Neusporediv u svakom detalju, novi je pogonski sklop čisto utjelovljenje Bugattijevog DNK, stvoren ne samo za sadašnjost, pa čak ni budućnost – već 'Pour l’éternité' (hrv. 'Za vječnost')
'Ako se može usporediti, to više nije Bugatti' – ovim sloganom započinje otvaranje sljedećeg poglavlja u povijesti legendarne francuske marke hipersportskih automobila.
Sa svakom generacijom svojih hipersportskih automobila, Bugatti je pomaknuo mjerila dizajna, inženjeringa, performansi i izrade na nove visine. I ove godine, osam godina od dana otkrivanja Chirona, Bugatti pokazuje svijetu prvu stranicu najnovijeg poglavlja u svojoj bogatoj povijesti.
Zasad su nepoznati detalji novog hibridnog V16 motora, ali poslušajte samo kako ovo zvuči u priloženom videu.
U lipnju će moderna loza Bugattija – prvi put uspostavljena s Veyronom 16.4 godine 2005. – dočekati svoju najnoviju evoluciju; novi automobilski vrhunac s V16 hibridnim pogonskim sklopom u svom srcu.
Tvrtka, sada po nazivom Bugatti Rimac, je otkrila kako će zamijeniti legendarni motor W16 koji su koristili Chiron i njegov prethodnik Veyron na potpuno novu jedinicu drugačijeg oblika.
I sam je Mate Rimac objavio post na svom facebook profilu pokazavši dio novog V16 motora.
Neusporediv u svakom detalju, novi je pogonski sklop čisto utjelovljenje Bugattijevog DNK, stvoren ne samo za sadašnjost, pa čak ni budućnost – već 'Pour l’éternité' (hrv. 'Za vječnost').
Za usporedbu poslušajte i rapsodiju zvuka klasičnog W16 motora u modelu Bugatti Chiron Super Sport.
Ako uzmemo samo kakve performanse W16 motor ima u modelu Bugatti Bolide bit će vam sve jasno. Naime, 8,0-litreni W16-cilindrični motor snage je 1850 KS i 1850 Nm okretnog momenta, ali samo kada kada koristi 110-oktansko trkaće gorivo, a s 98-oktanskim gorivom snaga motora je 'samo' 1600 KS.