način dođu u kontakt s Porscheom.
Početkom listopada prošle godine otvoren je prvi prodajni pop-up u Tajvanu u okrugu Xinyi, visoko posjećenom gradskom središtu Tajpeja pod nazivom 'Porsche NOW'. A pri tome NOW ili sada, znači iskoristiti trenutak, a ne gledati u prošlost ili budućnost. Nova pop-up trgovina smještena je u poznatom trgovačkom centru, karakteriziranom atmosferom koja je usredotočena na stil života, a bit će operativna samo ograničeno vrijeme. Osim izloženih vozila, posjetitelji mogu doživjeti Porscheov izbor vozača, ekskluzivne dijelove, iskustva virtualne stvarnosti i privatne salone za konfiguraciju (Porsche Drivers Selection, Exclusive Manufaktur Parts, Virtual Reality experiences, private Configuration Lounges). Taipei je polazna točka dvogodišnjeg putovanja koncepta prodaje pop-up trgovine do većih gradova Tajvana. Druga Porsche NOW aktivacija otvorena je u glavnom gradu Tajvana u studenom 2019.
Tajvan je treća globalna aktivacija pop-up koncepta. Format je započeo u Blumenauu u Brazilu 2018. Od rujna 2019. u Richmondu u Kanadi postoji prvi pop-up 'Porsche NOW'. To neće biti i njihove posljednje lokacije. 'Vidimo sve veći interes zastupnika širom svijeta za implementacijom neobičnog prodajnog formata. Prodajne pop-up trgovine odlična su prilika da se novim ciljnim skupinama približi brend i uspostavi kontakt s njima na brz, privlačan i tržišno specifičan način', kaže Marco Kana, direktor prodaje u Porscheu.