U JCW GT se ugrađuje 2,0-litreni četverocilindrični benzinac s Minijevom TwinPower turbo tehnologijom s najvećim okretnim momentom od 450 Nm i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde
Mini je danas na Los Angeles Motor Show-u predstavio svoj najbrži ikada homologirani serijski cestovni automobil - John Cooper Works GP. Snaga ove jurilice dvosjeda je 306 KS, a ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde dok mu je krajnja brzina 265 km/h. Ovime je JCW GT pretekao model Mini John Cooper Works za cijelih 75 KS.
Proizvodnja ovog Minija je ograničena na samo 3000 komada, a dolazi iz njihove briatnske tvornice u Oxfordu. Već sada je poznato da će ih od ove male serije njih 575 ostati u velikoj Britaniji, a ostatak diljem svijeta. Britanci su čak i objavili i njegovu cijenu, a ona iznosi 33.895 funti (39.525 eura).
Izvana, najistaknutiji dodaci su ogromni krovni spojler izgledom dvostrukih krila, novi dizajn prednje pregače i posebni produžeci lukova na kotačima koji su izrađeni od lagane plastike ojačane karbonskim vlaknima, a Minijevi inženjeri su je nazvali 'gamašama' (eng. Spats). Ako se prisjetimo 20-tih i 30-tih godina prošlog stoljeća u Americi su gamaše na cipelama nosili kao modni dodatak svi koji su držali do sebe, od ugledne gospode do onih manje uglednih, povezanih s organiziranim kriminalom. Na novom JCW GT-u ovaj dodatak naravno ima funkcionalnu namjenu. A materijal za ove štitnike reciklira se iz proizvodnog procesa i3 i i8, Minijeve matične tvrtke BMW-a. Izloženi mat završni sloj na prednjim lukovima ima poseban broj izrade automobila. Karoserija je dostupna isključivo u metalik sivoj boji, sa srebrnim i crvenim detaljima.
Što se motora tiče, u JCW GT se ugrađuje 2,0-litreni četverocilindrični benzinac s Minijevom TwinPower turbo tehnologijom s najvećim okretnim momentom od 450 Nm. Za prijenos snage se brine 8-brzinski Steptronic sportski mjenjač s integriranom mehaničkom blokadom diferencijala, a brzine se mogu polugicama mijenjati ručno i na kolu volana. Naravno, radi se o pogonu na prednjim kotačima. Većina dodatne snage GP-a postiže se novim turbopunjačem. Omjer kompresije motora smanjuje se kako bi se nosio s dodatnim tlakom pojačanja, a novi usisni kanal i nove mlaznice za više rupa s tlakom do 350 bara također pridonose njegovoj pojačanoj snazi, kao i posebni uljni karter GP-a.
Iz Minija navode da novi ispušni sustav donosi zvučne efekte 'nadahnute motociklističkim utrkama'. Pretpostavljamo da se radi o sličnim tehničkim rješenjima ispušnog sustava kao na modelu Mégane R.S.Trophy, koji smo nedavno imali na testu. S obzirom na veliko stručno znanje tvrtke iz utrkivanja ugrađen je i posve novi sustav hlađenja.
Navodno je struktura tijela GP-a 'ekstremno kruta' (iako se ne navodi povećanje u postotcima), s novim elementima učvršćenja. Njegov ovjes je razvijen opsežnim testiranjem na Nürburgringu. Širina traga kotača se povećava, a karoserija se spušta za 10 mm u odnosu na standardni JCW, dok mnoštvo novih dijelova i dodatni nagib prednjih kotača smanjuju mogućnost prevrtanja i poboljšavaju prianjanje. Inače, gume su dimenzija 225/35R18, a prva ugradnja su Hankook Ventus S1 evo Z1 pneumatici.
Postavke dinamičke kontrole stabilnosti ima način prilagođen GP-u koji smanjuje intervenciju sustava. Novi sportski sustav kočenja (u kombinaciji s laganim kovanim kotačima) sadrži prednje čeljusti sa četiri klipa za veću stabilnost i snagu kočenja.
U unutrašnjosti su samo dva sjedala. U kombinaciji s manje zvučnom izolacijom, odbacivanje stražnjih sjedala doprinosi smanjenoj težini od 1255 kg - 85 kg lakšoj od uobičajene izvedbe modela JCW. Nove polugice za mijenjanje brzina na kolu volana su isprintane u 3D tehnologiji s uzorkom pčelinjeg saća, 3D ispis također je korišteni za putničku nadzornu ploču na kojoj je prikazan broj izrade automobila.
Usprkos sportskom pristupu, GP ima također i satelitsku navigaciju, bežično punjenje pametnih telefona i grijana prednja sjedala. Mini JCW GT također dobiva digitalnu instrumentnu ploču iz električnog modela Mini Electric, kao standard.