Opremljen trocilindričnim 1,6-litrenim turbo motorom s intercoolerom (G16E-GTS) snage je 304 KS (224 kW), uz najveći okretni moment od 400 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,2 sekundi
Lexus je 18. srpnja objavio specifikacije za japansko tržište novog modela LBX Morizo RR, koji je izvorno bio izložen na Tokijskom autosalonu održanom u siječnju 2024. Narudžbe za japansko tržište primaju se od danas, a puštanje u prodaju planirano je za kraj kolovoza.
Uz to, 100 primjeraka LBX Morizo RR 'Bespoke Build' bit će dostupno putem lutrije. Objavljeno je i kako se prijave za lutriju mogu podnijeti u zastupništvima Lexusa u Japanu počevši od četvrtka, 18. srpnja, do srijede, 31. srpnja, a imena sretnih dobitnika će biti naknadno objavljena.
Novi LBX Morizo RR razvijen je zajedno s glavnim vozačem Akiom Toyodom, također poznatim kao Morizo, i uz profesionalnog vozača Masahira Sasakija.
Opsežno razvijen u Toyotinom tehničkom centru Shimoyama i na raznim stazama ovaj automobil obično pruža opušteno, ležerno iskustvo vožnje. Ipak, kada pritisnete papučicu gasa za živahnu vožnju, on pruža performanse koje nadilaze očekivanja.
Tehničke karakterisitike LBX Morizo RR-a
Opremljen trocilindričnim 1,6-litrenim turbo motorom s intercoolerom (G16E-GTS), pruža uzbudljiv okretni moment i snagu. Njegova snaga je 304 KS (224 kW) pri 6500 okr./min., uz najveći okretni moment od 400 Nm pri 3250-4600 okr./min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,2 s, a krajnja brzina još nije objavljena. Težina vozila je 1440 kg s ručnim mjenjačem te 1470 kg s automatskim mjenjačem.
Kako bi se ta snaga u potpunosti iskoristila, osnovne karakteristike automobila su temeljito dorađene. Razvijena je posebna platforma kako bi se postigla ravnoteža između agilnosti i snage. Kako bi se osigurala visoka razina kontrole na različitim cestovnim površinama, na prednjim donjim krakovima usvojena je struktura prigušivanja koja poboljšava odziv (Response-Enhancing Damping Structure ili REDS), prva u svijetu, čime se poboljšava odziv pri prigušivanju.
Nadalje, u potrazi za prepoznatljivom tihošću koja je karakteristična za Lexus, mjere kontrole izvora su temeljito implementirane kako bi se suzbila buka i vibracije čak i tijekom sportske vožnje. Kako bi se maksimizirale performanse vozila, usvojene su značajke kao što su Direct Shift 8AT i prvi Lexusov 6-brzinski iMT (Inteligentni ručni mjenjač). Dodatno, ugrađen je stalni elektronički kontrolirani pogon na sva četiri točka kako bi se poboljšalo iskustvo sportske vožnje.
Što se tiče dizajna, cilj je bio izraziti i luksuz i prisutnost koja nadilazi hijerarhiju veličina LBX-a. Polazeći od koncepta dizajna 'Premium Casual', koji potiče kupce na ležerno korištenje vozila u svakodnevnom životu, Lexus je slijedio dizajn potkrijepljen visokim performansama.
Vanjske značajke kao što su ekskluzivni prednji i stražnji odbojnici, 19-colni kovani kotači s gumama dimenzija 235/45R19, obojene letvice lukova i obojene letvice na klackalici naglašavaju nisko težište i širok stav.
Što se tiče interijera, cilj je bio stvoriti sportskiji prostor koji potiče besprijekornu vezu između vozača i automobila, s ciljem poboljšanja osjećaja jedinstva s vozilom i pružanja nezaboravnog iskustva vožnje. To je postignuto ugradnjom namjenskih sportskih sjedala, aluminijskih papučica i naglasaka u unutrašnjosti za povećanje užitka vožnje.
U programu 'Bespoke Build' (izrađeno po narudžbi) kupci mogu izraditi vlastito jedinstveno vozilo iz širokog spektra varijacija. Posebne prilagođene opcije, kao što su namjenske kočione čeljusti u Morizovoj žutoj boji, dostupne su za poboljšanje personaliziranog iskustva za kupca. Cilj je bio stvoriti ležerno luksuzno vozilo koje bi kupci željno vozili vikendom, slično omiljenom paru tenisica.