Prilikom lansiranja druge generacije Panamere u Porscheu su očekivali kako će hibridni modeli sudjelovati u ukupnoj prodaji s 10 do 15 posto
Otkad je automobil krenuo u prodaju sredinom prošle godine, potražnja za plug-in hibridima nadmašila je onu za benzinskim i dizelskim modelima.
Tako se više od 60 posto kupaca odlučilo za Panameru 4 E-Hybrid i Panameru Turbo S E-Hybrid.
Očekivano najveći interes za Panameru s električnim motorom i baterijom pokazala su tržišta koja nude porezne olakšice za automobile s niskom emisijom CO2, pa primjerice u Francuskoj hibridna Panamera čini 70 posto udjela u ukupnoj prodaji, dok je ovaj iznos u Belgiji veći od 90 posto!
Čak je i Porscheu domaće, njemačko tržište nadmašilo očekivanja s ukupnim udjelom hibrida većim od 25 posto.
Ovaj rezultat pokazuje da većina kupaca prepoznaje sve prednosti plug-in hibridne tehnologije koja omogućuje prevaljivanje do 50 km isključivo na električnu energiju, uz punjenje putem standardne 220V utičnice, pa u skoroj budućnosti možemo očekivati sve više modela koji će kombinirati najbolje karakteristike motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora.