Kada je 2003. godine uvedena 'ženska' lutka za testiranje, bila je samo 152 centimetra visoka i teška 50 kilograma, no današnje žene ipak se malo razlikuju
Sigurnost današnjih modernih automobila svakim danom je sve veća, no i dalje stoji činjenica da su žene znatno češće ozlijeđene unutar samog vozila u automobilskim nesrećama nego muškarci. Portal Jezebel o tom je fenomenu pisao još 2011., no tada se vjerovalo su za to krivi sigurnosni pojasevi. Naravno, općepoznata stvar je to da su sigurnosni pojasevi u kabini automobila identični po svojoj funkcionalnosti, bez obzira na koje sjedalo su montirani. Ipak, zračni jastuci i sigurnosni pojasevi različito reagiraju tijekom sudara, ovisno o veličini osobe koja se nalazi iza upravljača i koliko su blizu vozaču tijekom vožnje.
Kako izvješćuje City Lab, 'vjerojatnost ozbiljne ozljede ili smrti za žrtve automobilskih nesreća je 73 posto veća nego kod muškaraca', što bi moglo imati veze s činjenicom da se lutke tipa prosječnog muškarca najčešće koriste u ključnim slučajevima ispitivanja sigurnosti.
Kada je 2003. godine uvedena 'ženska' lutka, bila je samo 152 centimetra visoka i teška 50 kilograma. Takvo shvaćanje dimenzija prosječne žene u međuvremenu se promijenilo, no čak i najnovije ženske crash-test dummies lutke oznake Hybrid III Female ostale su istih dimenzija. Vjerojatno je to zato što proizvođači lutaka ulažu vrlo malo truda kada je riječ o mjerama današnjih žena pri njihovu dizajniranju.
Članovi obitelji testnih lutaka Hybrid III su trogodišnja dječja te ženska i muška lutka. Hibrid III su najčešće korištene lutke za testiranje sudara. Razvijene od General Motorsa 1976. godine, 1997. su postale standard u SAD-u za ocjenjivanje frontalnih sudara. Lutke obično imaju od 20 do 40 senzora koji procjenjuju ubrzanje, sile opterećenja i moment.
Jason Forman, jedan od znanstvenika koji je proveo novu studiju Sveučilišta u Virginiji, rekao je City Labu: 'Očito znamo mnogo načina na koje su muškarci i žene različiti biomehanički. Te razlike (raspodjela masti, oblik zdjelice)… imaju potencijal promijeniti način na koji sigurnosni pojasevi djeluju na tijelo i naše skeletne strukture.' Dodao je da se radi na prikupljanju tih informacija i njihovoj primjeni u sigurnosnim mjerama.
Krajnje je vrijeme da se nešto promijeni jer su alarmantni podaci o većem stradavanju žena unutar automobila u prometnim nesrećama.