Iz Mitsubishija su rekli da se zasad radi o dva modela koji će zadržati DNK japanske marke, a Eclipse Cross PHEV, koji se proizvodi u Japanu, ostaje u europskoj gami modela
Mitsubishi je još u ljeto prošle godine predstavio svoje srednjoročne planove do 2022. godine, izazvavši kod mnogih europskih kupaca priličnu nevjericu i razočaranje jer je praktično zaustavio lansiranje novih modela u Europi. Takva odluka japanskog proizvođača u sklopu Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi zapravo je posljedica remonta njihovih globalnih operacija radi smanjenja troškova, a mnogi su to protumačili kao početak povlačenja marke s europskog tržišta.
Ipak, čini se da je unatoč nastojanjima Mitsubishija da se više fokusiraju na razvoj poslovnih aktivnosti u Aziji, tvrtka odlučila zadržati trajnu prisutnost marke u Europi, ali uz najniže moguće troškove. To znači da je Mitsubishi odlučio sve više koristiti u Europi redizajnirane modele svog partnera u savezu s Renaultom. U tu svrhu, Renault će od 2023. graditi određene modele za Mitsubishi za europsko tržište.
Prema današnjoj objavi iz Mitsubishi Motors Corporation-a stoji kako će Renault u svojim europskim tvornicama u početku graditi dva 'sestrinska modela' za Mitsubishi. Iako nije precizirano o kojim je točno modelima riječ pretpostavlja se da se vjerojatno radi o Renaultovim modelima Clio i Captur. Prvi je maleni gradski automobil B segmenta, a drugi je crossover iz B SUV segmenta. I da, oba ova modela su temeljena na novoj CMF-B platformi Alijanse i već ispunjavaju regulatorne zahtjeve, za odabrana glavna tržišta u Europi.
Isto tako, iz Mitsubishija su rekli da će oba njihova modela zadržati DNK japanske marke po kojem su i prepoznati kod europskih kupaca. Nadalje, plug-in hibridna verzija uspješnog Eclipse Crossa PHEV koji se proizvodi u Japanu ostaje u europskoj gami modela.
To je svakako za obje tvrtke novi korak u njihovoj operativnoj suradnji, a omogućiti će Mitsubishiju da bude konkurentniji na europskom tržištu. Takao Kato, izvršni direktor tvrtke Mitsubishi Motors, je rekao kako pozdravlja modele koji će se graditi u Renaultu za europsko tržište i konačno, privući nove kupce. Isto tako, ugovor o opskrbi vozila Mitsubishi građenih u Renaultu pružit će Mitsubishiju rješenje za nuđenje novih proizvoda razvijenih i proizvedenih u Europi, zajedno s njihovim kontinuiranim poslovima nakon prodaje.
'Naš novi pristup u Savezu, fokusiran na utjecajne i značajne projekte, pretvara se u stvarnost. Ova pragmatična, vrijednosna inicijativa učinit će promjenu u našim pogonima, u 'otisku' našeg partnera i na europskim ulicama. Ovaj lijepi projekt ispunjava sve očekivanja partnera iz dizajnerske, regulatorne i poslovne perspektive. To je ono čemu je Savez namijenjen i vrlo smo sretni da u Grupi Renault doprinosimo ovom novom koraku u svojoj povijesti suradnje.' rekao je Luca de Meo, izvršni direktor Grupe Renault.
U skladu s najavom Saveza prošlog svibnja 2020., Grupa Renault, Nissan Motor Co., Ltd. i Mitsubishi Motors, članice jednog od vodećih svjetskih automobilskih saveza, nastavljaju raditi na nekoliko inicijativa za poboljšanje konkurentnosti i ostvarivanje daljnjeg rasta ove tri partnerske tvrtke iskorištavanjem njihovih vodećih položaja i geografskih snaga.