Putnici su u primjetno većoj opasnosti ako dođe do prevrtanja automobila na krov. Neosigurana prtljaga leti po automobilu te može ozlijediti putnike, a i sile koje djeluju na ljude prilikom prevrtanja vozila mogu dovesti do težih povreda kralješnice. Iz prevrnutog vozila također je teže izaći
Proizvođači automobila trude se elektronskim sigurnosnim sustavima smanjiti mogućnost nastanka ovih okolnosti, a električnim automobilima svakako u prilog ide i arhitektura s takozvanom ’skateboard’ šasijom.
Najteži dio automobila - baterijski paket, naime, smješten je u podnici vozila te doprinosi iznimno niskom težištu. Električne automobile stoga je teže preokrenuti na krov, a koliko ovaj proces može biti zahtjevan demonstrirala je Tesla prilikom testiranja sigurnosti Modela X.
Američki proizvođač, nažalost, nije objavio tehničke detalje o samom testu, pa ne znamo koje parametre brzine su u Tesli koristili, kao i karakteristike pješčane podloge na kojoj se Model X uporno odbijao preokrenuti.
Ostali proizvođači slične testove provode s ciljem testiranja aktivne i pasivne sigurnosti, poglavito funkcioniranja zračnih jastuka i zavjesa.