USKORO PREMIJERA

Posljednja testiranja novog Defendera u pješčanim dinama

05.08.2019 u 14:17

Bionic
Reading

Mnogobrojne svjetske humanitarne organizacije koriste terence već dugi niz godina i upravo je korištenje pravih off-road vozila ključno za njihovu efikasnost na često nepristupačnom terenu

Mnogi zaljubljenici pravih off-road terenaca s nestrpljenjem očekuju svjetsku prezentaciju nove generacije Land Rover Defendera, koja će se dogoditi 10. rujna na autosalonu u Frankfurtu ove jeseni. Iz Jaguar Land Rovera nam već mjesecima dolaze informacije kako će upravo novi Defender biti jedno od najsposobnijih terenskih vozila, a sudeći prema izvještajima s terena čini se da bi to moglo biti sasvim točno.

Već smo najavili kako će Defender nove generacije biti posve drugačiji od onoga na što smo navikli od ovog legendarnog terenca, a tri izvedbe koje se očekuju biti će označene kao modeli 90, 110 i 130. Vidjeli smo već izvještaje s testiranja u afričkom okruženju u Borana Conservancyju u Keniji, s cestovnih testiranja u Nürburgringu u Njemačkoj, testiranja u blatnim uvjetima britanskog Eastnora, sa stjenovitih staza Moaba u američkom Utahu, no sada imamo i prve informacije kako se novi Defender (model 110) ponaša na pustinjskim pješčanim dinama u Dubaiju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Novi Defender u Dubaiju Izvor: Promo fotografije / Autor: Jaguar Land Rover

I upravo je Međunarodna federacija društava Crvenog križa i Crvenog polumjeseca (IFRC) imala priliku uvjeriti se koliko je budući Defender podesan za njihove djelatnosti na terenu. Prototipno vozilo posjetilo je globalnu bazu flota IFRC-a u Dubaiju, uoči svog javnog predstavljanja ujesen ove godine. Ujedno su britanski proizvođač automobila i ova ugledna međunarodna organizacija iskoristili priliku obnoviti međusobnu suradnju dugu već 65 godina. Daleke 1954. godine prvi je posebno prilagođeni Land Rover ušao u njihovu službu u regiji kao pokretni zdravstveni dispanzer. Da podsjetimo, ove se godine obilježava stogodišnjica ove humanitarne organizacije pod sloganom '100 godina nade'. Tijekom sljedeće tri godine Land Rover će podržati inicijative za pripreme u slučaju eventualne katastrofe na lokacijama uključujući Indiju, Meksiko i Australiju.

Land Roverovi inženjeri pokazali su sposobnost vozila svojim IFRC kolegama po asfaltiranim prometnicama, ali i na terenu, van ceste. Stručnjaci flote IFRC-a osobno su testirali terensko vozilo na regionalnim pustinjskim pješčanim dinama i zavojitoj asfaltnoj cesti Jebel Jais, dok su se penjali na najvišu planinu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima visoku 1934 metra.

  • +20
Novi Land Rover Defender Izvor: Promo fotografije / Autor: Jaguar Land Rover

Ilir Caushaj, voditelj IFRC-ovog tima za globalnu flotu i logistiku, tom je prilikom izjavio: 'Crveni križ podržava milijune ljudi u krizi svake godine, radeći u gotovo svim zemljama svijeta. Mi djelujemo na nekim od najteže dostupnih mjesta na zemlji, često radeći na vrlo teškim terenima, tako da se naši timovi moraju moći nositi sa svime. Zato smo ponosni što smo partneri s Land Roverom od 1954. godine i što smo testirali njihov novi Defender, jer nam zajedno pomažu da dođemo do ranjivih zajednica u krizi, bez obzira na to o kome se radi i gdjegod to u svijetu bilo.'

Stručnjaci flote IFRC-a testirali su Defender u mekom pijesku u pustinjskim pješčanim dinama, gdje se prototipni model suočio sa svim tipovima terenskih uvjeta koje karakteriziraju ovu regiju. Iduće odredište, po temperaturama višim od 40 stupnjeva Celzija, bila je slavna zavojita cesta Jebel Jais.

Nick Rogers, izvršni direktor inženjeringa proizvoda Jaguar Land Rover, rekao je: 'Jaguar Land Rover je ponosan što podržava rad IFRC-a. Od 1954. naša vozila omogućavaju pristup udaljenim i ranjivim zajednicama, pomažući im da postanu otporniji i nadamo se da će novi Defender zadržati to naslijeđe. Dine u Dubaiju savršeno su mjesto za potvrdu da je ovo najsposobniji Land Rover ikad napravljen. Novi Defender koristi gume s ukupnim promjerom do 815 mm, što rezultira vrlo velikom kontaktnom površinom. U kombinaciji s našim prilagođenim sustavom za konrolu prianjanja, koji nadgleda i prilagođava se velikom broju različitih tipova terena, ovaj Defender čini fantastičnim na pijesku i nevjerojatno uglađenim i na cesti.'

Do sada su modeli prototipa Defendera prešli više od 1,2 milijuna kilometara testiranja, uključujući tjedan dana dugu inicijativu sa dobrotvornom udrugom Tusk za očuvanje divljih životinja u Keniji i dinamično pojavljivanje na poznatom brežuljku na Goodwood Festivalu brzine u Engleskoj u srpnju.