Ne nasjedajte na prvu!

Prvoaprilske šale iz automobilske industrije: Izabrali smo dvije najbolje!

01.04.2019 u 21:58

Bionic
Reading

Da je, posebno kod nas, 1. travnja dan za šale općepoznata je stvar, ali vijesti sa svih strana nas bombardiraju toga dana. Koja je prava?

Mnogi automobilski proizvođači izbjegavaju slati svoje vijesti automobilskim novinarima upravo na 1. travnja svake godine, ali i automobilski se novinari s priličnom dozom oklijevanja odlučuju tog dana objavljivati bilo kakve ozbiljne vijesti vezane uz automobilsku industriju. Jedna od zanimljivijih je bila ona iz češke Škode koja je objavljena na njihovim press stranicama u ponedjeljak 1. travnja. Zove se Inovativna indivizualizacija 2.0, i glasi ovako: 'Škoda Scala vodi češki brand na sljedeću razinu u kompaktnoj klasi automobila. Budući vlasnici Scale sada mogu koristiti izvanrednu mogućnost individualizacije kako bi ovaj automobil pretvorili u osobni model. Rapid 3D printer koji je razvila Škoda omogućuje korisnicima zamjenu pojedinačnih slova u Škoda oznaci na stražnjem dijelu s imenom po vlastitom izboru. Ova nova opcija sada je dostupna u konfiguratoru automobila.'

Škoda je bila prilično pametna: osim tri razine opreme i brojnih opcija koje sada zaslužuju jedinstvenu tehnologiju u proizvodnji automobila za 'maksimalnu personalizaciju' u Škodi Scali. U trodimenzionalnom printeru Rapid 3D mogu se isprintati trodimenzionalna slova s ​​duljinom od tri do devet slova na stražnjim vratima. To može biti, primjerice, vaše vlastito ime ili ime vašeg supružnika ili vašeg djeteta, a sva slova imaju tipičan Škodin font sa sjajnom kromiranom površinom. Ipak, sa žaljenjem se ističe da postoje samo velika slova koja možete birati, uključujući češke akcente, ali bez praznina ili crtica.

I sve bismo i povjerovali da nisu 'napravili' dvije greške!

Proces ispisa pod nazivom Rapid? Da, ali zar nije Scala upravo model Škode koji zamjenjuje izlazeći model Rapid, naravno da jest! Druga greška, je da se pri nanošenju slova na staklo stražnjih vrata koristi 'specijalno ljepilo': 'Ako želite, slova se mogu ukloniti bez tragova'. Jednostavno pametno ili 'Simply clever', što je upravo slogan ovog češkog proizvođača automobila, jer natpis na stražnjoj strani se može zamijeniti originalnim ŠKODA logom bez posjeta radionici. Naravno, proizvođač će vam 'besplatno poslati logo ŠKODA na nosaču koji ima kromirani okvir i kristalnu površinsku teksturu, stvarajući posebno sofisticiran izgled. Poput okvira za slike, on ima sklopivi stalak koji mu omogućuje da bude prikazan ili obješen na zid. Kasnije se također može koristiti za držanje personaliziranog imena, koji ste skinuli sa svog automobila. Nosač je izrađen od obnovljivih materijala koji se mogu zbrinuti na ekološki prihvatljiv način. Slova su izrađena od materijala koji se može reciklirati. Nakon što slova više nisu potrebna, mogu se vratiti bilo kojem ovlaštenom zastupniku tvrtke Škoda. Vizualni efekt imena može se odmah provjeriti u Škoda konfiguratoru automobila. Ova nova opcija dostupna je od sada.'

Ili na primjer prvoaprilska vijest iz Liqui Molyja, stručnjaka za maziva koji poručuju: 'Brade su ponovno na slavnim osobama koje preferiraju dlake na licu. Stručnjak za maziva Liqui Moly iskoristio je ovu priliku da proširi svoj asortiman uljem za njegu brade. Kozmetički proizvodi povećavaju naše područje poslovanja. Oni su sastavni dio naše buduće strategije', kaže direktor marketinga Peter Baumann. I to ne jedno ulje, već tri!

'Baš kao i kod naših ulja za vozila, ne nudimo samo jedan tip za sve, već imamo različite proizvode za različite vrste brade', objašnjava Baumann. 'Lumberjack verzija (u prijevodu drvosječa) je za pune brade i jačanje rasta kose. Ulje za brkove Moustache je dizajnirano da pomogne u razradi stila brkova. Budući da je uvijek teško započeti s puštanjem dlaka na licu, Soft Fuzz je stvoren da dlaka bude profinjena.'

'Unatoč prvim dojmovima, ovo nije tako velik odmak od naših normi', objašnjava David Kaiser, direktor razvoja. 'Određene sirovine koje koristimo u proizvodima naših vozila također se koriste u kozmetičkoj industriji. Na kraju krajeva, kemija je kemija.'

Do sljedećeg 1.travnja!